Pizza til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg ville oz syns det var lidt malplaceret til en barnedåb.. Det nok i min verden mere noget man ku servere til en 18 års fødselsdag. 

Men med det sagt, hvorfor i alverden holder i så fest efter dåben, hvis du er ligeglad med om folk får noget de kan lide (holder man ikke fest for gæsternes skyld, ligeså meget som sin egen)...?

Når I vælger at invitere til fest, har i da vel også et el andet ansvar for at der blir sørget godt for jeres gæster, undskyld men syns sgu det lidt flabet at sige folk bare kan lade være at spise hvis de ikk kkustode hvad der blir serveret, i sådan en anledning. Hvis det sådan i har det, Så nøjes da med at invitere folk til den kirkelige del, også smut ud og spis pizzaer selv.

Det er så din mening! Men jeg er ærligt talt træt af folks forventninger til divers arrangementer. Det er som om GÆSTERNE har ret til dit og dat... det er vel ik maden de kommer for ??? Vi forventer heller ikke de kommer KUN for at afl. gaver?

Hvis man skal please alle så skal man da bestille ALT fras A-Z....

Der bliver jo ikke kun bestilt pizza med tomat og ost. Der bliver bestilt forskellige lækre slags. og nogle sandwiches... og så salat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Underskøn

Anonym skriver:

Det er så din mening! Men jeg er ærligt talt træt af folks forventninger til divers arrangementer. Det er som om GÆSTERNE har ret til dit og dat... det er vel ik maden de kommer for ??? Vi forventer heller ikke de kommer KUN for at afl. gaver?

Jep, og det var vores meninger som du bad om

Jeg kan godt følge dig, syns bare at når man vælger at gå en lidt alternativ vej, som jeg tror du trods alt vil give mig ret i, at pizza til en barnedåb er, at det må være pænt surt at være blevet inviteret til fest også blive mødt af ligegyldighed fra værterne, så længe de får hvad DE kan lide.

Anmeld

26. august 2012

VØS

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

Jeg synes godt man kan bestille pizza, det gør jo at i har det mere tid til både gæster og guldklumpen
I mine øjne er det en knald god ide, da det jo formegentlig kan tage lidt af det stress, som ellers nemt kan dukke op på en dåbsdag

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Underskøn skriver:

Jep, og det var vores meninger som du bad om

Jeg kan godt følge dig, syns bare at når man vælger at gå en lidt alternativ vej, som jeg tror du trods alt vil give mig ret i, at pizza til en barnedåb er, at det må være pænt surt at være blevet inviteret til fest også blive mødt af ligegyldighed fra værterne, så længe de får hvad DE kan lide.

Kan da godt være at jeg har formuleret det sådan lidt... MEN vi er da ik ligeglade med vores gæster! Det er familie vi snakker om!

Vi er bare overhovedet ikke til fiiiin mad osv. Vi har et budget vi skal holde... og pizza kan da være super lækkert...

Ja jeg spurgte om jeres meninger... men der er jo forskellige måder at skrive tingene på.

Hvorfor skulle vi smutte ud og spise pizza selv? Når vi vil være sammen med familien/vennerne på denne dag?

Anmeld

26. august 2012

4kløver

Jeg ville gå sulten fra bordet. Men resten af familien ville blive til sidste pizza var spist

Anmeld

26. august 2012

DitteFisk

Jeg har stemt ja - der er jo ingen der skal bestemme hvor fin jeres barnedåb skal være det kunne da være meget skæg med en "pizza buffet" og lidt andet lækkert til. 

Anmeld

26. august 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Der bliver jo ikke kun bestilt pizza med tomat og ost. Der bliver bestilt forskellige lækre slags. og nogle sandwiches... og så salat.

Og jeg synes da det lyder lækkert. Jeg ville nok ikke selv gøre det, men sys det er fedt med noget anderledes og det må man jo sige det er 

Synes bestemt i skal servere pizza når det er det i vil  

God fest 

Anmeld

26. august 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Og jeg synes da det lyder lækkert. Jeg ville nok ikke selv gøre det, men sys det er fedt med noget anderledes og det må man jo sige det er 

God fest 

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg har stemt ja - der er jo ingen der skal bestemme hvor fin jeres barnedåb skal være det kunne da være meget skæg med en "pizza buffet" og lidt andet lækkert til. 

Ja...salater, brød, sandwiches... senere kaffe og kage og lækkerier...

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

God fest 

Tak... ja jeg sys jo også selv det er lækkert! Derfor vi overvejer det. Men selvfølgelig ville lige høre holdningen.... herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.