Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Kofoed.

Lone H. skriver:

Jep du er en af de bedste jeg har i mit liv

skal snart se dit nye hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

Miss Church skriver:

Det føler jeg også at det er  

Ja jeg tror det er fantastisk! Nu må vi se hvad tiden bringer 

Det må være en dejlig følelse at have fundet sin hylde

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

jeg hedder Lone er 33 år og bor i Aulum mellem Herning og Holstebro.

jeg er gift og mor til 4 børn i alderen 3-13. derudover har jeg en bonus søn på 13 som er hos os hver anden weekend.

jeg arbejder som privat dagpleje, og absolut elsker det tror ikke der findes et mere givende job.

jeg hed tidligere nutche, men valgte så at skifte til mit rigtige navn.

Jeg kan faktisk godt huske dit tidligere brugernavn Havde bare ingen anelse om at det var dig

Det må være hyggeligt at være dagplejer Især når du åbenlyst godt kan lide børn

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Nu bor du jo ik langt fra herning, så hvis du har lyst til at prøve selv, siger du jo bare til! Jeg gir 25 kr pr gang + materialer. Du må gerne selv tá træ med! 

Det er nogen jeg kender jeg til sløjdt ved, så jeg plejer bare at aftale hvilken dag der lige ka passe fra gang til gang. Har desvære ik været afsted de sidste 8 uger pga fødsel og ferie, så savner det helt! Vh stine

Ej det kunne da være mega fedt at prøve! Det vil jeg rigtig gerne

Det var da heller ikke galt i pris..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

LSM skriver:

Jeg hedder Line , er 23 år, bor sammen med min kæreste på 25 (snart 26) ved Århus

Sammen har vi vores dejlige lille dreng Benjamin, som bliver 5 uger på tirsdag .

Derudover har vi vores 2 dyr, en labrador formel 1 og en norsk skovkat

Kæresten er murer
og når jeg ikke lige er på barsel arbejder jeg som sosu-assistent på et plejehjem, har dog lige afsluttet nogle fag på aftenskole da jeg godt kunne tænke mig at læse videre til bioanalytiker.

Åååårh Norske skovkatte er også bare SÅ fine

Det er da noget af et spring fra sosu til bioanalytiker, er det ikke?

Tillykke med den lille Benjamin

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

M (: skriver:

Ja, det er desværre nok sådan det må blive til at starte med - men man har jo heller ingen forudsætninger for at vide, hvad man kan og ikke kan lide..

Nej det er jo ikke nemt at vide hvordan det er når man først står i situationen Og så tror jeg da også det er lidt fedt at komme lidt omkring og prøve lidt forskellige afdelinger.. Min svigermor er /var sygeplejeske. .Og har prøvet meget forskelligt (har I stadig de der blå kapper på skolen? )

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

RikkeRasmussen skriver:

Det godt nok sjovt

Ja, har selv boet ved siden af kiosken i et år, puha man handlede hele tiden, og måske man ikke lige altid havde brug for de ting der kom i vognen, men det var jo så nemt

Ja vi sparer en del penge ved at bo 7 km fra nærmeste fornuftige handle mulighed

Og for pokker hvor glemte vi tit noget og rendte ned efter det.. Selv om det sikkert sagtens kunne undværes så gjorde man det jo ikke.. Det gør vi nu

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

M&M2012 skriver:

Så vil jeg også..

Jeg hedder Michelle, er 26 år gammel og bor i Storkøbenhavn med min skønne forlovede Mikkel på 25.

Jeg er i fuld gang med min BA i Engelsk inde på KU, og Mikkel læser Fysik, også på KU. Vi har været sammen i 5 år + det løse, og skal giftes næste år, så det glæder vi os meget til.

Vi har desværre ingen børn endnu, projekt lav-en-baby skulle være startet i år, men da jeg pga. sygdom tager noget virkelig stærkt medicin, må vi ikke lave nogle babyer i det næste lange stykke tid, da der er stor fare for alvorlige misdannelser.

Det er jeg rigtig ked af, men jeg har heldigvis den skønneste lille hund jeg i stedet kan hælde alle mine moderfølelser over i, hvilket vist nok passer ham fremragende, da han er en lille kælegris..

Bonusinfo: Jeg er oprigtigt bange for smølfer. Jeg forstår dem ikke, og de skræmmer mig. Holder altid med Gargamel.

Haha jeg måtte da lige le lidt da jeg læste det om smølferne  Det er da også dejligt for Gagamel at der er nogen der holder med ham

Tillykke med det kommende bryllup Det bliver spændende

Det var da surt med det medicin og udsættelse af pb. Men det er jo også langt bedre at vente og lade det 'gå ud over' din hund end at tage en dum risiko

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Ej det kunne da være mega fedt at prøve! Det vil jeg rigtig gerne

Det var da heller ikke galt i pris..

Det er nemlig rigtig, rigtig billigt og det er så hyggeligt!! 

Du ka jo prøve at finde nogle datoer der ka passe dig, så ka jeg lave en aftale ud fra det, med dem jeg går til sløjdt ved!! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

M (:

Nettemor skriver:

Nej det er jo ikke nemt at vide hvordan det er når man først står i situationen Og så tror jeg da også det er lidt fedt at komme lidt omkring og prøve lidt forskellige afdelinger.. Min svigermor er /var sygeplejeske. .Og har prøvet meget forskelligt (har I stadig de der blå kapper på skolen? )

Hihi nej, desværre er de ellers SÅ sexede kapper gået af mode :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.