Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

An&Jo

Jeg hedder Anika jeg er 22 år lidt endnu, fylder nemlig 23 til oktober
Jeg bor med min kæreste Peter som bliver 27 om små tre uger
Jeg har en søn der hedder Johannes på 2 år, og min kæreste har en dreng ved navn Elias på 4 år, vi drømmer om børn sammen en dag, men vi må se hvad der sker..
Vi bor i eget hus i en lille by ved navn Halvrimmen, i samme by har vi også et hus med to lejligheder som vi lejer ud, og der er altid noget at lave i enten det ene eller det andet hus..
Vi har været kærester on/off i 2 1/2 år, og er lige flyttet sammen igen officielt fra den 1 august, dog har vi dannet fast par igen siden februar, efter en pause på knapt et år, hvor vi dog også var sammen i små perioder..
Jeg har delt rigtig meget af mit liv herinde, og folk der har fulgt lidt med kender til mange af de nedture jeg har haft, men så sandelig også alle mine opture..

Jeg har lige valgt at stoppe på uddannelsen som finansøkonom da jeg dumpede en eksamen for 3 gang og derfor ikke mente det var det jeg skulle alligevel, jeg starter derfor op på et 13 ugers HGS forløb på mandag, og jeg glæder mig..
Jeg interesserer mig meget for mad, og jeg er god til at lave det.
Derudover har jeg en blog som jeg nyder at bruge lidt fritid på, på denne skriver jeg lidt om hvad der rører på sig herhjemme, jeg viser gerne mine indkøb, og giver indretningstips til hjemmet..
Min kæreste er lastbilschauffør, og er ikke altid ret meget hjemme, men jeg nyder til gengæld når han er..

Jeg tror det var hvad der lige var at fortælle, har i spørgsmål, så endelig stil dem, og jeg skal svare så godt jeg kan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

CarinaSB

wamse skriver:

Nurhhhh

I lige måde søde

taaak søde .. 

Anmeld

25. august 2012

JulieE

Jeg vil også være med..... 

Jeg hedder Julie, er 34 år og mor til Jacob på 8 år og Line på 5,5 år. Jeg bor i Hvidovre ved københavn sammen med min dejlige mand Lars på 29 år, men er oprindelig fra Aalborg 

Jeg er uddannet teatertekniker, men har desværre et dårligt knæ, som gør at teater livet ikke lige er toppen. Så nu arbejder jeg som pædagogmedhjælper i en børnehave og drømmer om, i løbet af et par år, at læse til pædagog.

Jeg elsker at lave med, bare sylte og altmulig andet der er relateret til et køkken  Og laver helst tingene helt fra bunden. Så jeg er kendt i svigerfamilien som "Bonderøven på 2. sal"  

Jeg er også en af hækledamerne herinde. Elsker at hækle og frembringe sjove ting med min hæklenål 

Sidst, men ikke mindst, har jeg fornøjelsen af at være moderator her på Baby.dk, med ansvar for køb og salg. 

Anmeld

25. august 2012

MortilCilas

Nettemor skriver:

Til en ny omgang præsentationsrunde??

Det er lidt tid siden sidste og der er kommet mange nye siden. + At der sikkert er forhold osv der haar ændret sig for en del

Jeg starter da lige og håber nogle af jer andre følger trop

Jeg hedder Annette og er 26 år (lidt endnu) Jeg er gift med Frank og sammen har vi vores helt igennem fantastisk søn Sebastian på 2
Vi bor i et lille hus i nærheden af Viborg og har en lille d/s gårdhund ved navn Otto

Jeg er desværre pt uden job (og følger jeg har været det i evigheder)
Men skal i noget praktik nu her og det glæder jeg mig heeelt vildt til .

Vi har en 'låne-pige' som kommer hos os ca hveranden weekend

Jeg nyder at udfolde mig kreativt. (og lader det gå ud over jer med billedspam)

Jeg er altid frisk på en sludder for en sladder Både i den åbne debat og i pb

Ellers ved jeg da ikke lige hvad jeg skal komme på at fortælle jer. Men I kan da lige få lov at se et billed af mit guld (har ikke delt mange af dem herinde)

Jeg er Ditte på 21 år, jeg er alene med Cilas på 1 år ( 2 år til januar), Jeg har lige taget grundforløbet som tandklinikassistent, dog uden held for læreplads, så går nu ledig og skal nok i gang med en ny uddannelse. Jeg bor nede på Lolland, hvor jeg har boet hele mit liv og hele familien bor Er kreativ og altid klar til nye bekendskaber!

for at starte denne debat!

Anmeld

25. august 2012

Nessie

Jeg hedder Lene og er 39 år.

