Skriver næsten altid i de her tråde!
Nå, men jeg hedder Christina og jeg er 20 år gammel. Jeg bor i Randers med min kæreste Dan - lige i centrum! Vi håber på at flytte indenfor et år, så vi kan få en lejlighed hvor der, med tiden, er plads til et barn eller to 
Jeg starter på at læse klassiske sprog om meget få dage, og Dans store drøm er det famøse mili, MEN de chancer er desværre røget i vasken. Så nu aimer han efter at blive tømrer!
Af fritidshalløj er jeg lidt over det hele. Jeg træner meget - både styrke og kondition, men også et specielt program til min ELENDIGE ryg. Derudover fotograferer jeg - både for mig til og for andre. Så maler jeg, skriver, hækler bum bum.. Lytter til en sørens masse musik
OG så elsker jeg at læse 
Af person/ven er jeg den slags som man ved hvor man har. Kan jeg ikke lide dig, så ved du det (hvis du kommer for tæt på) men kan jeg GODT lide dig, så er du heller ikke i tvivl. Efter gymnasiet valgte jeg mange "venner" fra og har i dag klicheen "få men gode veninder". Jeg ELSKER at være social, men jeg tror jeg har nået et punkt hvor jeg skal ud at møde mennesker der vil noget i livet 

Små, sjove ting? Jeg er mors pige - dybt afhængig af chokolade - jeg bander noget så slemt - jeg er en totalt sprognørd... jaa...
Anmeld