Jeg kan slet ikke holde min mor væk! Hun kommer kørende hvis der er den mindste mulighed for at få fingre i ham, og han eeelsker sin mormor, så han er tit på overnatning, på køretur eller på legepladsen med hende, og har altid været det
Hun tager ham tit med nogle timer i weekenden, og tager ud og besøger hendes veninde som har en jævnaldrende pige, og så leger de med ungerne og tager dem med på bondegårdsture og i vandland og den slags
Sommetider vil han ikke ud af bilen når de kommer hjem fordi han vil "køre mere med mormor"
Så sent som her til morgen ringede hun og spurgte om hun måtte komme forbi og hente ham og køre ham i vuggestuen på vej til arbejde, og selvfølgelig må hun det!
Jeg føler mig uendeligt priviligeret - også selvom hun gør nogle ting anderledes end jeg gør. F.eks. giver hun ham tit for varmt tøj på efter min smag, og der ryger nok lidt mere sukker ned når hun har ham - f.eks. får han yoghurt til morgenmad og som snack. Men hvad pokker, man kan da selv huske hvor fantastisk det var at blive forkælet af sine bedsteforældre som barn, og det skal han da ikke snydes for 
Og hvis han er syg, så rykker vi sommetider derhjem og bor et par dage, så vi er flere voksne til at hygge om ham og hjælpes ad om natten - det er super!
Anmeld