Hej.
Jeg hedder Janne (Kloster er mit mellemnavn, som jeg nærmest kun bruger som efternavn) Jeg er 35 år (36 i dec).
Jeg er gift på 13. år med faren til vores 3 skønne drenge. Rasmus på 14½, Nicolaj på 13 og Mads på 8½ år.
Vi bor i en et-plans alm gulstens villa i en lille by, Torslev, i Jammerbugt kommune. Har en brun han labrador, Kenzo, på 5 år.
Jeg er udlært salgsassistent i 96', sosu-hj i 07' og sosu-ass i 09' Jeg arbejder i fast stilling på et pl.hjem, men er arbejdssøgende til nye udfordringer. Har søgt i over et år nu og stadig uden resultat.
Drengene går alle til fodbold med træning 2 gange om ugen + kampe. Det betyder meget for os. Ren kvalitetstid og hygge med drengene.
Manden er fabrikschef og arbejder ret meget. Det betyder, at jeg prioritere min deltid pænt godt og står for næsten alt i hjemmet, aftaler, indkøb, rengøring osv. Men vi har det super godt med det.
I min fritid bruger jeg en hel del tanker på sundhed. Både i kost og velvære. Jeg motionere en del og prøver på at få kroppen rørt flere gange om ugen. Men det kan også være svært at dreje sig op til det. Jeg løber, går og cykler.
Jeg er overhovedet ikke kreativ med mine hænder. Mine absolut stærke sider er, kommunikation, pæd/psyk, evalueringer, reflekteringer, samtaler, tanker, prioriteringer af tid og energi - de ting, der ikke så godt kan sættes ind i en firkantet kasse.
Min drøm er klart at blive Sygeplejerske. Vil vild gerne arbejde med hud og sår og vil klart elske at undervis i mit eget fag - fx på en sundhedsskole.