Bøllen skriver:
I det link trådstarter har sat ind bliver der nævnt , at hun kaldte 7-10gange . Og forældrene fik af vide han lå på maven selv om han blev fundet på ryggen .
Er enig med dig i at der ikke blot drikkes kaffe , men her er der blevet svigtet siden dette kan ske .
Jeg har lige lavet vores ønske om valg af børnehave om , ene og alene pga det første valg , det holdet ALT personalet møde HVER morgen fra 9-9.30 i køkkenet . Hvor det INGEN opsyn er med ungerne . Det kan jeg ikke bruge . Der kan ske meget på 30 min
Min pointe med at skrive at der er væsentlige afvigelser i den indsatte link, og det jeg har læst på tv2, er jo for at at man måske ikke helt kan være sikker på, hvad det sagte og gjorte er.
Ud over det, så er det på ingen måde selvsagt, at pædagogerne har løget for forældrene, men de har helt sikkert fortalt den forståelse, som de havde for sagen. På tv2 læser jeg det også til, at pædagogerne faktisk har ringet moderen, der fandt og hjalp drengen, op, for at høre hendes version. Så de viser jo klart, at de ønsker at gøre dette her, så rigtigt som muligt.
Jeg har ALDRIG støt på et sted, hvor ALT personale går væk fra børnene i ½ time, hvor de på ingen måde er under opsyn, og hvis jeg gjorde, så ville jeg som forældre og/eller pædagogstuderende, stille spørgsmålstegn ved dette. Det kan da på ingen måde forsvares fagligt, så det undrer mig.
Anmeld