Nu igen!!! Frygteligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.847 visninger
63 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Tullemor

Ved godt at personalet i denne sag nok har sovet lidt for meget i timen, men hvornår indser politikerne at man ikke kan skære så meget i budgetterne uden at det får fatale konsekvenser !

Hurra for drengene og deres mor som reagerede så resolut !

http://gonews.dk.msn.com/indland/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-n%C3%A6sten-kvalt-i-sand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

jydeinden

Tullemor skriver:

Ved godt at personalet i denne sag nok har sovet lidt for meget i timen, men hvornår indser politikerne at man ikke kan skære så meget i budgetterne uden at det får fatale konsekvenser !

http://gonews.dk.msn.com/indland/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-n%C3%A6sten-kvalt-i-sand

ja det er frygteligt, jeg tror ikke på at der er nogen pædagoger som bevidst er onde og ligefremmen ønsker børn ondt.. men den her sag kunne virkeligt være endt galt

Anmeld

27. august 2012

CamillaSoefelt

Tullemor skriver:

Arb men altså for helvede!! Har sku ikke lyst til at få mit barn passet ude snart mere! Hver gang den slags sker tænker jeg NEJ fandme nej nu stopper det, så vil jeg sku hellere passe hjemme og så få tilskud til det!!

Anmeld

27. august 2012

bøllen

ej hvor grusomt. Godt hende moderen reagede

Anmeld

27. august 2012

Bebsesmoar

Det er en forfærdelig sag!! Gad vide hvor mange kvindelige ansatte der er,for kvinder knævre og det kan være en af grundende til at fokussen fra børnene bliver flyttet!! Måske de skulle erstatte hver 2 kvinde med en mand og se om det ændre noget??!

Anmeld

27. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Puha....hvor forfærdeligt  Man bliver jo helt nervøs når man selv har et barn der er i vuggestue

Anmeld

27. august 2012

maryjane

Føjjjjj!!!!! :/ det er frygteligt. Man bliver da mere og mere nervøs med vuggestuebarn.

Anmeld

27. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

gad vide hvad de 'voksne' lavede mens barnet var bevidsløs! 

Anmeld

27. august 2012

JulieE

Aisha skriver:

gad vide hvad de 'voksne' lavede mens barnet var bevidsløs! 

Med de nomeringer der er i danske insitutioner i tiden, så har de sandsynligvis været travlt beskæftiget med at skifte ble, tørre næser, trøste og putte børn!!!! Det er sørgeligt at sige, men der tit og ofte alt for få hænder og øjne... Jeg håber snart politikerne får øjnene op for, hvor dårlige nomeringerne er og at det område ikke kan holde til beskæringer!!!

Det er så trist at det kan ske og den mor der reddede den lille dreng er en sand helt!!! 

Anmeld

27. august 2012

Holbæktrunten

Tullemor skriver:

FORFÆRDELIGT!

Jeg var blevet SÅ rasende hvis det var foregået i min nærhed... Det kunne jo have gået RIGTIG galt...

Og man forstår da godt at pædagogerne prøver at snyde, og sige at barnet lå på maven i stedet for at det blev holdt fast og mishandlet af et andet barn-tænk hvis de blev anklaget for ikke at holde opsyn

Fantastisk at damen tog kontakt til forældrene - jeg var nu nok blevet og havde ringet 112 med det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.