Nu igen!!! Frygteligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

132319

CamillaSoefelt skriver:

Hvilken vuggestue går hun i?

Skriver lige i en privat besked, vil gerne være anonym herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

CamillaSoefelt

132319 skriver:

Skriver lige i en privat besked, vil gerne være anonym herinde

Fair nok

Anmeld

27. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
CamillaSoefelt skriver:

Sådan har jeg det fandme også!! Har slet slet ikke lyst til at skulle sætte min søn i vuggestue efter det her. Men hvad gør man? Hvordan får man råd til at tá dem ud? Så kan man få tilskud til selv at passe, men for Søren det holder jo ikke?

For min skyld vil det hjælpe os økonomisk. Jeg går pt ledig nu så jeg er hjemme alligevel. Men jeg vil ikke kunne stimulere ham ordentligt. I vuggestuen ser han andre børn. Han lærer og omgåes dem. Og han lære ogforsvare sig selv osv osv. Men jeg har bestemt mig for at tale med de voksne i hans stue at jeg synes han går rundt uden opsyn næsten hver anden når jeg henter ham og han er kun 22 måneder gammel som slet ikke kan snakke eller forsvare  overfor de andre børn. Jeg bliver meget bekymret  Tænk det var mit barn der blev skambidt eller fik hovet begravet så han næsten døde! Jeg ville ikke kunne leve videre. Jeg ved ikke hvad jeg kunne finde på at gøre. jeg er også lidt sur på mig selv. Hvorfor skulle jeg også vælge en intregreret vuggestue/børnehave  Og nej du har ret! Det her holder sku ikke!!!! 

Anmeld

27. august 2012

BellaT

Helt vildt skræmmende!

Stakkels stakkels lille dreng!

Anmeld

27. august 2012

A&F

Aisha skriver:

For min skyld vil det hjælpe os økonomisk. Jeg går pt ledig nu så jeg er hjemme alligevel. Men jeg vil ikke kunne stimulere ham ordentligt. I vuggestuen ser han andre børn. Han lærer og omgåes dem. Og han lære ogforsvare sig selv osv osv. Men jeg har bestemt mig for at tale med de voksne i hans stue at jeg synes han går rundt uden opsyn næsten hver anden når jeg henter ham og han er kun 22 måneder gammel som slet ikke kan snakke eller forsvare  overfor de andre børn. Jeg bliver meget bekymret  Tænk det var mit barn der blev skambidt eller fik hovet begravet så han næsten døde! Jeg ville ikke kunne leve videre. Jeg ved ikke hvad jeg kunne finde på at gøre. jeg er også lidt sur på mig selv. Hvorfor skulle jeg også vælge en intregreret vuggestue/børnehave  Og nej du har ret! Det her holder sku ikke!!!! 

Der findes jo legestuer, hvor ens barn kan møde andre børn et par gange i ugen, hvis man vælger at have sit barn hjemme. Og så kan man som forældre møde andre forældre eller hvem der passer barnet, og "være tilstede for sit barn".

Anmeld

28. august 2012

Kief31

Det MÅ simpelthen ikke ske, at så små børn er uden opsyn!!! Vi har valgt at flekse vores job, så vi møder forskudt af hinanden, og kan passe vores datter selv. Det overlapper lidt, vi arbejder samme sted, men så passer det med hendes formiddagslur. Hun skal simpelthen ikke i institution..! Vi går i legestue et par gange om ugen, så hun ser andre børn.

Anmeld

28. august 2012

signe.

Bebsesmoar skriver:

Det er en forfærdelig sag!! Gad vide hvor mange kvindelige ansatte der er,for kvinder knævre og det kan være en af grundende til at fokussen fra børnene bliver flyttet!! Måske de skulle erstatte hver 2 kvinde med en mand og se om det ændre noget??!

Vi er så heldige at vores to drenge går i en stordagpleje hvor det er et ægtepar der har det, altså mand og kvinde og vores drenge "hører til" manden og vi er bare SUPER glade for det!! Han kan bare noget med de unger som kvinder ikke kan altså ikke sagt at dagplejeMØDRE ikke er gode, men vores unger ser i hvert fald et lys i ham

Så vi skal have nogle flere mænd ind i det arbejde

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Tullemor skriver:

Ved godt at personalet i denne sag nok har sovet lidt for meget i timen, men hvornår indser politikerne at man ikke kan skære så meget i budgetterne uden at det får fatale konsekvenser !

Hurra for drengene og deres mor som reagerede så resolut !

http://gonews.dk.msn.com/indland/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-n%C3%A6sten-kvalt-i-sand

Apropus Buster, så var han ikke den eneste som kom til skade i institutionen - og endda samme dag 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-54363052:et%C3%A5rige-buster-var-ikke-den-eneste.html?forside

Altså jeg kan forstå at pædagogerne ikke lige har tid til at se efter dem allesammen på én gang, men jeg forstår ikke hvorfor de først orienterer forældrene når de bliver hentet... Det kan jo være alvorligt når først knægten kaster op 

Anmeld

28. august 2012

Christina.78

Babymor2010 skriver:

Apropus Buster, så var han ikke den eneste som kom til skade i institutionen - og endda samme dag 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-54363052:et%C3%A5rige-buster-var-ikke-den-eneste.html?forside

Altså jeg kan forstå at pædagogerne ikke lige har tid til at se efter dem allesammen på én gang, men jeg forstår ikke hvorfor de først orienterer forældrene når de bliver hentet... Det kan jo være alvorligt når først knægten kaster op 

Ja puha da..

Hvorfor en i helvede kontakter de ikke forældrene med det samme og ikke først når de bliver hentet??

Altså, der hvor min tøz går ringer de med det samme hvis hun har feber, kaster op eller lignende eller hvis der er sket noget alvorligere..gudsketak og lov for det

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Christina.78 skriver:

Ja puha da..

Hvorfor en i helvede kontakter de ikke forældrene med det samme og ikke først når de bliver hentet??

Altså, der hvor min tøz går ringer de med det samme hvis hun har feber, kaster op eller lignende eller hvis der er sket noget alvorligere..gudsketak og lov for det

Ja de har også travlt i min vuggestue hvis Isabella har feber osv., men de er heller ikke gode til at ringe hvis der sker noget, har jeg efterhånden erfaret. 

En dag ringede de - faktisk lige inden vi var på vej ud af døren for at hente hende, pga. de havde en utrøstelig Isabella på skødet. 

Vi henter hende og de forstod ikke hvorfor hun græd sådan. 

Da vi kommer hjem er hun i vildt godt humør, og hun lå på sofaen og hyggede med mig - indtil hun skulle op og gå. Vi finder så ud af at hun ikke kan støtte på den ene fod. 

Min kæreste ringer så til dem inden lukketid, og de fortæller så at hun er faldet ned af en trip trap stol - de havde lagt hende i barnevognen fordi de troede at hun var træt  De har en ung pige som vikar, som ikke har turde fortælle noget før vi var gået.... Aaarmen sådan noget vil jeg da gerne vide, selvom det måske ikke er så slemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.