Pizza til en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

lenemor77

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

Selvfølgelig kan I det. Det er jeres dag, hvor I fejrer jeres datter. Hvem I inviterer og hvad I serverer, er fuldstændig jeres valg.

Vores datter blev døbt kl 9 om morgenen, så der var Brunch det naturlige valg.

Vi hørte flere (dog ingen af gæsterne), som syntes tidspunktet var for tidligt, og det kunne man da ikke byde folk. Men det skulle de jo så ikke bestemme...

Dagen var slut omkring kl 14 (der jagede vi vores forældre hjem), og vi kunne nyde en stille dag resten af dagen.

Det var vores valg - og andre vil helt sikkert vælge anderledes....

Held og lykke med jeres fest - uanset valget af mad, skal I nok få en dejlig dag. Og gæsterne skal også nok nyde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Mathilde

Det kan i da jeg ville så lave en lækker salat til og evt også fritter til børnene...

Anmeld

27. august 2012

cdinesen

åha jeg ville elske at komme til den barnedåb!! Jeg er personlig mega træt af suppe, steg og is, eller brunch buffet eller pålægsbord.

Den bedste mad jeg har fået til en dåb var sandwish.. Forældrene havde stegt flæskestege og bagt grovboller, og så stod den eller på flæskestegssandwish, MUMS det var godt! Det gav også en super hyggelig afslappet stemning!

Hvis jeg kendte et super godt pizzaria, ville jeg da helt klart også springe med på den vogn! Pizza behøver jo ikke svømme i olie, og var overdynget med skinke, peperoni og bacon

Anmeld

27. august 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har overvejet at lave Pizzabuffet til lillesøsters barnedåb. Hvad sys I? Kan man ikke godt det? Vi kender et godt pizzaria som vil hjælpe os.

Vi orker ikke selv lave noget... og jeg sys "A la Carte" er skiiide dyrt! Og de pizzaer er BARE gode *S* Vi overvejer forskellige pizza og sandwiches. Så senere kaffe/kage osv.

Jeg har valgt at svarer nej..

Det gør jeg af den årsag at JEG personligt syntes at det er lidt for "alm" og kedeligt til en barnedåb..

Nu ved jeg ikke hvad jeres budget er..
men personligt ville selv kontakte en slagte og få ham til at servere Helstegt pattegris
De fåes fra omkring 45-55kr pr kuvert inkl salat, hvis jeg husker rigtigt

Anmeld

27. august 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Helt klart ja, spændende ide

dog ville jeg selv vælge noget andet hvis det er en morgen dåb, men er det en formiddags dåb, synes jeg det er en super ide

Anmeld

27. august 2012

Munder

Det bestemmer I da helt selv - det skulle jo gerne være baby der er i centrum, ikke maden

Anmeld

27. august 2012

Sujan

Vi havde en pølsevogn.. og så kaffe og kage lidt chips og frugt.. folk var vilde med det.

Anmeld

27. august 2012

LR85

Selvfølgelig kan i det

Anmeld

27. august 2012

Lullaby*

Jeg synes ikke at der er nogen regler for en barnedåb. I skal gøre ligesom I selv har lyst til 

Anmeld

27. august 2012

Muhmi

Bestemmer i jo heldigvis selv... Ville ikke selv kunne finde på det, men jeg ville da synes det lækkert med pizza

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.