Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Kofoed.

Lone H. skriver:

Jep du er en af de bedste jeg har i mit liv

skal snart se dit nye hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

Miss Church skriver:

Det føler jeg også at det er  

Ja jeg tror det er fantastisk! Nu må vi se hvad tiden bringer 

Det må være en dejlig følelse at have fundet sin hylde

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

jeg hedder Lone er 33 år og bor i Aulum mellem Herning og Holstebro.

jeg er gift og mor til 4 børn i alderen 3-13. derudover har jeg en bonus søn på 13 som er hos os hver anden weekend.

jeg arbejder som privat dagpleje, og absolut elsker det tror ikke der findes et mere givende job.

jeg hed tidligere nutche, men valgte så at skifte til mit rigtige navn.

Jeg kan faktisk godt huske dit tidligere brugernavn Havde bare ingen anelse om at det var dig

Det må være hyggeligt at være dagplejer Især når du åbenlyst godt kan lide børn

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Nu bor du jo ik langt fra herning, så hvis du har lyst til at prøve selv, siger du jo bare til! Jeg gir 25 kr pr gang + materialer. Du må gerne selv tá træ med! 

Det er nogen jeg kender jeg til sløjdt ved, så jeg plejer bare at aftale hvilken dag der lige ka passe fra gang til gang. Har desvære ik været afsted de sidste 8 uger pga fødsel og ferie, så savner det helt! Vh stine

Ej det kunne da være mega fedt at prøve! Det vil jeg rigtig gerne

Det var da heller ikke galt i pris..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

LSM skriver:

Jeg hedder Line , er 23 år, bor sammen med min kæreste på 25 (snart 26) ved Århus

Sammen har vi vores dejlige lille dreng Benjamin, som bliver 5 uger på tirsdag .

Derudover har vi vores 2 dyr, en labrador formel 1 og en norsk skovkat

Kæresten er murer