Pizza til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Muhmi

Dustmuz skriver:

Jeg har valgt at svarer nej..

Det gør jeg af den årsag at JEG personligt syntes at det er lidt for "alm" og kedeligt til en barnedåb..

Nu ved jeg ikke hvad jeres budget er..
men personligt ville selv kontakte en slagte og få ham til at servere Helstegt pattegris
De fåes fra omkring 45-55kr pr kuvert inkl salat, hvis jeg husker rigtigt

Det kommer jo an på hvor mange der kommer til barnedåben...   De fleste pattegrise-lavere (hehe) tager en mindstepris på omkring 4000,- og til 10 mennesker kunne det måske godt være lidt vildt hvis man kan købe pizzaer til 1000,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Dustmuz

Muhmi skriver:

Det kommer jo an på hvor mange der kommer til barnedåben...   De fleste pattegrise-lavere (hehe) tager en mindstepris på omkring 4000,- og til 10 mennesker kunne det måske godt være lidt vildt hvis man kan købe pizzaer til 1000,-

Det har du ganske ret i..
har dog ikke endnu hørt om nogen som ikke havde inviteret det halve af familien plus venner og bekendte..
men kan være jeg bare har lyttet de forkerte steder

Anmeld

27. august 2012

Muhmi

Dustmuz skriver:

Det har du ganske ret i..
har dog ikke endnu hørt om nogen som ikke havde inviteret det halve af familien plus venner og bekendte..
men kan være jeg bare har lyttet de forkerte steder

Kender et par stykker der har haft 10-15 mennesker med "kun", inkl. os selv tror vi var 15-16 stykker til Silas' barnedåb

Anmeld

27. august 2012

Dustmuz

Muhmi skriver:

Kender et par stykker der har haft 10-15 mennesker med "kun", inkl. os selv tror vi var 15-16 stykker til Silas' barnedåb

hehe ja okay

når jeg engang selv skulle have barn, så tror jeg ikke der ville blive inviteret mere end hvad der kan sidde om vores spisebord (dvs. 8 personer)

jeg er ikke ligefrem et familie menneske

Anmeld

27. august 2012

Laulund87

Nej jeg ville ikke servere "junkfood" til en barnedåb. Heldigvis er der jo ingen regler og I kan jo gøre som I vil, men nej det ville jeg aldrig gøre

Anmeld

27. august 2012

Nettemor

Synes sagtens man kan gøre det Evt med lidt salat til

Anmeld

27. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ja da! Hellere en god gang ordentlige pizzaer end en ringe omgang suppe, steg og is. Jeg synes personligt, at de gængse cateringbuffeter - fx Kokken og Jomfruens - er dødkedelige. 

Anmeld

27. august 2012

twinny

Ja, HVIS det er sådan nogle rigtig italienske pizzaer. Og nogle vega pizzaer.

Det ville jeg synes var lækkert.

jeg forstår godt i ikke selv orker. Vi har lige stået HELE weekenden og lavet med til vores dåb.

Anmeld

27. august 2012

Kløver

Både og, synes det virker sådan lidt hvis det er eneste alternativ, personligt ville jeg nok også lave andre muligheder, feks et fad lasagne, noget forskelligt salat og tilbehør man kan tage. Så synes jeg man imødekommer flere. Men i bund og grund kan man jo gøre som man selv ønsker, og lyder lidt som om i allerede har taget jeres beslutning

Anmeld

27. august 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

Altså eg ville aldrig have gjort det mere fordi i min verden er pizza junk food og rigtig usundt. Og ville heller ikke have lyst til at sidde og spise pizza om formiddagen hvor de fleste barnedåbe ligger.

Jeg ville nok lave smørrebrød, brunch eller bare servere kaffe og kage hvis pengene er små.

Min datter blev døbt sidste juli og vejret var flot vi grillede en stor steg, og grilspyd hvor jeg havde lavet mange forskellige salater til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.