Bedsteforældre der passer guldklupmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

LouiseRH

Babymor2010 skriver:

Det er skam kun en farmor der lige er fyldt 50 

Men det er super i har muligheden for det 

ja okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Her er vi så heldige at ha mormor tæt på! Hun arbejde man-tir, fri ons-tor og hver anden fredag og møder først kl 15, så det ik mange barnets sygedage vi har haft, da jeg også har ugentlige fridage. 

Farmor og foffi er også kommet for fra Fyn for at passe fks en weekend! Så ja vi er maget, meget heldige!! Vh stine

Nu blev jeg nysgerrig - foffi? 

Anmeld

28. august 2012

Muffinmus

Jepper, svigerne bor 10 min væk og mine forældre ca 35 min væk. Vi bruger mest svigerne ved div aftener hvis vi vil i biffen eller lign. Ved sygdombruger vi begge da mine forældre bor på vej til jobbet så det er nemt at sætte et sygt barn af der.

Vi gør det ikke hver gang, kun hvis det er sygdom der strækker sig over flere dage eller hvis vi begge har noget meget vigtigt der SKAL være færdigt på jobbet.

Der ud over kigger svigernefordi 1-3 gange om ugen enten en times tid eller lige 10 min, det er meget forskelligt.

Vi inviterer også tt på hjemmebag, mens svigerne inviterer os til at spise næsten hver sønda sammen med min mands søster og hendes fyr.

Så, ja, vi har meget for bedsteforældrene at gøre.

Anmeld

28. august 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes det er kommet mere frem i medierne, at bedsteforældrene passer guldklumperne mere end før i tiden (f.eks. når de er syge osv. og du skal på job)

Vi benytter os ikke af muligheden i hverdage, da vi kun har farmor i nærheden - men hun er efterhånden ikke helt rask på sine ældre dage 

Har du muligheden for at få passet af bedsteforældre ved sygdom osv.?

Nej ikke rigtigt. Mine forældre er på sjælland og vi bor i jylland. Vi har ikke kontakt med Amandas farmor. Amandas farfar kan passe Amanda af og til i nogle timer, men ikke med overnatning og sådan da han selv har en del at se til bla med sin egen datter på 10 år.

Anmeld

28. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Babymor2010 skriver:

Nu blev jeg nysgerrig - foffi? 

Farmors mand. Alle hans børnebørn kalder ham foffi.

Kærstens forældre er skilt, så farfars kone hedder ims  Vh stine

Anmeld

28. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Sådan! 

Hehe! Oldefar er 70 og oldemor 68 eller sådan noget. Så det er jo unge oldeforældre

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes det er kommet mere frem i medierne, at bedsteforældrene passer guldklumperne mere end før i tiden (f.eks. når de er syge osv. og du skal på job)

Vi benytter os ikke af muligheden i hverdage, da vi kun har farmor i nærheden - men hun er efterhånden ikke helt rask på sine ældre dage 

Har du muligheden for at få passet af bedsteforældre ved sygdom osv.?

Begge mine forældre arbejder, så de passer hende kun om aftenen og i weekenden. Ved sygdom er der kun jeg

Anmeld

28. august 2012

Kløver

Ja muligheden er der, men håber aldrig jeg bliver tunget til den løsning

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

MariaE skriver:

Jepper, svigerne bor 10 min væk og mine forældre ca 35 min væk. Vi bruger mest svigerne ved div aftener hvis vi vil i biffen eller lign. Ved sygdombruger vi begge da mine forældre bor på vej til jobbet så det er nemt at sætte et sygt barn af der.

Vi gør det ikke hver gang, kun hvis det er sygdom der strækker sig over flere dage eller hvis vi begge har noget meget vigtigt der SKAL være færdigt på jobbet.

Der ud over kigger svigernefordi 1-3 gange om ugen enten en times tid eller lige 10 min, det er meget forskelligt.

Vi inviterer også tt på hjemmebag, mens svigerne inviterer os til at spise næsten hver sønda sammen med min mands søster og hendes fyr.

Så, ja, vi har meget for bedsteforældrene at gøre.

Det er da super at i har muligheden for det  

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Nej ikke rigtigt. Mine forældre er på sjælland og vi bor i jylland. Vi har ikke kontakt med Amandas farmor. Amandas farfar kan passe Amanda af og til i nogle timer, men ikke med overnatning og sådan da han selv har en del at se til bla med sin egen datter på 10 år.

Vi bruger kun farmor hvis det er med overnatning - indtil videre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.