Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

KarinaBF

Jeg vil da også Lige fortælle lidt om mig

Jeg hedder Karina er 31 bliver 32 i oktober jeg er gift med Michael på 37 og sammen har vi Christian på 4(5 til marts) og Christine på 1 (2 til Januar) og så venter vi endnu en lille pige termin 6 dec. men er ret så sikker på jeg føder før tid

Vi bor i eget hus uden for den lille by veddum cirka midt mellem Randers og Aalborg

Jeg er uddannet pædagog men går arbejdesløs pt. det er meget svært at finde noget når man er gravid og snart skal på barsel (november) og så er der jo ikke vildt mange pædagogjob til alle dem der går ledige
Min mand er kok og har selvstændig hobbyfirma ved siden af så han er ikke voldsomt meget hjemme.

Vores fritid går mest med at tage på Markeder i hele Danmark hvor vi sælger krydderier og træhavemøbler(Ølbænke)

jeg har været på babydk siden juni 2009 men har ikke været vildt aktiv, men er blevet det lidt mere nu

ved ikke hvad mere jeg lige skal skrive men hvis i vil vide mere er i velkommen til at spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Adrina

Nettemor skriver:

Tillykke med bebsen i maven Det bliver spændende

Årh de arbejdstider påvirker bare så meget..

Det var da trist at han ikke ser sin datter (må man spørge hvorfor?)

Ja, det må du godt  

Jamen, der har været så meget drama og hans datter blevstrækket påvirket af det og det endte med at vi i 4 mdr, i hveranden weekend, havde en pige der var sur, ked af det og virkelig uopdragen og respektløs. Min kæreste sagde flere gange tiæ moderen at hvis pigen ikke ville herop, så sq hun ikke tvinges, men det blev hun desværre af moderen. Og det var så slemt til sidst at min far tog fat i os fordi min kæreste og jeg var ved at ødelægge os selv over det. Så tog min kæreste en snak med SF og de blev hurtigt enige om at så var det bedst at pigen ikke kom i er stykke tid. Og pigen har så selv fået lov til at bestemme om hun vil være her og det vil hun ikke. Hun ved heller ikke at vi venter et barn. . Men hellere at hun er flad og vi er glade, end at vi alle 3 er ulykkelige.

Anmeld

26. august 2012

M!

Nettemor skriver:

Det må være hårdt med et sygt barn..

Men det er da dejligt I har kunnet få ham i en børnehave der passer perfekt til ham..

Øv det ikke er nemt med job. Hvad med deltid?

Det er til tider rigtig hårdt, men vi klarer os ganske fint - hvis jeg selv skal sige det!

Vi har en fantastisk sagsbehandler på kommunen som virkelig forstår vores behov. Og dét gør altså rigtig meget!

Jeg søger alt arbejde, også deltid! Det er desværre bare ikke nemt at finde noget..  

Lige pt. er jeg sygemeldt med stress, så lige nu søger jeg ikke rigtig.. 

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Jeg hedder Tanja, er 29 år. Jeg er godt gift med en SKØN mand
Sammen har vi Elias fra maj 2011 Vi bor tæt på Skive, i et skønt hus:-)

Jeg starter på næste mandag som ernæringsassistent elev, i et køkken på et bosted i Herning. Så vi har været ude og købe en fin lille VW Up! til mig

Vi bruger vores fritid på at være frivillige ved muskelsvindfonden
Det er også der min mand og jeg har mødt hinanden :-) Ja og vores søn er faktisk født den da fonden holdet deres 40 jubilæum :-)

Så er jeg blevet meget glad for baby.dk Her kan jeg snakke om det der ligger og fylder i mit lille hoved:-)

Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive:-)

Tillykke med UP´en .. Sådan en har vi også lige købt.. Vi får den om ca 14 dage.. Glæder mig heeeeeelllltt vildt !  

Har du fået din ?

Anmeld

26. august 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Tillykke med UP´en .. Sådan en har vi også lige købt.. Vi får den om ca 14 dage.. Glæder mig heeeeeelllltt vildt !  

Har du fået din ?

Det samme ca. Vi håber vi får den inden på mandag, hvor jeg starter arbejde :-)

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Til en ny omgang præsentationsrunde??

Det er lidt tid siden sidste og der er kommet mange nye siden. + At der sikkert er forhold osv der haar ændret sig for en del

Jeg starter da lige og håber nogle af jer andre følger trop

Jeg hedder Annette og er 26 år (lidt endnu) Jeg er gift med Frank og sammen har vi vores helt igennem fantastisk søn Sebastian på 2
Vi bor i et lille hus i nærheden af Viborg og har en lille d/s gårdhund ved navn Otto

Jeg er desværre pt uden job (og følger jeg har været det i evigheder)
Men skal i noget praktik nu her og det glæder jeg mig heeelt vildt til .

