Pizza til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

Jeg har stemt nej ...

Ville personligt ikke bryde mig om pizza til en barnedåb .. Det syns jeg slet ikke hører til 

Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

i min verden er pizza fastfood om man laver den selv eller ej

Ok.

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg har stemt nej ...

Ville personligt ikke bryde mig om pizza til en barnedåb .. Det syns jeg slet ikke hører til 

Men sådan er vi jo så forskellige

Hvad mener du så der skal serveres? 3 retters? Eller?

Anmeld

26. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvad mener du så der skal serveres? 3 retters? Eller?

Nej vi havde brunch til vores .. 
Men ja , brunch eller 3 retters(hvis man lige har pengene) ...

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej vi havde brunch til vores .. 
Men ja , brunch eller 3 retters(hvis man lige har pengene) ...

Vi havde også snakket om Brunch... altså lave det selv for har ikke penge til at bestille det udefra. Men i min verden er det jo også bare noget alle kan gå ud og få sig på en café... så tænker der ikke er foreskel. det kan jo være lækkert på hver sin måde. Vi lægger det jo pænt op og med salat mm. Så det er en pizza buffet. serverer dem ikke i bakker...

Anmeld

26. august 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Ok.

men hvis der var pizza som en del af en buffet eller noget, hvor der også var forskellige salater, kød, kartofler, flutes, tærter eller noget i den stil, så synes jeg godt man kan servere pizza..

men alle folk er forskellige - og hvis det lige er pizza i har lyst til at servere, så skal i da gøre det - det er jo jeres fest og jeres penge

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Vil sige både og.
Altså man kan godt servere pizza i en buffet, men min mening er der skal være andet i buffeten også.
Men det er jo noget man selv bestemmer.

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

men hvis der var pizza som en del af en buffet eller noget, hvor der også var forskellige salater, kød, kartofler, flutes, tærter eller noget i den stil, så synes jeg godt man kan servere pizza..

men alle folk er forskellige - og hvis det lige er pizza i har lyst til at servere, så skal i da gøre det - det er jo jeres fest og jeres penge

Nej kun forskellige slags pizzaer, sandwiches og så nogle salater...

Anmeld

26. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Vi havde også snakket om Brunch... altså lave det selv for har ikke penge til at bestille det udefra. Men i min verden er det jo også bare noget alle kan gå ud og få sig på en café... så tænker der ikke er foreskel. det kan jo være lækkert på hver sin måde. Vi lægger det jo pænt op og med salat mm. Så det er en pizza buffet. serverer dem ikke i bakker...

Tja ..

Vi lavede også vores selv .. 

Hvad med måske og lavede noget mere end pizza ??
Altså tænkte , der er vel nogle som ikke er så glade for pizza ... ?  

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Tja ..

Vi lavede også vores selv .. 

Hvad med måske og lavede noget mere end pizza ??
Altså tænkte , der er vel nogle som ikke er så glade for pizza ... ?  

Jo men jeg sys altså ikke man skal tage hensyn. De kan spise eller lade være... for til brunch så er der nogle der ik ka li rugbrød, smør, osv. Der vil altid være nogle kræsne mennesker. Og jeg kender jo dem der bliver inviteret... Tænker pizza og lækre sandwiches... så går man da ikke galt i byen. Der er jo forskelligt slags fyld på pizzaerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.