Nu igen!!! Frygteligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

wamse

Bøllen skriver:

I det link trådstarter har sat ind bliver der nævnt , at hun kaldte 7-10gange . Og forældrene fik af vide han lå på maven selv om han blev fundet på ryggen .

Er enig med dig i at der ikke blot drikkes kaffe , men her er der blevet svigtet siden dette kan ske .

Jeg har lige lavet vores ønske om valg af børnehave om , ene og alene pga det første valg , det holdet ALT personalet møde HVER morgen fra 9-9.30 i køkkenet . Hvor det INGEN opsyn er med ungerne . Det kan jeg ikke bruge . Der kan ske meget på 30 min

Min pointe med at skrive at der er væsentlige afvigelser i den indsatte link, og det jeg har læst på tv2, er jo for at at man måske ikke helt kan være sikker på, hvad det sagte og gjorte er.

Ud over det, så er det på ingen måde selvsagt, at pædagogerne har løget for forældrene, men de har helt sikkert fortalt den forståelse, som de havde for sagen. På tv2 læser jeg det også til, at pædagogerne faktisk har ringet moderen, der fandt og hjalp drengen, op, for at høre hendes version. Så de viser jo klart, at de ønsker at gøre dette her, så rigtigt som muligt.

Jeg har ALDRIG støt på et sted, hvor ALT personale går væk fra børnene i ½ time, hvor de på ingen måde er under opsyn, og hvis jeg gjorde, så ville jeg som forældre og/eller pædagogstuderende, stille spørgsmålstegn ved dette. Det kan da på ingen måde forsvares fagligt, så det undrer mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Dustmuz

Bøllen skriver:

Åh hvor jeg er enig i det sidste du skriver 

Her spares der alle vejne , ungerne kommer i fare pga manglende opsyn. Skolerne sparer , på ældre området :-(

Men ja der kunne nemt spares penge ved deres lønninger .

Fedt de er sikret ved evt arbejdsløshed med en fed hyre og evt dagpenge . Mens andre må gå fra hus og hjem 

tja..
en minister pension fra 60 år, er vidst et sted mellem 800.000 og 1.200.000.- OM ÅRET.. resten af deresliv..

dertil kommer der at de holder noget i stil med 4-5 måneders FULD betalt ferie.. for nærmest ALT betalt..

De skal nok sørge for at de selv er dækket ind

Anmeld

27. august 2012

bøllen

wamse skriver:

Min pointe med at skrive at der er væsentlige afvigelser i den indsatte link, og det jeg har læst på tv2, er jo for at at man måske ikke helt kan være sikker på, hvad det sagte og gjorte er.

Ud over det, så er det på ingen måde selvsagt, at pædagogerne har løget for forældrene, men de har helt sikkert fortalt den forståelse, som de havde for sagen. På tv2 læser jeg det også til, at pædagogerne faktisk har ringet moderen, der fandt og hjalp drengen, op, for at høre hendes version. Så de viser jo klart, at de ønsker at gøre dette her, så rigtigt som muligt.

Jeg har ALDRIG støt på et sted, hvor ALT personale går væk fra børnene i ½ time, hvor de på ingen måde er under opsyn, og hvis jeg gjorde, så ville jeg som forældre og/eller pædagogstuderende, stille spørgsmålstegn ved dette. Det kan da på ingen måde forsvares fagligt, så det undrer mig.

Har ikke læst andet en det link trådstarter har sat ind. Og som du selv er inde på ved vi ikke hvad der er sandt eller ej.

Heller ikke hvad pædagogerne har gjordt i given situation. Ej heller om de ringede til moderen. Vi ved ikke hvilken af det skrevne er sandt.

Jeg har selv arbejdet i børnehave i 3 år, og der var personale i alle rum. Med øjeblikke uden. Men det er korrekt, vores ene børnehave i byen holder møde HVER dag kl 9-9.30 i køkkenet . Mens børnene er på stuerne.  Vi har lige været på besøg, og var forinden bekendt med dette fra min søster. Derfor spurgte jeg ind til dette og jo det er korrekt. Og aflevere man børn i dette tidsrum er der ingen til at vinke med børnene.

Anmeld

27. august 2012

Muhmi

Dustmuz skriver:

tja..
en minister pension fra 60 år, er vidst et sted mellem 800.000 og 1.200.000.- OM ÅRET.. resten af deresliv..

dertil kommer der at de holder noget i stil med 4-5 måneders FULD betalt ferie.. for nærmest ALT betalt..

De skal nok sørge for at de selv er dækket ind

Og det gør jo bare én ked at andre skal lide så meget når nu dem vi virkelig burde stole på, røvrender os på den måde...

