Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

morethanperfect

Jeg hedder Tine og er 22 ..
Bor sammen med min forlovede og vores søn , på sydfyn ..
Vi venter en lille dreng mere , den 30 sep..

Vores søn hedder Oscar og ham i maven hedder Noel

Jeg er på barsel pt. og er derudover på kontanthjælp , men starter udd. efter sommerferien næste år ..

Vi er lige flyttet i hus som vi lejer , som vi regner med at købe med tiden . Da vi har forkøbsret Det er dejlig stort , og der er stor have , og rum nok til børnene kan få deres eget værelse 

Ja , det var vel nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

Til en ny omgang præsentationsrunde??

Det er lidt tid siden sidste og der er kommet mange nye siden. + At der sikkert er forhold osv der haar ændret sig for en del

Jeg starter da lige og håber nogle af jer andre følger trop

Jeg hedder Annette og er 26 år (lidt endnu) Jeg er gift med Frank og sammen har vi vores helt igennem fantastisk søn Sebastian på 2
Vi bor i et lille hus i nærheden af Viborg og har en lille d/s gårdhund ved navn Otto

Jeg er desværre pt uden job (og følger jeg har været det i evigheder)
Men skal i noget praktik nu her og det glæder jeg mig heeelt vildt til .

Vi har en 'låne-pige' som kommer hos os ca hveranden weekend

Jeg nyder at udfolde mig kreativt. (og lader det gå ud over jer med billedspam)

Jeg er altid frisk på en sludder for en sladder Både i den åbne debat og i pb

Ellers ved jeg da ikke lige hvad jeg skal komme på at fortælle jer. Men I kan da lige få lov at se et billed af mit guld (har ikke delt mange af dem herinde)

jamen det var da en hyggelig ide

jeg hedder maria er 22 (bliver 23 lige om snart) bor sammen med min dejlige kæreste thomas i århus

vi har pt ingen børn og udsigten til at få det er lidt uvis.. til dagligt er jeg sygemeldt og han er igang med en udvidelse til sin hgv

Anmeld

25. august 2012

B&J

Jeg hedder Jette jeg bor i hjørring med min dejlige kæreste og vores vidunderlig søn

jeg er 25år min kæreste er 36, og vores dreng næsten 2½år gammel

vi bor i en virkelig dejlig lejlighed med vores kanin, hund, og kat

jeg går uden job øv øv men har været i praktik det samme sted i næsten 2år nu og jeg elsker det af hele mit hjerte de har givet mig så meget .... min kæreste er også i praktik som sous (tror jeg det hedder) og håber på at komme til på skole så han kan starte en ny uddannelse

for lidt over 1år siden fik jeg en gastric bypass og har ind til nu tabt 70kg som er helt igennem fantastisk håber på 16kg mere

Anmeld

25. august 2012

Thalia

Jeg hedder Sandra og om nap 2 mdr fylder jeg 32. Jeg er gift med Lasse på 34 og bor i en lille landsby lige nord for Aalborg.

Jeg er mor til Tobias som blev født i 2000, men som døde af kræft i 2007. Sammen med LAsse har jeg Sebastian på 5 år, Victor på 3½ år og Daniel på 7 uger.

Lige nu er jeg på barsel, men ellers er jeg studieadjunkt på Aalborg universitet, hvor jeg underviser, vejleder og forsker.

Stedet her blev jeg oprindeligt lokket ind på som følge af kageforaet, og det er også primært der jeg slår mine folder. Forstået på den måde at jeg ikke skriver så meget herinde, men jeg læser lidt med og inspireres en masse af alle de fine kager og opskrifter der ind imellem flashes herinde.

Anmeld

25. august 2012

maria_wlt

Jeg hedder Maria og er 29 år i et par uger endnu 

Jeg er gift med Frederik 32 år og sammen har vi Tristan på snart 3 år og Ene 1,5 år. 

Jeg er Sosu-hjælper og Frederik er Rederiinspektør.

