Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Bellas Mor

Jeg hedder Stine, er 25 år og har Isabella på 3½ sammen med min kæreste, Marco på 26 år. (italiener) på 6. år.

Vi venter vores 2. barn, Luca (termin: 7. oktober)

Vi bor i Aalborg i en meget lille lejlighed, da vi er ved at spare op til hus  

Jeg er uddannet kontorassistent ved Nordjyllands Politi i Aalborg og fik arbejde kort efter i et andet firma, men jeg blev fyret fra mit arbejde i april, pga. min graviditet - så kører sag i fagforeningen for tiden.

Marco er elev ved et bilfirma, så nu er det hans tur til at tage en udd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja er heldigvis først startet på barsel, så håber da jeg når at finde noget, til når den er slut og ellers så er det også ok!

Vi saver på dekupørsav. Jeg ligger et billede af det jeg vil save på træet, og saver efter det. Har savet et par storker til mine veninder der har fået børn. Billeder af brudepar til æresporte, et utal af bordskåner, julekryber og julepynt. Det meste bliver givet i væk i gaver. Desvære er de fleste billeder gået tabt, da min gamle Tlf pludselig døde

Har lavet en lille tråd i kreativ engang, som hed noget med " lidt i træ"

Vh stine

Nu du siger den så tror jeg egentlig godt jeg kan huske den..

Laver du bestillingsarbejde?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

michelledam skriver:

Jeg hedder michelle, er 25 år gammel. Jeg bor sammen med min kæreste på 37 i århus. Sammen har vi vores datter isabella på 15 mdr.
Jeg kom desværre ud for en ulykke og fik et piskesmæld ugen før jeg testede positivt gravid med isabella, så derfor 2 år efter går jeg stadig sygemeldt. Og skal starte i noget arbejdsprøvningnu her.

Åhh nej sådan noget piskesmæld er noget forfærdelig noget.. Kan man overhovedet gøre noget ved det? Genoptræning eller?

Bliver spændende med arbejdsprøvning. Det må du fortælle os om hvordan går  for at det går godt

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

DAs mor skriver:

Heje - ja ;-) man kan ikke rette fra tlf....

Jeg har lige fået taget spiral ud - så vi er i gang :-)

Og tak - synes også selv det er meget fedt!

Hehe nej tænkte nok det var derfor

uhh det bliver spændende  for snarlig gevinst

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Jeg fik heldigvis voksen:-) Eller ville det være lidt svært:-)

Vi er noget som de kalder muskelter. Når der bliver holdt kursus for forældrene er det lidt kedeligt for børn at skulle lytte på nogle kedelige voksne der taler om sygdom.
Så børne kommer og hygger og leger med muskelterne som har planlagt en masse sjove ting hvor alle kan være med. Selvom man sidder i kørestol kan faktisk mange ting. Det er noget af det vi vil prøve at vise dem (og deres forældre)

Sig bare til hvis du vil vide mere:-)

Fedt at du har fået dig et profil billed

Det lyder da mega fedt.. Kunne være man skulle prøve det engang.. Hvordan kommer man med og forpligter man sig til et vist antal gange om året eller hvordan fungere det?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Benjamins'mor skriver:

Hehehe

Det tager jeg som et ja?

Anmeld

26. august 2012

emsaroto

Nettemor skriver:

Det store projekt starter det med V? Og slutter på oice?

Det må være dejligt at have sådan en ekstra familie Har du stadig kontakt med din egen familien selv om du har valgt kirken fra?

Fantastisk billed Kan godt forstå du er glad for det..

Ja jeg har min mor og min far  
Og ja altså det meste af min familie, det er kun min mormor der har kottet hånden af .. desværre. Faktisk den eneste bedste forældre jeg har tilbage.

Og det med projektet, der må jeg indrømme du har helt ret  

Anmeld

26. august 2012

MortilCilas

Nettemor skriver:

Jamen jeg  for at du finder enten læreplads eller andet der kan få det hele til at gå op

Tusind tak!

Anmeld

26. august 2012

Aabye

Nettemor skriver:

Det er nemlig derfor min mand gerne vil have en.. Men jeg er ikke til 100% indekat.. Hvordan har de det med at være ude også?

Altså.. JEG ville personligt ikke holde dem som ude katte.. Men jeg er også rigtig pyller med mine katte.. Og hvem ville ikke prøve lokke sådan en kæmpe af en kat med hjem for derefter at gøre den til deres egne?
Altså.. MCO har massere af instinkter fra dengang de var vilde, så det er faktisk en rigtig god kat at have ude også..

Men igen.. JEG ville ikke gøre det.. Men igen er jeg også hammer pyller med mine katte

Anmeld

26. august 2012

B&J

Nettemor skriver:

Det kan jeg godt forstå du drømmer om Der er heller intet der er smukkere..

Jamen er du på KH siden du kan få lov at være i praktik det samme sted så længe?

Jamen når de kan bruge dig i praktik så længe så har de vel rent reelt set også brug for den ekstra person.. Hvis du stoppede i praktik der skulle de vel have en anden eller? Men dejligt du er glad for at være der..

normalt må man ikke være samme sted så længe men det er fordi jeg har det godt der og de har givet mig så meget og har lært meget... jamen det mener chefen ikke så når jeg ikke er der jamen så skal de bare leve med det de ansatte.... ja øv gid han ville indse han mangler mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.