Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Bellas Mor

Jeg hedder Stine, er 25 år og har Isabella på 3½ sammen med min kæreste, Marco på 26 år. (italiener) på 6. år.

Vi venter vores 2. barn, Luca (termin: 7. oktober)

Vi bor i Aalborg i en meget lille lejlighed, da vi er ved at spare op til hus  

Jeg er uddannet kontorassistent ved Nordjyllands Politi i Aalborg og fik arbejde kort efter i et andet firma, men jeg blev fyret fra mit arbejde i april, pga. min graviditet - så kører sag i fagforeningen for tiden.

Marco er elev ved et bilfirma, så nu er det hans tur til at tage en udd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja er heldigvis først startet på barsel, så håber da jeg når at finde noget, til når den er slut og ellers så er det også ok!

Vi saver på dekupørsav. Jeg ligger et billede af det jeg vil save på træet, og saver efter det. Har savet et par storker til mine veninder der har fået børn. Billeder af brudepar til æresporte, et utal af bordskåner, julekryber og julepynt. Det meste bliver givet i væk i gaver. Desvære er de fleste billeder gået tabt, da min gamle Tlf pludselig døde

Har lavet en lille tråd i kreativ engang, som hed noget med " lidt i træ"

Vh stine

Nu du siger den så tror jeg egentlig godt jeg kan huske den..

Laver du bestillingsarbejde?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

michelledam skriver:

Jeg hedder michelle, er 25 år gammel. Jeg bor sammen med min kæreste på 37 i århus. Sammen har vi vores datter isabella på 15 mdr.
Jeg kom desværre ud for en ulykke og fik et piskesmæld ugen før jeg testede positivt gravid med isabella, så derfor 2 år efter går jeg stadig sygemeldt. Og skal starte i noget arbejdsprøvningnu her.

Åhh nej sådan noget piskesmæld er noget forfærdelig noget.. Kan man overhovedet gøre noget ved det? Genoptræning eller?