Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Nettemor

RikkeRasmussen skriver:

Hej

Jeg hedder Rikke, og er 21 år, i en uge endnu
Jeg bor sammen med min forlovede på 33, vi har været sammen i snart 6 år vi bor i en lillm by, ved navn rødkærsbro - en by uden for viborg
Vi har sammen en søn på 6 mdr. Som er fuldt ud planlagt
Min forlovede har en datter på 10, hun bor på sjælland, men vi har fået et fantastisk samarbejde med moren, og vi har hende derfor ca hver anden weekend

Jeg er uddannet som social og sundhedshjælper, og elsker mit arbejde - min kæreste er desværre arbejdesløs

Det var vidst det om mig

Hvor I Rødkær bor i? (Nysgerrigheden længe leve) Jeg har faktisk også boet i Rødkær.. Indtil for snart 3 år siden boede vi lige over for købmanden i en lejlighed

Dejligt at samarbejdet kører så I kan se hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Nettemor

Line - med Bobben skriver:

Jeg vil også være med

Jeg hedder Line.. Jeg er.. øøh.. 22... 23 i november.. Bor sammen med T som bliver 26 lige om snart.

Sammen har vi mini bobben alias Marcus på 17 mdr.

Han skal være storebror i november til endnu en skøn dreng. (som også er vores sidste... jeg må ikke få flere pga dårligt bækken og lægerne er bange for at jeg vil ende permanent i kørestol hvis jeg får en mere.. Sååååeeeh... vi stopper bare her )

Vi har også et køter dyr.. En dejlig skøn Husky tæve på snart 4.. Og to Maine Coon misse piger på henholdsvis 4 og 5 år.

Thomas og jeg bor i Billund - og hvor ville jeg ønske at vi kunne flytte laaaaaaaangt væk.. men nægter altså at rykke bobben ud af hans dagpleje, som både vi og han elsker.. Så vi venter lige med at flytte et par år endnu.

Thomas er IT-supporter (her er det omtalt NØRD!!!!)
Jeg går sygemeldt med mit dumme bækken, så jeg går og "hygger" mig herhjemme med at skælde kattene ud der larmer og laver ballade, og være efter hunden fordi hun stjæler bamser.. :p

Træls at du skal døje sådan med dit Bækken

November er en god måned at have fødselsdag i

Årh Maine Coon. De er SÅ fine! Manden mener at vi skal have sådan nogle når vi engang flytter i noget større..

Anmeld

25. august 2012

LinLin

Jeg hedder Linda og er 27... Jeg har David på næsten 6 og Adam på næsten 2. De har ikke samme far.... Jeg bor sammen med min kæreste Ricki (A's far) i e lille by lidt syd for Aarhus. Jeg er i øvrigt indfødt aarhusianer og ikke tænkt mig at forlade kommunen nogensinde!
Jeg er pædagog og arbejder i en integreret institution i et belastet område i Aarhus V. Jeg er glad for ungerne og mine kolleger med ved ikke om det er det jeg skal lave resten af mit liv, da jeg synes det er dybt utilfredsstiftende forhold vi arbejder under! Det tror Kwh Uker jeg kan holde til 40 år + endnu!

Jeg har prøver lidt af hvert: to fødsler, alenemor, sa, frivillig abort og mange andre ting jeg synes jeg Jan bidrage med herinde :-)
Men jeg gider altså ikke når der går hønsegård i en debat ;-)

Jeg må i øvrigt snart have tre års jubilæum herinde!

Anmeld

25. august 2012

LinLin

DAs mor skriver:

Jeg hedder Linda og er 27... Jeg har David på næsten 6 og Adam på næsten 2. De har ikke samme far.... Jeg bor sammen med min kæreste Ricki (A's far) i e lille by lidt syd for Aarhus. Jeg er i øvrigt indfødt aarhusianer og ikke tænkt mig at forlade kommunen nogensinde!
Jeg er pædagog og arbejder i en integreret institution i et belastet område i Aarhus V. Jeg er glad for ungerne og mine kolleger med ved ikke om det er det jeg skal lave resten af mit liv, da jeg synes det er dybt utilfredsstiftende forhold vi arbejder under! Det tror Kwh Uker jeg kan holde til 40 år + endnu!

Jeg har prøver lidt af hvert: to fødsler, alenemor, sa, frivillig abort og mange andre ting jeg synes jeg Jan bidrage med herinde :-)
Men jeg gider altså ikke når der går hønsegård i en debat ;-)

Jeg må i øvrigt snart have tre års jubilæum herinde!

Haha!
smiley står et forkert sted ;-)

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

CarinaSB skriver:

Jeg vil os gerne være med ..

Jeg hedder Carina og er 25 år, jeg bor sammen med min dejlige kæreste Per som er 29 år .. Sammen har vi 2 dejlige drenge Noah på 3 år og Charlie på næsten 7 mdr .. Til daglig tager jeg HF enkel fag på net undervisning da jeg har social angst og ikk har det godt med andre mennesker i små rum .. Og lige pt arbejder per i norge som eletriker men kommer hjem d 26 sep .. Vi bor i et rækkehus i et skønt område i Hammerum (6 km fra Herning) 

Kommer Per hjem permanent d 26. september?

Det er da dejligt du har mulighed for at tage din uddannelse på den måde når det nu ikke fungere for dig på den traditionelle måde

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Adrina skriver:

Hej !

Mit navn er Ane og jeg er 24 år. Er kæreste med Mark og vi har dannet par i 2 år. Vi venter vores første barn og hun var planlagt .

Vi bor i Fredericia, hvor jeg var igang med sosu-hjælper uddannelsen. Den måtte lige sættes på pause, da jeg fik bækkenløsning .

