Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg hedder Stine, er 33. Bor samen med min kærste på 10'ne år. Vi har thea på 4 år til sep og alberte på 7 uger. 

Vi bor i gjellerup, ved herning, med vores 2 tosset katte, Felis og colombo.

Til dagligt arbejder jeg med handicappet børn, men mit vikariat er desvære lige slut.så efter endt barsel, ska jeg ud og søge. Øv Øv!!

Jeg er rimelig kreativ, hvis jeg selv ska sige det. Jeg er med i en nørkleklub, hvor vi syer, leger med kager og alt muligt andet. Desuden går jeg til sløjdt. 

Humm tror det ca var det, der lige var om mig.. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

oerbaek

Jeg vil da også være med  

Jeg hedder Hanne og er 29 år er gift med kenneth på 33 år og sammen har vi 3 drenge på næsten 7 år (18 sep) næsten 5 år (30 aug) og den mindste på ca 1½ år. vi bor i hus i kalundborg eller lidt uden for kalundborg.

Jeg er uddannet salgsassistent, men det var ikke et hit for os med butikstiderne så jeg er lige startet på ny uddannelse for bare 2 uger siden som pædagogisk assistent det er utrolig hyggeligt og spændende

Anmeld

25. august 2012

Miss Church

Også mig 

Jeg hedder Kathrine og er 22 år et par måneder endnu Jeg bor sammen med min fantastiske kæreste i vores dejlige lejlighed midt i Jylland.

Vi har endnu ikke børn, men vi snakker om, at vi nok skal have et par stykker 

Til dagligt læser jeg til sygeplejerske og er færdig til januar 2013  
Min kæreste er uddannet smed.  

Anmeld

25. august 2012

L&V

Jamen så får i da os lige en lille historie om mig

Jeg hedder Pernille er 24 bliver 25 i okt. Er mor til Laura som bliver 1år om en mdr. Vi bor i vores drømmehus sammen med Lauras far som også er min dejlige mand som jeg har været så heldig og været sammen med i 10 år snart og vi blev gift sidste år.. Vi bor i det midtjyskeVi har en skøn vildbasse af en chili hund som har masser af krudt og elsker at lege

Jeg er uddannet pædagogiskassistent og arbejder i en integreret institution.. Jeg har gået på barsel men starter på arbejde igen på mandag JUBII

Anmeld

25. august 2012

Fidus

Hejsa

Jeg hedder Louise og er 38 år, bor sammen med min kærste  som også er 38 år, vi har været sammen i 7 år men fik først fælles adresse for to år siden og vi  venter vores længe ventede første barn ( En dejlig lille dreng &nbsp i januar 2013

Vi har hunde og hamster og en islænderpony min kærste er uddannet kontorassistent og jeg selv er uddannet advokatsekretær.

Min fritid bruger jeg på hundene og hesten, jeg maler ( Oliemalerier ) strikker, læser fagliteratur ( Alt som kan gøre mig klogere og helst klogere end min mand hihi &nbsp Det var lidt om os

Anmeld

25. august 2012

emsaroto

Hej Baby.  

Jeg hedder Emilie Sarah og er 21 år gammel. Jeg har min søn Oskar på 2 år (den 30. August 2010). Jeg er ikke sammen med faren, og har jeg ikke været siden graviditeten blev opdaget. Oskar ser ham dog. 
Jeg kommer fra Vejle men holder lige nu til i Horsens. Jeg er lige blevet offentlig partner med Mr. Allan på 35.

Jeg bruger utrolig meget tid på mine kreative interesser. Sang, musik, taske fletning og blog skrivning. Jeg går ellers lige nu arbejdsløs, pga. et andet stort projekt der er kommet ind i mit liv, men det finder I jo nok ud af på et tidspunk .

Jeg er absolut ikke en sports pige, men prøve da at komme ud og løbe lidt hver dag. Specielt fordi jeg en lidt stor pige, og vil virkelig gerne prøve at komme i gang med et vægttab, hvor man ligger mærke til det!