Vi har en 'låne-pige' som kommer hos os ca hveranden weekend

Jeg nyder at udfolde mig kreativt. (og lader det gå ud over jer med billedspam)

Jeg er altid frisk på en sludder for en sladder Både i den åbne debat og i pb

Ellers ved jeg da ikke lige hvad jeg skal komme på at fortælle jer. Men I kan da lige få lov at se et billed af mit guld (har ikke delt mange af dem herinde)

Så må jeg hellere prøve at præsentere mig selv

Jeg hedder  S H E I L A !

Og bor sammen med S, han er 27 år, og jeg er 23 år UNG !

Den 7/9 har vi været sammen i 4 år, og den 18/10 forlovet i 3 år.. Så det med at man skal giftes efter 1 år, tjaah det ser vi ikke så strengt på ...   Men jeg drømmer da om at vi bliver gift engang, jeg kunne godt bare smutte en tur inden om rådhuset, og så bare en MASSE god mad og vin.. Men S ønsker at vi skal have et bryllup, som vi begge drømmer om .. Og det er jo et dejligt romantisk ønske 

Vi bor i A A L B O R G .. I en lejelejlighed...

MIN drøm er at vi finder et lille hyggeligt rækkehus, i en lille by heroppe af, eller nede ved A A R H U S af.. Men nu må vi se hvad fremtiden bringer .. 

Jeg er uddannet tjener, men jeg har valgt at tage en HG, og er nu i lære i S A L L I N G, i A A L B O R G.. Som butiksassistent.. Da jeg drømmer om at åbne min egen lille vin/kaffe/specialitetes butik en dag.. Dette ville være som en dream come true 

Jeg er på baby.dk, fordi jeg lider af 2 underlivs sygdomme som satte mange tanker igang i mit hoved. Og selvfølgelig skabte en del debat i mit indre, omkring dette at få børn. Og så skrev jeg baby i google feltet, og frem kom baby.dk .. Og jeg er bare blevet hængende..  

Ellers er jeg et STORT snakkehoved, altid glad og hader at gøre rent.. 

Min store passion er mad og vin .. 

Jaaa så kan jeg vist ikke sige mere, men spørg endelig  

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

Det samme ca. Vi håber vi får den inden på mandag, hvor jeg starter arbejde :-)

Hvor har i bestilt den ? Altså hvilken by ?

Anmeld

26. august 2012

LRJ

Jeg hedder Lone jeg er 22 år gammel, Har været herinde i 3 år lige om lidt, er så ikke så aktiv herinde mere, har jeg ikke været det sidst 1,5 år, men følger da med herinde

jeg bor jeg ved Esbjerg med min kæreste R. på 20 år, vi har været sammen i et par måneder. Jeg har Julie på 2,5 år, som ser sin far hver søndag, og så er hun os derude hver weekend

Jeg går på Hf i Esbjerg
Jeg Går til boksning og træner, og har indtil videre tabt mig 14 kg hvilket jeg er meget tilfreds med, vil bare gerne længere ned

min Drøm er at efter Hf at få et barn mere på et tidspunkt (hvis jeg kan ), og så starte på jordemoder studiet, få hus, blive gift ( de sidste to behøver ikk at være efter uddannelsen )

Anmeld

26. august 2012

Kofoed.

Lone H. skriver:

Jeg hedder Lone jeg er 22 år gammel, Har været herinde i 3 år lige om lidt, er så ikke så aktiv herinde mere, har jeg ikke været det sidst 1,5 år, men følger da med herinde

jeg bor jeg ved Esbjerg med min kæreste R. på 20 år, vi har været sammen i et par måneder. Jeg har Julie på 2,5 år, som ser sin far hver søndag, og så er hun os derude hver weekend

Jeg går på Hf i Esbjerg
Jeg Går til boksning og træner, og har indtil videre tabt mig 14 kg hvilket jeg er meget tilfreds med, vil bare gerne længere ned

min Drøm er at efter Hf at få et barn mere på et tidspunkt (hvis jeg kan ), og så starte på jordemoder studiet, få hus, blive gift ( de sidste to behøver ikk at være efter uddannelsen )

Og så er Kofoed. en af dine nære veninder, som du har lokket herind men hun gider ikke skrive et lang indlæg fra mobilen lige nu

Anmeld

26. august 2012

LRJ

Kofoed. skriver:

Og så er Kofoed. en af dine nære veninder, som du har lokket herind men hun gider ikke skrive et lang indlæg fra mobilen lige nu

Jep du er en af de bedste jeg har i mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.