Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

Line - med Bobben skriver:

Altså.. JEG ville personligt ikke holde dem som ude katte.. Men jeg er også rigtig pyller med mine katte.. Og hvem ville ikke prøve lokke sådan en kæmpe af en kat med hjem for derefter at gøre den til deres egne?
Altså.. MCO har massere af instinkter fra dengang de var vilde, så det er faktisk en rigtig god kat at have ude også..

Men igen.. JEG ville ikke gøre det.. Men igen er jeg også hammer pyller med mine katte

Ja det kan jeg godt se.. Men det skulle også gerne være en blanding af inde og ude.. Og først når vi kommer på landet så der ikke kommer en masse fremmede forbi hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

B&J skriver:

normalt må man ikke være samme sted så længe men det er fordi jeg har det godt der og de har givet mig så meget og har lært meget... jamen det mener chefen ikke så når jeg ikke er der jamen så skal de bare leve med det de ansatte.... ja øv gid han ville indse han mangler mig

Det er da træls han ikke kan se det..

Men  for at han får øjnene op for at han ikke kan undvære dig.. Men det er ikke sikkert han gør det så længe han har dig gratis

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Tanjadamgaard skriver:

Ja, må indrømme jeg er ved at være utålmodig  

Men jeg tager imod din potion ve-støv med åbne arme 

Tusind tak, vi er også super glade for hende 

Sender da lige lidt ekstra så

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Nej det er jo os det.. Det har da os været hårdt til tider osv men når man så ser på Laura så har det bare været det hele værd

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

M (: skriver:

Hm, det ved jeg ikke endnu. Lige nu er jeg vikar på CD8, som er lunge-rheuma-hæmatoligisk afdeling, og det synes jeg er spændende og kollegerne er søde, men de har ingen ledige stillinger.. Men jeg ved det ikke endu..

Nej men i starten tager man vel også nærmest hvad der er at få?

Anmeld

26. august 2012

mille25

Nettemor skriver:

så nu kan du rigtig komme på banen med svar

Der er faktisk en del herinde som kommer fra Randers området, -synes jeg

Super godt billed

ja der er vist del fra randers området. ja nu kan jeg skrive på tråde igen skønt.

mange tak

Anmeld

26. august 2012

M (:

Nettemor skriver:

Nej men i starten tager man vel også nærmest hvad der er at få?

Ja, det er desværre nok sådan det må blive til at starte med - men man har jo heller ingen forudsætninger for at vide, hvad man kan og ikke kan lide..

Anmeld

26. august 2012

emsaroto

Nettemor skriver:

Det er da altid noget at det 'kun' er hende. Men stadig trist

Wuuuuuhuuuu Glæder mig til at se og høre mere om det

Anmeld

26. august 2012

Babydreams

Nettemor skriver:

Jamen så har vi da helt sikkert set hinanden. Da vi boede i Rødkær handlede vi der tit... Det var jo mega nemt når man boede lige ved siden af

Ja verden er godt nok lille

Det godt nok sjovt

Ja, har selv boet ved siden af kiosken i et år, puha man handlede hele tiden, og måske man ikke lige altid havde brug for de ting der kom i vognen, men det var jo så nemt

Anmeld

26. august 2012

M&M2012

Så vil jeg også..

Jeg hedder Michelle, er 26 år gammel og bor i Storkøbenhavn med min skønne forlovede Mikkel på 25.

Jeg er i fuld gang med min BA i Engelsk inde på KU, og Mikkel læser Fysik, også på KU. Vi har været sammen i 5 år + det løse, og skal giftes næste år, så det glæder vi os meget til.

Vi har desværre ingen børn endnu, projekt lav-en-baby skulle være startet i år, men da jeg pga. sygdom tager noget virkelig stærkt medicin, må vi ikke lave nogle babyer i det næste lange stykke tid, da der er stor fare for alvorlige misdannelser.

Det er jeg rigtig ked af, men jeg har heldigvis den skønneste lille hund jeg i stedet kan hælde alle mine moderfølelser over i, hvilket vist nok passer ham fremragende, da han er en lille kælegris..

Bonusinfo: Jeg er oprigtigt bange for smølfer. Jeg forstår dem ikke, og de skræmmer mig. Holder altid med Gargamel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.