Christina.78 skriver:
Ja puha da..
Hvorfor en i helvede kontakter de ikke forældrene med det samme og ikke først når de bliver hentet??
Altså, der hvor min tøz går ringer de med det samme hvis hun har feber, kaster op eller lignende eller hvis der er sket noget alvorligere..gudsketak og lov for det
Ja de har også travlt i min vuggestue hvis Isabella har feber osv., men de er heller ikke gode til at ringe hvis der sker noget, har jeg efterhånden erfaret.
En dag ringede de - faktisk lige inden vi var på vej ud af døren for at hente hende, pga. de havde en utrøstelig Isabella på skødet.
Vi henter hende og de forstod ikke hvorfor hun græd sådan.
Da vi kommer hjem er hun i vildt godt humør, og hun lå på sofaen og hyggede med mig - indtil hun skulle op og gå. Vi finder så ud af at hun ikke kan støtte på den ene fod.
Min kæreste ringer så til dem inden lukketid, og de fortæller så at hun er faldet ned af en trip trap stol - de havde lagt hende i barnevognen fordi de troede at hun var træt
De har en ung pige som vikar, som ikke har turde fortælle noget før vi var gået.... Aaarmen sådan noget vil jeg da gerne vide, selvom det måske ikke er så slemt...
Anmeld