Jeg er blevet meldt til kommunen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Chancen skriver:

Øv, hvor træls, nogen mennesker ikke har andet at gå op 

Men så længe du har rent mel i posen, så skal det nok gå. 

Men kan godt forstå du syntes det er enormt træls.. 

Jeg har 100% rent mel i posen, men det er stadig mega træls at skulle gå ind og bevise min uskyld, og samtidigt vide, at der er nogen, der er ude på at chikanere mig (for det kan ikke være andet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frk.S skriver:

Ej, hvor skide irriterende for dig. 

Har du nogen som helst ide om hvem det kan være? 
Er der mon nogen konsekvens ved at anmelde folk på falsk grundlag? Altså det skal selvfølgelig ikke være sådan at man ikke tøt melde noget, hvis der virkelig er tale om bedrageri eller endnu værre omsorgssvigt af børn.

MEN det skal da heller ikke være sådan at folk bare kan melde hinanden anonymt i flæng - evt. bare fordi de har ondt i r**** eller for at chikanere.

Håber at du slipper nemt og hurtigt igennem det møde - og håber du vil komme med en update.

Jeg har virkelig ingen anelse om, hvem der kunne finde på at melde mig. Jeg har nu tænkt i to dage over det, og jeg er ikke blevet klogere.

Jeg tror desværre, man er i sin gode ret til at melde alle og enhver - selv om det er en uden hold i

Håber også, mødet går nemt og hurtigt. Det er den 28. september, og jeg skal nok give en update, tak

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
tarkoflen skriver:

Føj for pokker, har du sådan din familie rendende? Ja det er da lige til at sende en anmeldelse på! Hold da op der er nogle der har ondt i røven!

Kan godt forstå, at det er rigtig træls at skulle stå til regnskab for noget du ikke har gjort! Godt du har en veninde med, der er inde i sagerne!

Rigtig meget held og lykke med mødet

selvfølgelig skulle jeg da ikke have min familie rendende - du har helt ret. Tænk sig min far kom her hver dag efter mit ks. Utroligt det ikke er anmeldt tidligere

Tak skal du have. Jeg er også glad for, jeg får en kyndig veninde med

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Søde dig du har intet og frygte. Men hold da op der er vist nogen der har ondt i røven!!!!!! 

Tak, det ved jeg godt. Det er bare mega træls det her

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
babymus77 skriver:

Træls for dig:-( Desværre folk er sådan:-( øv øv øv!!! Knuser

Tak skal du have

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
4xGreve skriver:

Ej hvad er nu det for noget pjat... Der er da vist nogen der ikke ved hvad de snakker om...

Nogen har simpelhen så travlt med andre og vil ha godt af at lære at holde snuden for dem selv! 

Du har helt ret i
Bare træls det går udover mig

Anmeld

31. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mennesker er meget mærkelige engang i mellem! Godt du har dit på det rene!! Vh stine

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
A&F skriver:

Ej søde!! Sikke dog noget !!! Gal hvor jeg forstår din frustration ! Kan folk ikke bare passe sig selv ???!!. Du har intet at frygte ven, hav næsen i vejret. Godt at du tager din veninde med. Kram til dig

Tak skal du have, søde.

Jeg ved godt, jeg intet har at frygte, men det er stadig ikke sjovt

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Baagøe skriver:

Det er da vanvittigt!  Godt du kan få veninden med som bisidder... Fedt at du står frem!

Tak. Som jeg skrev, har jeg intet at skjule, så jeg kan lige så godt stå frem

Det er nemlig vanvittigt, så jeg er også bare rigtig glad for, min veninde tager med mig.

Anmeld

31. august 2012

tarkoflen

PT skriver:

selvfølgelig skulle jeg da ikke have min familie rendende - du har helt ret. Tænk sig min far kom her hver dag efter mit ks. Utroligt det ikke er anmeldt tidligere

Tak skal du have. Jeg er også glad for, jeg får en kyndig veninde med

Der må jo være nogle der tror din far er din kæreste??

Ja man skal ikke have brug for hjælp, hvis man er enlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.