Vi har lige købt hus i Odense C med sø i baghaven 

Ps. Jeg har været medlem i 3 år i overmorgen 

Anmeld

25. august 2012

bonanza

Jeg hedder Lise og er 33 år ung

Jeg bor i gunderup (15 km uden for Aalborg) bor i eget hs med min forlovede og vores 2 piger olivia 4 år og celina 3 år (9 mdr og 30 dage mellem dem) vi har også en sød labrador på 2 år. Jeg går desværre arbejdsløs og er på kontanthjælp, min forlovede arbejder i Norge , 3 uger ude og 1 uge hjemme, det er til tider hårdt at være "græs enke" men nyder det alligevel. Min dejlige jesper kommer hjem i aften

Anmeld

25. august 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Dig? Buge mange smileys???!? Hvad snakker du om

Troede faktisk I havde fundet jer et større hus? Og ville I ikke flytte i forbindelse med uddannelsen? Eller husker jeg forkert

Tillykke med manden imorgen

Ja for dælen, det ligger til sjældenhederne    

Men vi har ikke købt hus endnu, det vi kiggede på var slet ikke stort nok i forhold til hvad man så på billederne

Men vi har kig på et andet hus, dem der ejer det er desværre ikke lige sådan at slå en handel af med

Anmeld

25. august 2012

Benjamins'mor

Jeg hedder Christina Schandorf Christensen. Jeg er 18 år gammel.
Jeg bor i Bjerringbro sammen med min kæreste Kristian på 23 år og vores søn Benjamin på 20 mdr.

Anmeld

25. august 2012

isabellasmor

Ej en hyggelige tråd 

Jeg hedder Kamilla og er 18 år  jeg er forlovet med peter som er 25 

sammen har vi vores dejlige datter Isabella på 10 mdr 

Vi bor i et lille leje-rækkehus lidt udenfor Frederikssund 

vi har lige her for 3 uger siden købt en lille vovse , en cavalier king charles spaniel ved navn Mollie 

Jeg har stadig barsel, men når den slutter tager jeg et år hjemme med datteren som hjemmegående  manden er igang med at tage sin 9.klasse på et ordblindehold på VUC , og derefter vil han gerne igang med noget tømreuddannelse 

Jaa, det var vidst det 

Anmeld

25. august 2012

Kloster

Hej.

Jeg hedder Janne (Kloster er mit mellemnavn, som jeg nærmest kun bruger som efternavn) Jeg er 35 år (36 i dec).

Jeg er gift på 13. år med faren til vores 3 skønne drenge. Rasmus på 14½, Nicolaj på 13 og Mads på 8½ år.

Vi bor i en et-plans alm gulstens villa i en lille by, Torslev, i Jammerbugt kommune. Har en brun han labrador, Kenzo, på 5 år.

Jeg er udlært salgsassistent i 96', sosu-hj i 07' og sosu-ass i 09' Jeg arbejder i fast stilling på et pl.hjem, men er arbejdssøgende til nye udfordringer. Har søgt i over et år nu og stadig uden resultat.

Drengene går alle til fodbold med træning 2 gange om ugen + kampe. Det betyder meget for os. Ren kvalitetstid og hygge med drengene.

Manden er fabrikschef og arbejder ret meget. Det betyder, at jeg prioritere min deltid pænt godt og står for næsten alt i hjemmet, aftaler, indkøb, rengøring osv. Men vi har det super godt med det.

I min fritid bruger jeg en hel del tanker på sundhed. Både i kost og velvære. Jeg motionere en del og prøver på at få kroppen rørt flere gange om ugen. Men det kan også være svært at dreje sig op til det. Jeg løber, går og cykler.

Jeg er overhovedet ikke kreativ med mine hænder. Mine absolut stærke sider er, kommunikation, pæd/psyk, evalueringer, reflekteringer, samtaler, tanker, prioriteringer af tid og energi - de ting, der ikke så godt kan sættes ind i en firkantet kasse.

Min drøm er klart at blive Sygeplejerske. Vil vild gerne arbejde med hud og sår og vil klart elske at undervis i mit eget fag - fx på en sundhedsskole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.