Jeg er blevet meldt til kommunen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
wamse skriver:

Der er godt nok meget fokus på det efterhånden, for jeg har 3 veninder, som også blev indkaldt for nyligt.
Den ene blev spurgt ind til fuldstændig latterlige ting, og skulle endda svare på, hvor ofte hende og kæresten havde sex

Ens sexliv har vel intet med kommunen at gøre???
(mit er ikke-eksisterende - vil de mon tro på det?)

Men ja, alt for mange har for lidt at gå op i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
FrkZier skriver:

man kan godt blive lidt bitter over det er DIG der skal bevise du ikke har gjort noget forkert, og ikke dem der skal bevise du har gjort noget forkert! sådan synes jeg bestemt ikke det burde være!

Nej, sådan burde det virkelig ikke være, men desværre ligger bevisbyrden hos mig

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

wamse skriver:

Der er godt nok meget fokus på det efterhånden, for jeg har 3 veninder, som også blev indkaldt for nyligt.
Den ene blev spurgt ind til fuldstændig latterlige ting, og skulle endda svare på, hvor ofte hende og kæresten havde sex

What!!?? 

Det havde jeg ganske enkelt nægtet at svare dem på, hvad fanden rager det egentlig dem!? 

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

PT skriver:

Jeg overvejede at skrive dette oplæg anonymt, men da jeg ikke har noget at skjule, vælger jeg at sætte navn på.
Ano svar er tilladt.

Jeg fik i går brev om, at jeg er blevet kaldt til samtale på kommunen, da de mistænker, jeg ikke er enlig og derfor ikke er berettiget til de bidrag, jeg modtager som enlig.

Jeg fatter ikke en meter. For det første er de eneste mænd, jeg har haft i min lejlighed min far, min bror og min morfar. Og man har vel lov til at have gæster???

For det andet så ved alle dem, jeg kender, at jeg er enlig uden nogen form for mænd i mit liv.

Jeg bliver så gal over, at der er nogen, der åbenbart ikke kender mig (særlig godt i hvert fald), som er ude på at skabe problemer for mig

Jeg trængte bare lige til at komme ud med mine frustrationer.
Jeg har en meget god veninde, som er socialrådgiver, og hun tager med som bisidder til mødet, så jeg ikke skal stå helt alene.

Du skal nok klare den, selvom det er fuldstændig sygt at man skal bevise man selv er uskyldig.... Hold nu op en masse bøvl for ingenting

Anmeld

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Leneur skriver:

Det var da også noget mærkeligt noget at gøre men vedkommende har jo nok ondt i en hvis legemesdel. Godt at du får din veninde med.

Det er da helt sikkert en, som har ondt i måsen over, at jeg får bidrag for at være enlig. Men ifølge loven er det min ret, når jeg nu engang er enlig.

Anmeld

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
HeXeri skriver:

Husk du kan gå videre med den anmeldelse, hvis de går over din grænse. Sikke noget rod

Hvad mener du med, at jeg kan gå videre med den?

Anmeld

30. august 2012

FrkZier

PT skriver:

Nej, sådan burde det virkelig ikke være, men desværre ligger bevisbyrden hos mig

hvor ærgeligt

Anmeld

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Muhmi skriver:

Du skal nok klare den, selvom det er fuldstændig sygt at man skal bevise man selv er uskyldig.... Hold nu op en masse bøvl for ingenting

Tak

En hel masse bøvl for absolut ingenting, ja.

Da jeg ikke har en printer og derfor må printe ud på biblioteket, kan jeg så få refunderet de penge monstro? Det er kontoudtog for samtlige konti et år tilbage, så det er jo en del stykker papir, og det koster altså 1 kr pr udskrift, som jeg da absolut nægter at betale for

Anmeld

30. august 2012

HeXeri

PT skriver:

Hvad mener du med, at jeg kan gå videre med den?

Der skal altid være en klageinstans når du har med kommunen at gøre og det skal du oplyses om. Det ved din veninde alt om, det er jeg sikker på.

Jeg ville især holde fast i graden af dyb paranoia der må være i dit tilfælde. Een ting er at reagere på en anmeldelse, noget ganske andet er en hovedløs jagt på spøgelser..

Anmeld

30. august 2012

PT

Profilbillede for PT
HeXeri skriver:

Der skal altid være en klageinstans når du har med kommunen at gøre og det skal du oplyses om. Det ved din veninde alt om, det er jeg sikker på.

Jeg ville især holde fast i graden af dyb paranoia der må være i dit tilfælde. Een ting er at reagere på en anmeldelse, noget ganske andet er en hovedløs jagt på spøgelser..

Jeg har været sammen med min veninde i dag, og hun er dybt rystet over denne anmeldelse, da hun jo naturligvis ville være den første til at vide, hvis jeg havde en mand.

Jeg vil prøve at tale med hende om det, og hvad jeg kan gøre, for det er dybt godnat det her

Og tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.