Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Det er så fantastisk med drenge (ville sikkert sige det samme hvis du fik en pige) Er du glad for dit arbejde?
Det er så fantastisk med drenge (ville sikkert sige det samme hvis du fik en pige)
Er du glad for dit arbejde?
Ja det er så hihi
Ja, jeg er super glad for det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Sender da lige lidt ekstra så
Sender da lige lidt ekstra så
Hihi.. maaaaaange tak, håber at det snart virker
Jamen så ville det da også være dumt ikke at tage toget Forsinkelserne kan jo også sagtens forekomme i bilMen ville du ikke gerne at der var en kortere afstand? Ja det er bare et mega sejt billed!!!
Jamen så ville det da også være dumt ikke at tage toget Forsinkelserne kan jo også sagtens forekomme i bilMen ville du ikke gerne at der var en kortere afstand?
Ja det er bare et mega sejt billed!!!
Ååååårh jo, jeg ville meget gerne finde noget i kortere afstand, men i disse krisetider er der ikke meget at finde. Jeg er ganske træt af transporttiden, men heldigvis har jeg muligheden for at arbejde hjemme op til 2 dage om ugen - det hjælper meget Så kan jeg nemlig også være med til at aflevere og hente
Jeg ville også gerne flytte tættere på - og alligevel ikke, for vi har venner og familie lige i nærheden, og kæresten vil ikke til Kbh
Haha ja det var et godt billede jeg fik af hende der
Jeg fik dette af hende i onsdags i vuggestuen - hun er fræk med det ansigt
Nettemor skriver: Det er da træls han ikke kan se det.. Men for at han får øjnene op for at han ikke kan undvære dig.. Men det er ikke sikkert han gør det så længe han har dig gratis
Det er da træls han ikke kan se det..
Men for at han får øjnene op for at han ikke kan undvære dig.. Men det er ikke sikkert han gør det så længe han har dig gratis
nej for han er lige glad med om jeg er der eller ej... han er lidt ja men godt han har gode personale
Nettemor skriver: Ta Hehe nej tænkte nok det var derfor uhh det bliver spændende for snarlig gevinst
Ta
Hehe nej tænkte nok det var derfor
uhh det bliver spændende for snarlig gevinst
Nettemor skriver: Åhh nej sådan noget piskesmæld er noget forfærdelig noget.. Kan man overhovedet gøre noget ved det? Genoptræning eller? Bliver spændende med arbejdsprøvning. Det må du fortælle os om hvordan går for at det går godt
Åhh nej sådan noget piskesmæld er noget forfærdelig noget.. Kan man overhovedet gøre noget ved det? Genoptræning eller?
Bliver spændende med arbejdsprøvning. Det må du fortælle os om hvordan går for at det går godt
Nettemor skriver: Det er også en god ting at være jyde Vil manden lige gerne have nr 6? Havde faktisk altid troet at du havde 4 børn 'kun'.. Hvordan fungerer det i dagligdagen med mange børn med så stor aldersforskel?
Det er også en god ting at være jyde
Vil manden lige gerne have nr 6? Havde faktisk altid troet at du havde 4 børn 'kun'..
Hvordan fungerer det i dagligdagen med mange børn med så stor aldersforskel?
Nettemor skriver: Fantastisk med 3 drenge! Der må være liv og glade dage i jeres hjem Det bliver spændende med uddannelse. Og praktisk at din mand studere det samme. Så kan i bruge hinanden en del der
Fantastisk med 3 drenge! Der må være liv og glade dage i jeres hjem
Det bliver spændende med uddannelse. Og praktisk at din mand studere det samme. Så kan i bruge hinanden en del der
Nettemor skriver: Kan man godt slå rødder i KBH? Jeg mener med alt det asfalt? Ja der er nok ikke mange steder i Jylland Lars kan arbejde? Kommer I tit i teateret og ser nogle fede forestillinger så? Fedt fedt fedt fedt: Prinsesse pophår og the king of halfway there. hehe Hvad med dig og Lars har I også sjove kælenavne eller bare de mere gængse? i kunne næsten lave en teaterforestilling med jeres alter egoer JAAAA! mødes det må vi! Kunne være hyggeligt
Kan man godt slå rødder i KBH? Jeg mener med alt det asfalt?
Ja der er nok ikke mange steder i Jylland Lars kan arbejde? Kommer I tit i teateret og ser nogle fede forestillinger så?
Fedt fedt fedt fedt: Prinsesse pophår og the king of halfway there. hehe Hvad med dig og Lars har I også sjove kælenavne eller bare de mere gængse? i kunne næsten lave en teaterforestilling med jeres alter egoer
JAAAA! mødes det må vi! Kunne være hyggeligt
Hø Hø.... Det gik nu meget godt Nu er dte jo også i Hvidovre, som er en selvstændig by, vi bor. Og her er skønt... Lidt som en almindelig provinsby, bare med kort transportid til alle Københavns fede muligheder og stadig ike langt fra skov og vand
Før vi fik ungerne gik jeg/vi rigtig meget i teatret og så alle mulige forestillinger. Jeg er udlært på østre Gasværk, så jeg har set alle forestillingerne der de seneste 9 år, tror jeg + en masse andre. De seneste år er det mest børneforestillinger, vi har set med børnene. Lars laver børneteater, så det giver ret meget sig selv
Nej... Jeg må med skam melde, at det kun er ungerne der har sjove kælenavn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128