Anmeld

27. august 2012

Kløver

Bebsesmoar skriver:

DDeDereerddefesdesværrdesværredfåmåmamanDet er en forfærdelig sag!! Gad vide hvor mange kvindelige ansatte der er,for kvinder knævre og det kan være en af grundende til at fokussen fra børnene bliver flyttet!! Måske de skulle erstatte hver 2 kvinde med en mand og se om det ændre noget??!

Frygtelig sag
Der er desværre nok få mænd tilbage i faget efter alt det pædofilisnak og risiko for beskyldninger

Anmeld

27. august 2012

twinny

Bøllen skriver:

Har ikke læst andet en det link trådstarter har sat ind. Og som du selv er inde på ved vi ikke hvad der er sandt eller ej.

Heller ikke hvad pædagogerne har gjordt i given situation. Ej heller om de ringede til moderen. Vi ved ikke hvilken af det skrevne er sandt.

Jeg har selv arbejdet i børnehave i 3 år, og der var personale i alle rum. Med øjeblikke uden. Men det er korrekt, vores ene børnehave i byen holder møde HVER dag kl 9-9.30 i køkkenet . Mens børnene er på stuerne.  Vi har lige været på besøg, og var forinden bekendt med dette fra min søster. Derfor spurgte jeg ind til dette og jo det er korrekt. Og aflevere man børn i dette tidsrum er der ingen til at vinke med børnene.

HVor er det henne i landet?  

Der skulle mine børn ALDRIG ALDRIG nogensinde hen.

TS: Det er simpelthen så forfærdeligt.

Jeg er tabt for ord. Jeg har overhovedet ikk lyst til at sende mine børn i VS nu. Altså et eller andet er der galt, når børn bliver begravet levende og skambidt.

Anmeld

27. august 2012

Tullemor

wamse skriver:

Først så skal der ikke være tvivl om, at dette ikke må ske!!

Men kors hvor er jeg træt af, at høre fordomme om pædagoger, der bare sidder og drikker kaffe, og ikke er opmærksomme på børnene. Det svarer på INGEN måde til de institutioner, som jeg på nogen måde har været i kontakt med, hverken som eller som pædagogstuderende, og det bunder mest i folks uvidenhed om vores fag.

Dernæst er der væsentlige afvigelser i artiklen som her linkes til, og fx på tv2 news. Som fx nævnes der ingen steder, at der skulle kaldes 7-10 gange på personalet, at personalet har "løget" for forældrene, m.m. Bid også mærke i, at forældrene faktisk har været rigtig glad for institutionen indtil nu......

Men min ønsketænkning er da generelt mere personale til at passe på vores børn, så de ikke bare er en flok burhøns, som bare opbevares indtil vi henter dem igen. 

Pædagogerne her har med garanti ikke ønsket en sådan situation, hverken for barnet/familien, eller for dem selv, og der er klart lavet nogle fejl skøn fra deres side, hvilket sker når man er menneske. 

Har ikke læst det på tv2, da den linkede artikkel var det eneste jeg fandt omkring det i morges - har du et link til det på tv2 vil jeg meget gerne læse dette.

Det skulle ikke være en debat om hvorvidt pædagoer bare drikker kaffe - er selv uddannet pædagog og "vi" har sgu meget travlt i hverdagen og der kan være svipsere, som ikke burde være der med en ordenlig nomering.

Det var mere ment som et opråb om at vi må/bør gøre politikere mere opmærksomme på hvad det gør ved vores institutioner at der hele tiden skal spares. DET VIL FÅ FATALE FØLGER HVIS DE FORTSÆTTER PÅ DENNE MÅDE MED AT SIGE VI SKAL SPARE!!!

Anmeld

27. august 2012

bøllen

twinny skriver:

HVor er det henne i landet?  

Der skulle mine børn ALDRIG ALDRIG nogensinde hen.

TS: Det er simpelthen så forfærdeligt.

Jeg er tabt for ord. Jeg har overhovedet ikk lyst til at sende mine børn i VS nu. Altså et eller andet er der galt, når børn bliver begravet levende og skambidt.

Nordjylland ..... Vi valgte den også fra og  For han ikke får plads der ...

Anmeld

27. august 2012

twinny

Bøllen skriver:

Nordjylland ..... Vi valgte den også fra og  For han ikke får plads der ...

Det kan jeg godt forstå.

Anmeld

27. august 2012

Eliza

Frk. Himmelblå skriver:

Hvad er det for en inst?

sikke da noget pludder jeg har fået skrevet fra min mobil 

Jamen ulykken er jo sket i Boager i Helsinge..  

Men malle starter i en inst her i byen ( Blistrup) til januar..

Men øv hvor gør det ondt i hjertet at han skal afsted lige om ikke så længe, og så kommer alle disse episoder 

Heldigvis er de jo "kollegaer" dem han skal over til, så jeg kender lidt til dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.