Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

KarinaBF

Jeg vil da også Lige fortælle lidt om mig

Jeg hedder Karina er 31 bliver 32 i oktober jeg er gift med Michael på 37 og sammen har vi Christian på 4(5 til marts) og Christine på 1 (2 til Januar) og så venter vi endnu en lille pige termin 6 dec. men er ret så sikker på jeg føder før tid

Vi bor i eget hus uden for den lille by veddum cirka midt mellem Randers og Aalborg

Jeg er uddannet pædagog men går arbejdesløs pt. det er meget svært at finde noget når man er gravid og snart skal på barsel (november) og så er der jo ikke vildt mange pædagogjob til alle dem der går ledige
Min mand er kok og har selvstændig hobbyfirma ved siden af så han er ikke voldsomt meget hjemme.

Vores fritid går mest med at tage på Markeder i hele Danmark hvor vi sælger krydderier og træhavemøbler(Ølbænke)

jeg har været på babydk siden juni 2009 men har ikke været vildt aktiv, men er blevet det lidt mere nu

ved ikke hvad mere jeg lige skal skrive men hvis i vil vide mere er i velkommen til at spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Adrina

Nettemor skriver:

Tillykke med bebsen i maven Det bliver spændende

Årh de arbejdstider påvirker bare så meget..

Det var da trist at han ikke ser sin datter (må man spørge hvorfor?)

Ja, det må du godt