Jeg kommer fra et katolsk hjem, men det er ikke noget jeg praktisere. Har meldt mig ud af den kirke, pga personlige dårlige oplevelse indenfor familien. Men min tro kan man ikke tage fra mig, og derfor kommer jeg i fri kirke med min søn. Dejligt sted at komme. 

Jeg har været spejder i mange år nu, og er det stadig. Men nu er det mere i form af at det er mig der er lederen. Jeg elsker det frie liv, og specielt det samvær der er i den gruppe jeg kommer i. Det er en slags nummer 2 familie for mig . Slipper dem aldrig!

Jeg er ikke stor forbruger af Baby, men håber da alligevel at nogen ligger en smule mærke til mig 

K.H.
Emilie Sarah

ps. Her er lige et billede af Supermand Oskar og hans mor. En smule gammelt, men ELSKER det billede! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2012

wamse

emsaroto skriver:

Hej Baby.  

Jeg hedder Emilie Sarah og er 21 år gammel. Jeg har min søn Oskar på 2 år (den 30. August 2010). Jeg er ikke sammen med faren, og har jeg ikke været siden graviditeten blev opdaget. Oskar ser ham dog. 
Jeg kommer fra Vejle men holder lige nu til i Horsens. Jeg er lige blevet offentlig partner med Mr. Allan på 35.

Jeg bruger utrolig meget tid på mine kreative interesser. Sang, musik, taske fletning og blog skrivning. Jeg går ellers lige nu arbejdsløs, pga. et andet stort projekt der er kommet ind i mit liv, men det finder I jo nok ud af på et tidspunk .

Jeg er absolut ikke en sports pige, men prøve da at komme ud og løbe lidt hver dag. Specielt fordi jeg en lidt stor pige, og vil virkelig gerne prøve at komme i gang med et vægttab, hvor man ligger mærke til det!

Jeg kommer fra et katolsk hjem, men det er ikke noget jeg praktisere. Har meldt mig ud af den kirke, pga personlige dårlige oplevelse indenfor familien. Men min tro kan man ikke tage fra mig, og derfor kommer jeg i fri kirke med min søn. Dejligt sted at komme. 

Jeg har været spejder i mange år nu, og er det stadig. Men nu er det mere i form af at det er mig der er lederen. Jeg elsker det frie liv, og specielt det samvær der er i den gruppe jeg kommer i. Det er en slags nummer 2 familie for mig . Slipper dem aldrig!

Jeg er ikke stor forbruger af Baby, men håber da alligevel at nogen ligger en smule mærke til mig 

K.H.
Emilie Sarah

ps. Her er lige et billede af Supermand Oskar og hans mor. En smule gammelt, men ELSKER det billede! 

Dejligt billede af jer

Han er simpelthen bare for skøn

Anmeld

25. august 2012

wamse

B&J skriver:

Jeg hedder Jette jeg bor i hjørring med min dejlige kæreste og vores vidunderlig søn

jeg er 25år min kæreste er 36, og vores dreng næsten 2½år gammel

vi bor i en virkelig dejlig lejlighed med vores kanin, hund, og kat

jeg går uden job øv øv men har været i praktik det samme sted i næsten 2år nu og jeg elsker det af hele mit hjerte de har givet mig så meget .... min kæreste er også i praktik som sous (tror jeg det hedder) og håber på at komme til på skole så han kan starte en ny uddannelse

for lidt over 1år siden fik jeg en gastric bypass og har ind til nu tabt 70kg som er helt igennem fantastisk håber på 16kg mere

OG så er du simpelthen en fantastisk dejlig og kærlig kvinde, der ALTID kommer med et positivt bidrag i dine svar her inde

Anmeld

25. august 2012

CarinaSB

wamse skriver:

OG så er du simpelthen en fantastisk dejlig og kærlig kvinde, der ALTID kommer med et positivt bidrag i dine svar her inde

Må sq erklære mig enig her  

Anmeld

25. august 2012

wamse

CarinaSB skriver:

Må sq erklære mig enig her  

Og så kan jeg jo tilføje til dig, at du simpelthen har de mest charmerende drenge, de ser bare så søde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.