Pizza til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Ja...salater, brød, sandwiches... senere kaffe og kage og lækkerier...

Jeg ville i hvert fald gerne spise med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Underskøn

Ja...salater, brød, sandwiches... senere kaffe og kage og lækkerier...

Ej så beklager jeg, læste dit første indlæg hurtigt og som tråden skred frem fik jeg indtryk af at det KUN var pizza, det her erno noget helt andet.. Go for it.. 

Havde det kun været pizza havde jeg personligt nu været glad, og mæt, gæst alligevel

Anmeld

26. august 2012

Missq4

jeg kan ikke se hvorfor ikke ikke skulle kunne det man kunne jo evt. lave en lækker salat til med noget dressing det er der også mange der kan lide at komme oven på pizzaen men jeg syntes det er lige så fint som alt muligt andet og hvis det er det i kan lide jamen så er det da det i skal ha

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Underskøn skriver:

Ej så beklager jeg, læste dit første indlæg hurtigt og som tråden skred frem fik jeg indtryk af at det KUN var pizza, det her erno noget helt andet.. Go for it.. 

Havde det kun været pizza havde jeg personligt nu været glad, og mæt, gæst alligevel

Det er bare i orden

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg ville i hvert fald gerne spise med

Du er velkommen

Anmeld

27. august 2012

isabellasmor

Tak... ja jeg sys jo også selv det er lækkert! Derfor vi overvejer det. Men selvfølgelig ville lige høre holdningen.... herinde...

Men husk det er jeres barnedåb og jer der holder fest. Man skal gøre hvad man føler for. 

Eks. Til vores datters fik vi buffet udefra med steg og is og alt det, og noget tid inden havde vi været til noget families barnedåb. Hvor der blev serveret MEGET alkohol. Og de gik rundt ved bordene og serverede shots osv. 

Vi gjorde meget ud af at det Ikke var en drukfest (selvom det faktisk var min 18 års fødselsdag også). 

Der blev købt 6l vin til maden og et par få øl fordi vi vidste der var nogle få der ikke drak vin, og der var da få der synes det var noget mærkeligt noget, men sådan var det bare slut prut ... (vi var ialt 33 mennesker)

Anmeld

27. august 2012

Sommerfugl86

Jeg ville personligt ikke gøre det, og ville også glo en ekstra gang, hvis der blev serveret pizza, sandwich og salat.
De fleste har en hel klar holdning om hvad er en rigtig pizza: Skinke i skiver eller strimler, pølser cocktailpølser/almindelige i skiver, kylling små tern/længere stænger osv. så der vil helt sikkert være nogen, der syns det er nogen skod pizza`er.
Hvis det skulle være pizza buffet, ville jeg foretrække det var hjemmelavet.

Anmeld

27. august 2012

Linda-M

Selvfølgelig kan man da det! Det bestemmer man selv, specielt hvis det er rigtig god pizza - for der er trods alt forskel på stederne

Jeg ville som gæst syntes det var super, men salat skal der til for at give den lidt ekstra og så bliver det ikke helt så fed

Anmeld

27. august 2012

Bebsesmoar

Øøøh ja sgu da!! Pizza er alletiders!! 

Anmeld

27. august 2012

jydeinden

Silas&Mille skriver:

Ja hvorfor ikke?

Der er jo ingen 'regler' til en barnedåb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.