Jeg er blevet meldt til kommunen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

HeXeri

PT skriver:

Jeg har været sammen med min veninde i dag, og hun er dybt rystet over denne anmeldelse, da hun jo naturligvis ville være den første til at vide, hvis jeg havde en mand.

Jeg vil prøve at tale med hende om det, og hvad jeg kan gøre, for det er dybt godnat det her

Og tak for svar

Og husk du kan få gratis advokathjælp på dit bibliotek

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
HeXeri skriver:

Og husk du kan få gratis advokathjælp på dit bibliotek

Jeg må lige se, hvad de siger til mødet, men hvis det er for meget, går jeg klart videre med den.

Tak - det vidste jeg faktisk ikke

Anmeld

30. august 2012

HeXeri

PT skriver:

Jeg må lige se, hvad de siger til mødet, men hvis det er for meget, går jeg klart videre med den.

Tak - det vidste jeg faktisk ikke

Anmeld

30. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
aarhusmor skriver:

Ja det er ved at blive et regulært angiver samfund. Kan huske hvordan vi i 80'erne sagde (jeg er 41) at de var forfærdelige i DDR, sådan som de angav hinanden. Men i dag kan jeg ikke kende forskel.

Men ja, når kommunen får en anmeldelse vil de jo bare gerne høre din version. Og er der ikke noget i det, så må man jo formode at det er ok. Det bliver jo svært for dem at finde beviser på ting der ikke er der.

Ønsker dig al mulig held og lykke og ikke mindst en fornuftig socialrådgiver

(og bare lige for at gøre det klart, jeg er selvfølgelig ikke i mod at man aldrig anmelder, men synes kommunen selv kan lege politi og så synes jeg at vi skal anmelde dem der hvor barnet har det elendigt)

Hvis jeg med sikkerhed vidste, at en kvinde modtog ydelser som enlig, selv om hun og fx hendes børns far i praksis boede sammen, ville jeg ikke tøve med at anmelde det. Socialt bedrageri er alvorligt i mine øjne, og det afholder jo ikke nogen fra også at anmelde omsorgssvigt af børn - det er to helt forskellige fænomener. Jeg vil ikke acceptere, at nogen uretmæssigt modtager ydelser, som kunne bruges til dem, der rent faktisk har behovet. Pengene bliver jo taget et sted fra.

Vi kan derimod sagtens blive enige om, at det er forkasteligt at anmelde på et løst eller et ikke-eksisterende grundlag som i TS´tilfælde.

Anmeld

30. august 2012

wamse

Muhmi skriver:

What!!?? 

Det havde jeg ganske enkelt nægtet at svare dem på, hvad fanden rager det egentlig dem!? 

ÅÅhh det er bare så synd, for hun er bare ikke en, som siger fra, så de havde virkelig været stride i deres spørgsmål. Hun blev endda spurgt om hun havde myrdet nogle i hendes hjemland Hun kommer oprindeligt fra Rumænien

Anmeld

30. august 2012

wamse

PT skriver:

Ens sexliv har vel intet med kommunen at gøre???
(mit er ikke-eksisterende - vil de mon tro på det?)

Men ja, alt for mange har for lidt at gå op i

Det er simpelthen trist, at man har så travlt med, hvad andre laver

Anmeld

30. august 2012

Mor og meget mere

Jeg forstår udmærket din harme, men heldigvis har du jo ikke noget at skjule. Godt, du ikke er i en gråzone, hvor det vil være vanskeligt at bevise din uskyld. Gad vide, hvem der finder på at anmelde uden at have noget at have det i? Spild af tid, kræfter og penge - og ubehageligt for dig.

Anmeld

30. august 2012

Mor og meget mere

wamse skriver:

ÅÅhh det er bare så synd, for hun er bare ikke en, som siger fra, så de havde virkelig været stride i deres spørgsmål. Hun blev endda spurgt om hun havde myrdet nogle i hendes hjemland Hun kommer oprindeligt fra Rumænien

Og alle ved jo, at rumænere har det med at slå ihjel i flæng??? Hold da op, det lyder grotesk.

Anmeld

30. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Sikke noget  Det er sikkert en der har ondt i røven der har anmeldt dig  Øv, øv når det bare ikke er sandt! Godt du tager din veninde med som er socialrådgiver!

Anmeld

30. august 2012

wamse

Mor og meget mere skriver:

Og alle ved jo, at rumænere har det med at slå ihjel i flæng??? Hold da op, det lyder grotesk.

Hun fik af vide, at det var en nabo, som havde skrevet disse ting, men ikke hvilken nabo, så nu kan hun rende rundt og se sig over skulderen hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.