Anonym skriver:
Jo men jeg sys altså ikke man skal tage hensyn. De kan spise eller lade være... for til brunch så er der nogle der ik ka li rugbrød, smør, osv. Der vil altid være nogle kræsne mennesker. Og jeg kender jo dem der bliver inviteret... Tænker pizza og lækre sandwiches... så går man da ikke galt i byen. Der er jo forskelligt slags fyld på pizzaerne...
Jeg ville oz syns det var lidt malplaceret til en barnedåb.. Det nok i min verden mere noget man ku servere til en 18 års fødselsdag.
Men med det sagt, hvorfor i alverden holder i så fest efter dåben, hvis du er ligeglad med om folk får noget de kan lide (holder man ikke fest for gæsternes skyld, ligeså meget som sin egen)...?
Når I vælger at invitere til fest, har i da vel også et el andet ansvar for at der blir sørget godt for jeres gæster, undskyld men syns sgu det lidt flabet at sige folk bare kan lade være at spise hvis de ikk kkustode hvad der blir serveret, i sådan en anledning. Hvis det sådan i har det, Så nøjes da med at invitere folk til den kirkelige del, også smut ud og spis pizzaer selv.
Anmeld