Pizza til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville I serverer Pizza til barnedåb?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.994 visninger
72 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Silas&Mille

Ja hvorfor ikke?

Der er jo ingen 'regler' til en barnedåb

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Nej præcis. Jeg er egetlig også ligeglad med hvad gæsterne tænker... det er jo ikke dem der betaler. Og jeg kan godt lide Pizza. Der findes jo så mange slags.

Anmeld

26. august 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

jeg har stemt nej, det er lidt for hverdagsagtigt til mig. Jeg ville hellere bestille noget buffet, eller lave et lækkert pålægsbord.

Forstår ikke helt hvad du mener med a la carte? At folk selv skal vælge fra et menukort?

Anmeld

26. august 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

jeg har stemt ja, man bestemmer jo selv hvad man gør til en barnedåb, der er ingen regler jo

men jeg ville ikke selv gøre det, i min verden hører fast food ikke hjemme til en fest, medmindre det er som nat mad osv

men man kan godt

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

jeg har stemt nej, det er lidt for hverdagsagtigt til mig. Jeg ville hellere bestille noget buffet, eller lave et lækkert pålægsbord.

Forstår ikke helt hvad du mener med a la carte? At folk selv skal vælge fra et menukort?

Nej tænker sådan øh... catering... madudbringning... suppe, steg is.... ja jeg skrev nok lidt forkert.

Nogle laver jo Brunch, andre buffet med kød, pasta mm. det er for mig også hverdagsagtigt? Men det er jo smag og behag. Ville bare lige høre folks mening. Men tror vi har besluttet os... for tror vi kan få et rigtig godt tilbud...nemlig. Og så er det noget vi kan lide fra et sted vi kan lide.

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

jeg har stemt ja, man bestemmer jo selv hvad man gør til en barnedåb, der er ingen regler jo

men jeg ville ikke selv gøre det, i min verden hører fast food ikke hjemme til en fest, medmindre det er som nat mad osv

men man kan godt

Hvad så hvi man laver hjemmelavet tærter eller for den sags skyld pizzaer?

Fastfood... ja men det er gode pizzaer... ikke bare sådan nogle Krøllede nogle hehe

Anmeld

26. august 2012

Ina33

Anonym skriver:

Jeg synes bestemt det lyder super lækkert. Og med en god salat til, så er det da alletiders.

Anmeld

26. august 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Hvad så hvi man laver hjemmelavet tærter eller for den sags skyld pizzaer?

Fastfood... ja men det er gode pizzaer... ikke bare sådan nogle Krøllede nogle hehe

i min verden er pizza fastfood om man laver den selv eller ej

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Jeg synes bestemt det lyder super lækkert. Og med en god salat til, så er det da alletiders.

Ja *S* Netop! Overvejer om vi selv skal lave salaterne.... men tager lige en snak med vores pizzamand. Men sys nemlig heller ikke det lyder så dumt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.