Jeg bor i Sydjylland med min forlovede og vores søn på snart 3 år.

Vi fik ham ved hjælp af ICSI, og er i øjeblikket i gang med at prøve at få en lillebror eller -søster.

Det er ikke så meget om mig, men prøver at være en smule diskret

Anmeld

25. august 2012

Troldemommi

Jeg hedder Monica jeg er 33 år, jeg bor i skægkær udenfor Silkeborg sammen med min mand Jeppe og vores lille skat Johanne som bliver 1 år den 21 september, I Juni måned blev jeg færdiguddannet socialrådgiver men har ikke lige fundet jobbet endnu, pt går jeg mest op i at nyde den sidste tid sammen med Johanne inden hun skal starte i DP, som jeg slet ikke føler mig klar til :-)

Her er min skat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2012

Zelinasmor

Jeg hedder Natasha-Dorthe. Jeg er 21 år ung  Og jeg har Zelina på 9 måneder. Jeg er kærester med Zelinas far, Michael på 20 

Til hverdag studere jeg psykologi og engelsk på A-niveau og venter bare på at det bliver februar, hvor jeg har fået plads på pædagogseminariet.

Jeg elsker at male, synge, shoppe, hygge med vennerne og familien og ikke mindst elsker jeg at være moar!  

Jeg har været på baby siden jeg var 10 uger henne ca. og kigger med herinde hver dag. (Man bliver jo afhængig)  Jeg skriver også indlæg med spørgsmål hvor jeg synes i er hammer gode til at komme med gode råd eller bare en  hvis man trænger til det.

Mor til Zelina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Nettemor skriver:

Til en ny omgang præsentationsrunde??

Det er lidt tid siden sidste og der er kommet mange nye siden. + At der sikkert er forhold osv der haar ændret sig for en del

Jeg starter da lige og håber nogle af jer andre følger trop

Jeg hedder Annette og er 26 år (lidt endnu) Jeg er gift med Frank og sammen har vi vores helt igennem fantastisk søn Sebastian på 2
Vi bor i et lille hus i nærheden af Viborg og har en lille d/s gårdhund ved navn Otto

Jeg er desværre pt uden job (og følger jeg har været det i evigheder)
Men skal i noget praktik nu her og det glæder jeg mig heeelt vildt til .

Vi har en 'låne-pige' som kommer hos os ca hveranden weekend

Jeg nyder at udfolde mig kreativt. (og lader det gå ud over jer med billedspam)

Jeg er altid frisk på en sludder for en sladder Både i den åbne debat og i pb

Ellers ved jeg da ikke lige hvad jeg skal komme på at fortælle jer. Men I kan da lige få lov at se et billed af mit guld (har ikke delt mange af dem herinde)

Det var da en go ide

Jeg hedder Carina, er 34 år og bor i Faaborg (Sydfyn) med min mand Mikael og vores to børn, Liva på 8 år og Hjalte på 5 år - til februar venter vi endnu en lille trold

Jeg er pædagog og arbejder i en skovbørnehave - og jeg elsker mit job!!! Vi har et dejligt stort hus med masser af plads, vi vil dog have flyttet en væg her inden den lille kommer til verden Så der er lige et lille projekt

/ Taco78 

Anmeld

25. august 2012

Stivdie

Så smider jeg da også lige en ind.
Jeg hedder Stine og er 27. Jeg bor sammen med min jævnaldrende kæreste på Nordsjælland på 8 år.
Vi har ingen børn endnu, men snakken har været der med jævne mellemrum.

Jeg er uddannet civilingeniør og har arbejdet med det et lille års tid nu. I fritiden løber jeg og danser en del. Derudover syr og strikker jeg lidt en gang imellem og elsker at slappe af med en kop te og en god bog!
Jeg har ikke været på baby.dk så længe, så jeg kender ikke rigtig nogen herinde endnu, men det kommer vel på et tidspunkt. Er rigtig glad for siden og bruger den som opslagsværk og kigger lidt rundt på diverse diskussioner, især de kreative som fungerer som fin inspiration.

Anmeld

25. august 2012

Marts<3

Mit navn er Vania og jeg er 26. Min flotte kæreste er 35, og sammen har vi uden tvivl verden dejligste dreng Storm. Lige nu bor vi på Østerbro men flytter til hørsholm d.1/9

Når jeg ikke er på barsel, så er jeg kontorassistent. 

Vi har haft en lidt hård start med at få barn, da jeg iflg min termin er blevet gravid 10 dage efter vores første møde. Så bruger meget Baby.dk til råd og erfaring fra mødre med lignende oplevelser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.