Nu igen!!! Frygteligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

JulieE

Bebsesmoar skriver:

Det er en forfærdelig sag!! Gad vide hvor mange kvindelige ansatte der er,for kvinder knævre og det kan være en af grundende til at fokussen fra børnene bliver flyttet!! Måske de skulle erstatte hver 2 kvinde med en mand og se om det ændre noget??!

Det kunne også være de faktisk tog sig af børnene... Ned de nomeringer der er fortiden, er der sjældent hænder og øjne nok, desværre

Og hvis du kan finde mandlige pædagoger til vuggestue området... Er du virkelig dygtig. For de hænger godt nok ikke på træerne!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Dustmuz

Det er en forfærdelig sag!! Gad vide hvor mange kvindelige ansatte der er,for kvinder knævre og det kan være en af grundende til at fokussen fra børnene bliver flyttet!! Måske de skulle erstatte hver 2 kvinde med en mand og se om det ændre noget??!

ja må nok give dig en smule ret..

hvis man har fulgt med i godmorgen Danmark en af dagene i sidste uge (tror det var fredag)
så var der vidst lovforslag fremme for hvad MÆND ikke må gøre i en institution..
mon man skulle lave det samme med kvinder..

- Ingen samtaler på mere 4-5 minutter, medmindre man kan holde øjnene PÅ børnene

hehe

men ja, sagen er gruopvækkende.
men er desværre en realitet fordi der skal spares på ALLE områder pånær 1..
Politikernes egne lønninger..
Hvilket er et område, hvor man kunne spare 2-300 millioner om året.. hvis ikke mere

Anmeld

27. august 2012

MIWULA

Åhhh tør snart ikk aflevere mit barn i vuggestue mere tænk hvis det skete for ham eller at han var en af de børn der gjorde sådanne ting.. Det ville jeg da ikk kunne klare

Anmeld

27. august 2012

Eliza

Tullemor skriver:

Ved godt at personalet i denne sag nok har sovet lidt for meget i timen, men hvornår indser politikerne at man ikke kan skære så meget i budgetterne uden at det får fatale konsekvenser !

Hurra for drengene og deres mor som reagerede så resolut !

http://gonews.dk.msn.com/indland/personalet-opdagede-ingenting-buster-blev-n%C3%A6sten-kvalt-i-sand

Samme Inst.  Var os i medierne sidste år for manglende opsyn

Der bør sku rulle hoveder nu. Jeg fik tilbudt arbejde der engang men takkede nej. Heldigvis, for det Lan dOki bære rart at sesognarbejdsplads i medierne på den måde. 

Åhh hvor gør det, det ikke nemmere at malle snart skal starte i vuggestuen 

Anmeld

27. august 2012

Eliza

JulieE skriver:

Det kunne også være de faktisk tog sig af børnene... Ned de nomeringer der er fortiden, er der sjældent hænder og øjne nok, desværre

Og hvis du kan finde mandlige pædagoger til vuggestue området... Er du virkelig dygtig. For de hænger godt nok ikke på træerne!!!

Nix mændene har "vi" skræmt bort for længst fordi der bliver kigget skævt til dem og nogle tror de ikke kan holde fingerne for sig selv.  De mænd vi har haft har ihvertfald været håbløst angst for at blive anklaget for noget 

Anmeld

27. august 2012

VØS

CamillaSoefelt skriver:

Arb men altså for helvede!! Har sku ikke lyst til at få mit barn passet ude snart mere! Hver gang den slags sker tænker jeg NEJ fandme nej nu stopper det, så vil jeg sku hellere passe hjemme og så få tilskud til det!!

Har det på præcis samme måde, tør da snart ikke sende min søn afsted, nogle steder
Jeg forstår heller ikke at pædagogerne bagefter lyver for den lille drengs forældre!! Der skal da tjekkes op på ham, efter den behandling han har fået!!

Anmeld

27. august 2012

Silas&Mille

Aisha skriver:

gad vide hvad de 'voksne' lavede mens barnet var bevidsløs! 

Lige min tanke... 

Det kan sgu da ikke passe at de ikke er ude sammen med børnene, eller kan det? Sidder de bare indenfor og holder møde og drikker kaffe?

Det er godt nok tankevækkende at hende moren skulle kalde 7-10 gange inden der var nogen reagtion fra pædagogerne. 

Og så ringer de ikke en gang til forældrene med det samme, ej men hvad sker der for dem?

Anmeld

27. august 2012

A&F

Hvor er det synd og trist. Burde der ikke være en pædagog tilstede når børnene er ude. ? Børn i den alder kan jo ikke passe sig selv. Især ikke når det et store og små børn, der leger sammen. Er glad for at min datter passes hjemme . Har ikke tillid til at hun vil blive passet godt på. Stakkels lille Buster og hans forældre.

Anmeld

27. august 2012

Muhmi

Åh nej... Sidder med tåre i øjnene... Stakkels stakkels lille dreng!!!! 

Hvad fanden er det for en verden vi lever i efterhånden!? Kan slet slet ikke forstå at børn får lov til at passe sig selv udenfor, så længe at sådan noget kan komme til at ske!!?

Stakkels Buster! Og hvor var det godt at der var en MOR til stede idet mindste... Puha...............

Kan slet heller ikke forstå pædagogernes reaktion på det her? De VENTER en HEL halv time før de ringer til forældrerne OG lyver?? Jeg var gået SÅ meget amok at det slet ikke kan fattes eller skrives med ord...

Anmeld

27. august 2012

Frk. Himmelblå

Eliza skriver:

Samme Inst.  Var os i medierne sidste år for manglende opsyn

Der bør sku rulle hoveder nu. Jeg fik tilbudt arbejde der engang men takkede nej. Heldigvis, for det Lan dOki bære rart at sesognarbejdsplads i medierne på den måde. 

Åhh hvor gør det, det ikke nemmere at malle snart skal starte i vuggestuen 

Hvad er det for en inst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.