Pizza til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
morethanperfect skriver:

Jeg har stemt nej ...

Ville personligt ikke bryde mig om pizza til en barnedåb .. Det syns jeg slet ikke hører til 

Men sådan er vi jo så forskellige

Jeg er enig

Pizza synes jeg overhovedet ikke at man kan servere til en barnedåb  Det er for mærkeligt i min verden.

Men hey....det er jer der bestemmer og jer der holder barnedåb så hvis I føler for det, jamen så er det da bare det I skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jo men jeg sys altså ikke man skal tage hensyn. De kan spise eller lade være... for til brunch så er der nogle der ik ka li rugbrød, smør, osv. Der vil altid være nogle kræsne mennesker. Og jeg kender jo dem der bliver inviteret... Tænker pizza og lækre sandwiches... så går man da ikke galt i byen. Der er jo forskelligt slags fyld på pizzaerne...

Tja .. Det bestemmer i jo selv

Men til brunch er der jo alt mulig , og ikke kun rugbrød

Jeg kan heller ik li smør , men når andre kunne skulle det da på bordet Der var jo også vildt meget frugt , alt muligt pålæg , og mange slags brød .. Det ville jeg i hvert fald foretrække hvis jeg skulle til barnedåb ..

Men det bestemmer i jo heldigvis helt selv .. Og hvis du ved det er noget folk kan li , så er det vel bare det  

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Tja .. Det bestemmer i jo selv

Men til brunch er der jo alt mulig , og ikke kun rugbrød

Jeg kan heller ik li smør , men når andre kunne skulle det da på bordet Der var jo også vildt meget frugt , alt muligt pålæg , og mange slags brød .. Det ville jeg i hvert fald foretrække hvis jeg skulle til barnedåb ..

Men det bestemmer i jo heldigvis helt selv .. Og hvis du ved det er noget folk kan li , så er det vel bare det  

JA du har ret. Jeg elsker selv brunch. Orker bare ikke at skulle stå med det... og vi har ikke så mange penge... og ham pizzamanden kan give et godt tilbud. Men nu må vi se hvad det ender med

Anmeld

26. august 2012

TeamRocket

Synes i skal vælge pizza hvis det er det i vil :-) jeg har lidt en drøm om at lave pizzasnegle og pølsehorn og saft på glas flaske og så have skovturs tema fordi det ville være så hyggeligt for alle de små vi har i familien men ved bare alle de ' gamle' forventer suppe steg og is- og det er bare ikke os:-S men ved ikke om vi 'tør' bare at gøre som vi vil:-)

Anmeld

26. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

JA du har ret. Jeg elsker selv brunch. Orker bare ikke at skulle stå med det... og vi har ikke så mange penge... og ham pizzamanden kan give et godt tilbud. Men nu må vi se hvad det ender med

Heheh , det gjorde jeg heller ik , og så fik jeg min gamle veninde til at lave det og servere det

Lækkert  

Anmeld

26. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

jeg har stemt Nej , men altså - Jeres fest , i bestemmer!

men synes pizza hører sig til børnefødselsdage eller det lign... når min søn fylder 6 her til november, invitere vi til hjemmelavede pizza'er og salat og derftere lækkerier..

til min søns barnedåb serverede vi tre retters menu det synes jeg høre til en barnedåb...

men som sagt, det kommer jo an på hvem man er

Anmeld

26. august 2012

Frk.S

Jeg har stemt ja. Jeg synes man skal gøre det man har lyst til. 

Jeg er ikke sikker på, jeg selv ville gøre det, men jeg ville synes det var helt fint at komme til en barnedåb, hvor der var pizzabuffet - specielt hvis der også er noget lækkert salat til. Og hvis i kender stedet og ved det er god pizza er det jo fint.

Men jeg er også meget imod at der skal være regler for hvad man "kan" servere til forskellige ting. Jeg synes man skal gøre præcis det man har lyst til.... og råd til.

Anmeld

26. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

Ja, da! Barnedåb er tit overvurderet og fuldstændig opskruet, så selvfølgelig kan i servere pizza!

Anmeld

26. august 2012

Underskøn

Anonym skriver:

Jo men jeg sys altså ikke man skal tage hensyn. De kan spise eller lade være... for til brunch så er der nogle der ik ka li rugbrød, smør, osv. Der vil altid være nogle kræsne mennesker. Og jeg kender jo dem der bliver inviteret... Tænker pizza og lækre sandwiches... så går man da ikke galt i byen. Der er jo forskelligt slags fyld på pizzaerne...

Jeg ville oz syns det var lidt malplaceret til en barnedåb.. Det nok i min verden mere noget man ku servere til en 18 års fødselsdag. 

Men med det sagt, hvorfor i alverden holder i så fest efter dåben, hvis du er ligeglad med om folk får noget de kan lide (holder man ikke fest for gæsternes skyld, ligeså meget som sin egen)...?

Når I vælger at invitere til fest, har i da vel også et el andet ansvar for at der blir sørget godt for jeres gæster, undskyld men syns sgu det lidt flabet at sige folk bare kan lade være at spise hvis de ikk kkustode hvad der blir serveret, i sådan en anledning. Hvis det sådan i har det, Så nøjes da med at invitere folk til den kirkelige del, også smut ud og spis pizzaer selv.

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg har stemt ja. Jeg synes man skal gøre det man har lyst til. 

Jeg er ikke sikker på, jeg selv ville gøre det, men jeg ville synes det var helt fint at komme til en barnedåb, hvor der var pizzabuffet - specielt hvis der også er noget lækkert salat til. Og hvis i kender stedet og ved det er god pizza er det jo fint.

Men jeg er også meget imod at der skal være regler for hvad man "kan" servere til forskellige ting. Jeg synes man skal gøre præcis det man har lyst til.... og råd til.

Smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.