Jeg vil også være med. Selvom jeg efterhånden har været på baby.dk i et par år, har jeg vist aldrig rigtig præsenteret mig selv.
Jeg hedder Maria, og jeg er 29 år. Jeg bor i hus i Randers sammen med min kæreste (eller forlovede hedder det vel nu) Kasper og vores datter Freja, som bliver 1 år om 1½ uge.
Med til familien hører også vores søde kat Phoebe.
Kasper er også 29 - vi har været sammen siden vi var 16 - altså 13 år. Og da vi (i august) fejrede 13-årsdag friede han sørme til mig. Så vi skal giftes næste forår/sommer.
Derefter håber vi på at gøre Freja til storesøster.
Jeg er bioanalytiker og arbejder på sygehuset i Randers, og er rigtig glad for det. Kasper er også rigtig glad for sit job - man kan vel næsten sige han lever af sin hobby, så det bliver jo ikke meget bedre. 
Min fritid bruger jeg bl.a. på at dyrke motion specielt løb, spinning, zumba og styrketræning er et hit. Jeg har altid dyrket motion, og har tidligere også gået til karate i mange år. Det er dog ved at være noget tid siden, men jeg savner det ofte, og leger af og til med tanken om at starte det op igen.
Ellers er tid med familie og venner noget der bliver priorteret højt her. Elsker også at læse bøger og se film. Og så bliver der også brugt en del tid på nettet - mere og mere tid på baby.dk.
Anmeld