Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

MMOGM

Nettemor skriver:

Det er så fantastisk med drenge (ville sikkert sige det samme hvis du fik en pige)

Er du glad for dit arbejde?

Ja det er så hihi

Ja, jeg er super glad for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Tanjadamgaard

Nettemor skriver:

Sender da lige lidt ekstra så

Hihi.. maaaaaange tak, håber at det snart virker 

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Jamen så ville det da også være dumt ikke at tage toget Forsinkelserne kan jo også sagtens forekomme i bil
Men ville du ikke gerne at der var en kortere afstand?

Ja det er bare et mega sejt billed!!!

Ååååårh jo, jeg ville meget gerne finde noget i kortere afstand, men i disse krisetider er der ikke meget at finde. Jeg er ganske træt af transporttiden, men heldigvis har jeg muligheden for at arbejde hjemme op til 2 dage om ugen - det hjælper meget  Så kan jeg nemlig også være med til at aflevere og hente 

Jeg ville også gerne flytte tættere på - og alligevel ikke, for vi har venner og familie lige i nærheden, og kæresten vil ikke til Kbh 

Haha ja det var et godt billede jeg fik af hende der 

Jeg fik dette af hende i onsdags i vuggestuen - hun er fræk med det ansigt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

B&J

Nettemor skriver:

Det er da træls han ikke kan se det..

Men  for at han får øjnene op for at han ikke kan undvære dig.. Men det er ikke sikkert han gør det så længe han har dig gratis

nej for han er lige glad med om jeg er der eller ej... han er lidt ja men godt han har gode personale

Anmeld

26. august 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Fantastisk idé:-)
Jeg hedder Louise, er 22år udd. Social- og Sundhedshjælper. Er mor til Astrid på snart 3 1/2, Vi bor lidt udenfor Viborg:-)
Astrid er pr 30.Juli starter i skovbørnehave og jeg startede 13.aug på hotel- og restuarentskolen inde i Viborg- pga jeg var træt af forsat at gå hjemme uden arb.

Anmeld

26. august 2012

LinLin

Nettemor skriver:

Ta

Hehe nej tænkte nok det var derfor

uhh det bliver spændende  for snarlig gevinst

Tak :-)

Anmeld

26. august 2012

Mother-love

Nettemor skriver:

Åhh nej sådan noget piskesmæld er noget forfærdelig noget.. Kan man overhovedet gøre noget ved det? Genoptræning eller?

Bliver spændende med arbejdsprøvning. Det må du fortælle os om hvordan går  for at det går godt

Nej det der er med piskesmæld er at det eneste man kan er at vente og se om det bliver bedre med årene. Men mangekommer aldrig over det. Men håber da jeg er en af de heldige. Men tror det desværre ikke. Da jeg får medicin dagligt for at holde dagen ud.

Anmeld

26. august 2012

4kløver

Nettemor skriver:

Det er også en god ting at være jyde

Vil manden lige gerne have nr 6? Havde faktisk altid troet at du havde 4 børn 'kun'..

Hvordan fungerer det i dagligdagen med mange børn med så stor aldersforskel?

Han er kun far til de små.
De køre så godt som det kan, den store er kun lige hjemme for at spise og sover (og brokke sig) de fleste dage. Drengen er altid ude eller sider og spiller. Pige 2 er hjemme og hygger sig med os og er go til at hjælpe uden brok. Men ville ønske jeg til tider havde et slot hvor de kunne ha hver deres værelse.
Der er altid en barnepige i huset så man kan lige smutte i 2 min

Anmeld

26. august 2012

Krussedulle

Nettemor skriver:

Fantastisk med 3 drenge! Der må være liv og glade dage i jeres hjem

Det bliver spændende med uddannelse. Og praktisk at din mand studere det samme. Så kan i bruge hinanden en del der

Der er MASSER af liv og glade dage

Og vi elsker det!

Anmeld

26. august 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Kan man godt slå rødder i KBH? Jeg mener med alt det asfalt?

Ja der er nok ikke mange steder i Jylland Lars kan arbejde? Kommer I tit i teateret og ser nogle fede forestillinger så?

Fedt fedt fedt fedt: Prinsesse pophår og the king of halfway there. hehe  Hvad med dig og Lars har I også sjove kælenavne eller bare de mere gængse? i kunne næsten lave en teaterforestilling med jeres alter egoer

JAAAA! mødes det må vi! Kunne være hyggeligt

Hø Hø.... Det gik nu meget godt  Nu er dte jo også i Hvidovre, som er en selvstændig by, vi bor. Og her er skønt... Lidt som en almindelig provinsby, bare med kort transportid til alle Københavns fede muligheder og stadig ike langt fra skov og vand 

Før vi fik ungerne gik jeg/vi rigtig meget i teatret og så alle mulige forestillinger. Jeg er udlært på østre Gasværk, så jeg har set alle forestillingerne der de seneste 9 år, tror jeg + en masse andre. De seneste år er det mest børneforestillinger, vi har set med børnene. Lars laver børneteater, så det giver ret meget sig selv 

Nej... Jeg må med skam melde, at det kun er ungerne der har sjove kælenavn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.