Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

MMOGM

Mit navn er Mikkala, jeg er 21år. 

Jeg venter mit første barn d. 18 september, sammen med min kæreste igennem snart to år, Marc på 22år. Vi glæder os rigtig meget 

Vi bor i skovlunde, i en stor 3 værelset lejlighed.

Til daglig er jeg kontor elev, og når jeg kommer tilbage fra barsel, mangler jeg 7måneder af min elevtid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

SanneJensen

Hej allesammen.

Jeg hedder Camilla, fylder 20 om 5 dage, og bor i Østjylland med min kæreste på 26. Vi bor i et hus på landet, men flytter snart til en mega dejlig lejlighed i byen, hvilket jeg glæder mig ufatteligt meget til.

Jeg har selv ingen børn, så bruger primært siden til at følge med i en masse debatter. Dog vil jeg gerne selv have en lille bebs efter endt uddannelse. Desuden har min kæreste en datter på næsten 2 år, som vi selvfølgelig også har en gang i mellem.

Jeg blev færdig med gymnasiet sommeren 2011, og har siden arbejdet som pædagogmedhjælper i en vuggestue - og til februar starter jeg på pædagogstudiet..

Det var lidt om mig :b

Anmeld

25. august 2012

gædde/gitte

Hej 1. stks Gitte på 28 år.

men.. føler mig tit ufattelig gammel Skyldes nok min relative rolige livstil og syn på samme. Kan bedst lide hjemmelighygge, fordi jeg ser rigeligt med mennesker på jobbet!

Jeg ELSKER:

MAD(meget mad)...Allerhelst på gode cafér... eller BONES uhhhhhhmmmmmmmm.......

Shopping!

Male og sy..... ALT hvad jeg kan komme i nærheden af.

Når jeg ikke er total kedlig så skyldes det nok, at jeg godt kan lide at bruge humor..MASSER AF HUMOR...GERNE MEGET UPASSENDE HUMOR(en genfejl i familie)!

Jeg kan prale med jeg er gift med en skøn og ligeså underlig mand(30) Har et 1 år gammelt hus(tak til huscompagniet), i en rolig byHar den Dejlig tyk Collie........................................................men kan ikke prale  småfolk endnu

elsker at høre jeres  historier! Elsker en go debat!

har stadig ikke fundet en fuktion til dette   .... og det er ved at gøre mig søvnløs!!!

Anmeld

25. august 2012

Babydreams

Hej

Jeg hedder Rikke, og er 21 år, i en uge endnu
Jeg bor sammen med min forlovede på 33, vi har været sammen i snart 6 år vi bor i en lillm by, ved navn rødkærsbro - en by uden for viborg
Vi har sammen en søn på 6 mdr. Som er fuldt ud planlagt
Min forlovede har en datter på 10, hun bor på sjælland, men vi har fået et fantastisk samarbejde med moren, og vi har hende derfor ca hver anden weekend

Jeg er uddannet som social og sundhedshjælper, og elsker mit arbejde - min kæreste er desværre arbejdesløs

Det var vidst det om mig

Anmeld

25. august 2012

Aabye

Jeg vil også være med

Jeg hedder Line.. Jeg er.. øøh.. 22... 23 i november.. Bor sammen med T som bliver 26 lige om snart.

Sammen har vi mini bobben alias Marcus på 17 mdr.

Han skal være storebror i november til endnu en skøn dreng. (som også er vores sidste... jeg må ikke få flere pga dårligt bækken og lægerne er bange for at jeg vil ende permanent i kørestol hvis jeg får en mere.. Sååååeeeh... vi stopper bare her )

Vi har også et køter dyr.. En dejlig skøn Husky tæve på snart 4.. Og to Maine Coon misse piger på henholdsvis 4 og 5 år.

Thomas og jeg bor i Billund - og hvor ville jeg ønske at vi kunne flytte laaaaaaaangt væk.. men nægter altså at rykke bobben ud af hans dagpleje, som både vi og han elsker.. Så vi venter lige med at flytte et par år endnu.

Thomas er IT-supporter (her er det omtalt NØRD!!!!)
Jeg går sygemeldt med mit dumme bækken, så jeg går og "hygger" mig herhjemme med at skælde kattene ud der larmer og laver ballade, og være efter hunden fordi hun stjæler bamser.. :p

Anmeld

25. august 2012

CarinaSB

Jeg vil os gerne være med ..

Jeg hedder Carina og er 25 år, jeg bor sammen med min dejlige kæreste Per som er 29 år .. Sammen har vi 2 dejlige drenge Noah på 3 år og Charlie på næsten 7 mdr .. Til daglig tager jeg HF enkel fag på net undervisning da jeg har social angst og ikk har det godt med andre mennesker i små rum .. Og lige pt arbejder per i norge som eletriker men kommer hjem d 26 sep .. Vi bor i et rækkehus i et skønt område i Hammerum (6 km fra Herning) 

Anmeld

25. august 2012

Adrina

Hej !

Mit navn er Ane og jeg er 24 år. Er kæreste med Mark og vi har dannet par i 2 år. Vi venter vores første barn og hun var planlagt .

Vi bor i Fredericia, hvor jeg var igang med sosu-hjælper uddannelsen. Den måtte lige sættes på pause, da jeg fik bækkenløsning .

Min kæreste har et arbejde med verdens dummeste tider, så det kan være hårdt at gå hjemme så mange timer selv.

Vi venter os en lille pige til december og vi glæder os sindssygt meget! Min kæreste har en datter på 5 fra et tidligere forhold. Hende ser vi desværre ikke idag. 

Jegchat været her på baby.dk siden juni 

Anmeld

25. august 2012

wamse

Jeg hedder Majbritt, og er mor til 3 helt igennem fantastiske børn

Kasper på 19
Michael på 16
Lærke på 6

Jeg er selv 38, og er pædagogstuderende. Jeg har lige holdt ½ års studiepause, og er lige startet op på 4 semester

Jeg er meget åben omkring mit liv, og de op og nedture der har været, og vil være

Jeg bor i lejet rækkehus i Varde, sammen med mine 2 yngste, og flytter aldrig herfra igen

Anmeld

25. august 2012

CarinaSB

wamse skriver:

Jeg hedder Majbritt, og er mor til 3 helt igennem fantastiske børn

Kasper på 19
Michael på 16
Lærke på 6

Jeg er selv 38, og er pædagogstuderende. Jeg har lige holdt ½ års studiepause, og er lige startet op på 4 semester

Jeg er meget åben omkring mit liv, og de op og nedture der har været, og vil være

Jeg bor i lejet rækkehus i Varde, sammen med mine 2 yngste, og flytter aldrig herfra igen

Du glemte at skrive at du også er en super herlig kvinde

Anmeld

25. august 2012

wamse

CarinaSB skriver:

Du glemte at skrive at du også er en super herlig kvinde

Nurhhhh

I lige måde søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.