Nu igen!!! Frygteligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
A&F skriver:

Hvor er det synd og trist. Burde der ikke være en pædagog tilstede når børnene er ude. ? Børn i den alder kan jo ikke passe sig selv. Især ikke når det et store og små børn, der leger sammen. Er glad for at min datter passes hjemme . Har ikke tillid til at hun vil blive passet godt på. Stakkels lille Buster og hans forældre.

Ærlig talt ? Når jeg læser/ hører om sådan nogle ting, så får jeg virkelig lyst til at tage min søn ud af vuggestuen.For et par dage siden handlede det om et barn der skambudte en anden barn. Og idag er det sådan noget her... Og vuggestuen er ikke billig i forvejen. Så kan jeg spare de næsten 4.000 de koster om måneden! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

A&F

Ærlig talt ? Når jeg læser/ hører om sådan nogle ting, så får jeg virkelig lyst til at tage min søn ud af vuggestuen.For et par dage siden handlede det om et barn der skambudte en anden barn. Og idag er det sådan noget her... Og vuggestuen er ikke billig i forvejen. Så kan jeg spare de næsten 4.000 de koster om måneden! 

Det forstår jeg fuldt ud. Og ja 4000 kr, det er også mange penge , især når man ingen tryghed får for dem. Her vil det blot koste os ca. 500 kr i mdr, da vi begge er studerende , men vi har besluttet at hun ikke skal i vuggestue. Har heldigvis min mor der kan passe hende. Jaa det er også så forfærdeligt med ham, som blev skambidt. Håber for begge børn, at de får deres tillid og tryghed tilbage .

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

Nej nej nej !!!! Det for sindsygt!!!

Anmeld

27. august 2012

CamillaSoefelt

Aisha skriver:

Sådan har jeg det fandme også!! Har slet slet ikke lyst til at skulle sætte min søn i vuggestue efter det her. Men hvad gør man? Hvordan får man råd til at tá dem ud? Så kan man få tilskud til selv at passe, men for Søren det holder jo ikke?

Anmeld

27. august 2012

CamillaSoefelt

A&F skriver:

Det forstår jeg fuldt ud. Og ja 4000 kr, det er også mange penge , især når man ingen tryghed får for dem. Her vil det blot koste os ca. 500 kr i mdr, da vi begge er studerende , men vi har besluttet at hun ikke skal i vuggestue. Har heldigvis min mor der kan passe hende. Jaa det er også så forfærdeligt med ham, som blev skambidt. Håber for begge børn, at de får deres tillid og tryghed tilbage .

Hvor er du heldig at du slipper for at sende din datter i vuggestue. Gid det var mig der havde den mulighed! Ved slet ikke hvad jeg skal stille op, har absolut ikke lyst til han skal i vuggestue igen... Puha altså!!

Anmeld

27. august 2012

Maja_4000

Det er frygteligt .. Godt at de to drenge og deres mor gjorde noget !

Jeg håber at Buster kommer sig fuldkommen ovenpå den oplevelse

Anmeld

27. august 2012

MorDk

wamse skriver:

Først så skal der ikke være tvivl om, at dette ikke må ske!!

Men kors hvor er jeg træt af, at høre fordomme om pædagoger, der bare sidder og drikker kaffe, og ikke er opmærksomme på børnene. Det svarer på INGEN måde til de institutioner, som jeg på nogen måde har været i kontakt med, hverken som eller som pædagogstuderende, og det bunder mest i folks uvidenhed om vores fag.

Dernæst er der væsentlige afvigelser i artiklen som her linkes til, og fx på tv2 news. Som fx nævnes der ingen steder, at der skulle kaldes 7-10 gange på personalet, at personalet har "løget" for forældrene, m.m. Bid også mærke i, at forældrene faktisk har været rigtig glad for institutionen indtil nu......

Men min ønsketænkning er da generelt mere personale til at passe på vores børn, så de ikke bare er en flok burhøns, som bare opbevares indtil vi henter dem igen. 

Pædagogerne her har med garanti ikke ønsket en sådan situation, hverken for barnet/familien, eller for dem selv, og der er klart lavet nogle fejl skøn fra deres side, hvilket sker når man er menneske. 

Godt skrevet!

Anmeld

27. august 2012

132319

Det er tragisk at dette kunne finde sted, ingen tvivl om det!

Mrn jeg kan slet ikke sætte mig ind i tankerne om at ville tage sine børn ud af vuggestuen pga. at det er sket ét sted.

Jeg vender den om og håber på at disse forfærdelige hændelser (denne og ham der blev bidt) giver lidt stof til eftertanke andre steder, omkring hvor vigtigt det er at gå runder på legepladsen osv. så den slags ikke sker.

Min datter går i en FANTASTISK vuggestue og jeg kunne aldrig drømme om at tage hende ud af den 

Anmeld

27. august 2012

A&F

Hvor er du heldig at du slipper for at sende din datter i vuggestue. Gid det var mig der havde den mulighed! Ved slet ikke hvad jeg skal stille op, har absolut ikke lyst til han skal i vuggestue igen... Puha altså!!

Det forstår jeg godt ven. Jeg er også taknemmelig for at jeg har den mulighed . Det er ikke fordi at jeg ikke stoler på at hun ikke vil trives i vuggestue . Synes bare ikke om tanken at hun skal "opdrages" af andre, eller blive overset når hun higer efter trøst eller opmærksomhed . Hun skal ikke kæmpe med andre børn om det. Hun er stadig lille . Og med alle de ulykker det sker nu, og de negative ting der sker , føler jeg mig absolut ikke tryg med at sende hende i vuggestue. Og self skal pædagogerne ikke generaliseres

Anmeld

27. august 2012

CamillaSoefelt

132319 skriver:

Det er tragisk at dette kunne finde sted, ingen tvivl om det!

Mrn jeg kan slet ikke sætte mig ind i tankerne om at ville tage sine børn ud af vuggestuen pga. at det er sket ét sted.

Jeg vender den om og håber på at disse forfærdelige hændelser (denne og ham der blev bidt) giver lidt stof til eftertanke andre steder, omkring hvor vigtigt det er at gå runder på legepladsen osv. så den slags ikke sker.

Min datter går i en FANTASTISK vuggestue og jeg kunne aldrig drømme om at tage hende ud af den 

Hvilken vuggestue går hun i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.