Bedsteforældre der passer guldklupmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Farmors mand. Alle hans børnebørn kalder ham foffi.

Kærstens forældre er skilt, så farfars kone hedder ims  Vh stine

Aaarh okay på den måde - jeg tænkte nok det var noget kælenavn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Hehe! Oldefar er 70 og oldemor 68 eller sådan noget. Så det er jo unge oldeforældre

Absolut  Ingen oldeforældre tilbage på min side - og min kærestes familie har vi ingen kontakt til 

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Begge mine forældre arbejder, så de passer hende kun om aftenen og i weekenden. Ved sygdom er der kun jeg

Vi har kun farmor i yderste nødstilfælde, da min mor arbejder endnu.  Ellers plejer jeg også gerne at tage hende - og min kæreste tager også nogle dage  Heldigvis er der ikke så meget sygdom mere,  som da hun startede i vuggestue 

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Maja84 skriver:

Ja muligheden er der, men håber aldrig jeg bliver tunget til den løsning

Hvorfor dog ikke det?

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Vi har kun farmor i yderste nødstilfælde, da min mor arbejder endnu.  Ellers plejer jeg også gerne at tage hende - og min kæreste tager også nogle dage  Heldigvis er der ikke så meget sygdom mere,  som da hun startede i vuggestue 

Mine forældre passer Laura ca. en gang om ugen

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Mine forældre passer Laura ca. en gang om ugen

Og de hygger sig garanteret  Det er ikke særlig tit at Isabella bliver passet, så vi har tit snakket om at få f.eks. en dag om måneden til kærestedag 

Anmeld

28. august 2012

Mettefpigen

Nej desværre har vi ikk muligheden her.....

Anmeld

28. august 2012

Elgaard73

Her har vi ikke endnu benyttet os af det (han er 9 måneder) og jeg tror heller ikke at vi kommer til det. Ikke fordi at de ikke må, eller at jeg vil være utryg ved det, men farmor og farfar arbejder begge stadig ( er dog ikke i tvivl om at de ville tage fri, hvis det virkelig var). Mormor døde desværre for snart 4 år siden og morfar er godt nok efterlønner, men er ikke så tryg ved dem, når de ikke er ældre ( tror at de går i stykker ved det mindste...;-) )

Anmeld

28. august 2012

Nadia&Daniel

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes det er kommet mere frem i medierne, at bedsteforældrene passer guldklumperne mere end før i tiden (f.eks. når de er syge osv. og du skal på job)

Vi benytter os ikke af muligheden i hverdage, da vi kun har farmor i nærheden - men hun er efterhånden ikke helt rask på sine ældre dage 

Har du muligheden for at få passet af bedsteforældre ved sygdom osv.?

Vi har farmor, farfar, faster, mandens onkel, mandens tante, mandens 2 fætre og manden kusine 7 min. fra vuggestuen og 10 min. for vores hjem. Så barnepiger er der.. Dog arbejder de eller går i skole, så det skal stadig planlægges og kordineres.

Anmeld

28. august 2012

Kløver

Babymor2010 skriver:

Hvorfor dog ikke det?

Jeg vil selv gerne være der for mine børn når de er syge, med mindre jeg ikke har mulighed overhovedet. Synes børnene skal have mor og/eller far, så vidt det er muligt, når de er syge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.