Jeg hedder Anika jeg er 22 år lidt endnu, fylder nemlig 23 til oktober
Jeg bor med min kæreste Peter som bliver 27 om små tre uger
Jeg har en søn der hedder Johannes på 2 år, og min kæreste har en dreng ved navn Elias på 4 år, vi drømmer om børn sammen en dag, men vi må se hvad der sker..

Vi bor i eget hus i en lille by ved navn Halvrimmen, i samme by har vi også et hus med to lejligheder som vi lejer ud, og der er altid noget at lave i enten det ene eller det andet hus..
Vi har været kærester on/off i 2 1/2 år, og er lige flyttet sammen igen officielt fra den 1 august, dog har vi dannet fast par igen siden februar, efter en pause på knapt et år, hvor vi dog også var sammen i små perioder..
Jeg har delt rigtig meget af mit liv herinde, og folk der har fulgt lidt med kender til mange af de nedture jeg har haft, men så sandelig også alle mine opture..

Jeg har lige valgt at stoppe på uddannelsen som finansøkonom da jeg dumpede en eksamen for 3 gang og derfor ikke mente det var det jeg skulle alligevel, jeg starter derfor op på et 13 ugers HGS forløb på mandag, og jeg glæder mig..

Jeg interesserer mig meget for mad, og jeg er god til at lave det.
Derudover har jeg en blog som jeg nyder at bruge lidt fritid på, på denne skriver jeg lidt om hvad der rører på sig herhjemme, jeg viser gerne mine indkøb, og giver indretningstips til hjemmet..

Min kæreste er lastbilschauffør, og er ikke altid ret meget hjemme, men jeg nyder til gengæld når han er..

Jeg tror det var hvad der lige var at fortælle, har i spørgsmål, så endelig stil dem, og jeg skal svare så godt jeg kan..