modesty skriver:
Jeg har efterhånden snakket med en del kvinder som er blevet overraskede over hvor hårdt det har været at få en baby.
Det undrer mig, da det i min verden altid har været selvfølgeligt at det er sk*dehårdt at være småbørnsforælder. Så jeg var forberedt på at det ville blive hårdt. Men måske det ikke er så selvfølgeligt for andre?
Synes du at det er hårdere at være mor end du havde regnet med?

jeg synes ikke det var så hårdt i starten, han var en dejlig mild baby at have med at gøre, og synes nu ikke der var den store omvæltning omkring det at blive mor.

Men synes godt jeg kan mærke at det kræver meget mere af mig idag efter han er blevet større, for nu har han helt sin egen vilje, og man skal virkelig selv blive ved at stå ved de ting man siger til ham, ellers går det helt galt..

Så synes ikke som sådan det er blevet hårdere, men jeg kan mærke at det kræver meget mere af mig som person at udvikle det her lille barn til at blive en stor og velfungerende ung mand som kan klare sig selv på mange områder, men samtidig også vise ham at han altid kan komme til mig hvis han har nogle problemer med noget..
Anmeld