Min kæreste har et arbejde med verdens dummeste tider, så det kan være hårdt at gå hjemme så mange timer selv.

Vi venter os en lille pige til december og vi glæder os sindssygt meget! Min kæreste har en datter på 5 fra et tidligere forhold. Hende ser vi desværre ikke idag. 

Jegchat været her på baby.dk siden juni 

Tillykke med bebsen i maven Det bliver spændende

Årh de arbejdstider påvirker bare så meget..

Det var da trist at han ikke ser sin datter (må man spørge hvorfor?)

Anmeld

25. august 2012

Clisolka

Nettemor skriver:

Puha det var laaaaaang transport tid!  Hvad får du den tid til at gå med? Og ville det ikke være meget hurtigere med bil eller kan det ikke svare sig?

Jeg har også snart været herinde i 2 år

Den dejlige Isabella. Synes faktisk det er lidt skidt at du ikke længere har det fantastiske billed af hende som dit profil billed

Jeg plejer gerne at slappe af i toget - sove, læse og høre musik  I længden ville det ikke betale sig at køre til Kbh. Jeg betaler 1700 kr for mit togkort 

Hihi hvad var det for et billede - det jeg har i min ticker? Jeg ville være lidt mere annonym 

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

wamse skriver:

Jeg hedder Majbritt, og er mor til 3 helt igennem fantastiske børn

Kasper på 19
Michael på 16
Lærke på 6

Jeg er selv 38, og er pædagogstuderende. Jeg har lige holdt ½ års studiepause, og er lige startet op på 4 semester

Jeg er meget åben omkring mit liv, og de op og nedture der har været, og vil være

Jeg bor i lejet rækkehus i Varde, sammen med mine 2 yngste, og flytter aldrig herfra igen

Giver de andre ret i at du er en super herlig kvinde! Og en rigtig god mor!

Dejligt at du har fundet et sted hvor du hører til

Hvordan går det egentlig med din datter og aflastningsfamilien?

Jeg har ikke set så meget til dig herinde på det sidste.. Er det mig der bare ikke har været opmærksom eller?

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

Jeg hedder Anika jeg er 22 år lidt endnu, fylder nemlig 23 til oktober
Jeg bor med min kæreste Peter som bliver 27 om små tre uger
Jeg har en søn der hedder Johannes på 2 år, og min kæreste har en dreng ved navn Elias på 4 år, vi drømmer om børn sammen en dag, men vi må se hvad der sker..
Vi bor i eget hus i en lille by ved navn Halvrimmen, i samme by har vi også et hus med to lejligheder som vi lejer ud, og der er altid noget at lave i enten det ene eller det andet hus..
Vi har været kærester on/off i 2 1/2 år, og er lige flyttet sammen igen officielt fra den 1 august, dog har vi dannet fast par igen siden februar, efter en pause på knapt et år, hvor vi dog også var sammen i små perioder..
Jeg har delt rigtig meget af mit liv herinde, og folk der har fulgt lidt med kender til mange af de nedture jeg har haft, men så sandelig også alle mine opture..

Jeg har lige valgt at stoppe på uddannelsen som finansøkonom da jeg dumpede en eksamen for 3 gang og derfor ikke mente det var det jeg skulle alligevel, jeg starter derfor op på et 13 ugers HGS forløb på mandag, og jeg glæder mig..
Jeg interesserer mig meget for mad, og jeg er god til at lave det.
Derudover har jeg en blog som jeg nyder at bruge lidt fritid på, på denne skriver jeg lidt om hvad der rører på sig herhjemme, jeg viser gerne mine indkøb, og giver indretningstips til hjemmet..
Min kæreste er lastbilschauffør, og er ikke altid ret meget hjemme, men jeg nyder til gengæld når han er..

Jeg tror det var hvad der lige var at fortælle, har i spørgsmål, så endelig stil dem, og jeg skal svare så godt jeg kan..

Ja kunne forestille mig der var rigeligt at se til med 2 huse. Og især når manden ikke altid er hjemme i hverdagene.. (hvis han da er langturschauffør)

Kan godt forstå du har valgt at finde en anden vej frem når du ikke havde succes ved eksamnerne. Det er mega hårdt at gå med den over hovedet.
Tog selv HGS sidste år og det var rigtig godt..

Anmeld

25. august 2012

Dinna88

Skriver næsten altid i de her tråde!

Nå, men jeg hedder Christina og jeg er 20 år gammel. Jeg bor i Randers med min kæreste Dan - lige i centrum! Vi håber på at flytte indenfor et år, så vi kan få en lejlighed hvor der, med tiden, er plads til et barn eller to

Jeg starter på at læse klassiske sprog om meget få dage, og Dans store drøm er det famøse mili, MEN de chancer er desværre røget i vasken. Så nu aimer han efter at blive tømrer!

Af fritidshalløj er jeg lidt over det hele. Jeg træner meget - både styrke og kondition, men også et specielt program til min ELENDIGE ryg. Derudover fotograferer jeg - både for mig til og for andre. Så maler jeg, skriver, hækler bum bum.. Lytter til en sørens masse musik OG så elsker jeg at læse

Af person/ven er jeg den slags som man ved hvor man har. Kan jeg ikke lide dig, så ved du det (hvis du kommer for tæt på) men kan jeg GODT lide dig, så er du heller ikke i tvivl. Efter gymnasiet valgte jeg mange "venner" fra og har i dag klicheen "få men gode veninder". Jeg ELSKER at være social, men jeg tror jeg har nået et punkt hvor jeg skal ud at møde mennesker der vil noget i livet

Små, sjove ting? Jeg er mors pige - dybt afhængig af chokolade - jeg bander noget så slemt - jeg er en totalt sprognørd... jaa...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.