Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Tanjadamgaard

Nettemor skriver:

uhhh det bliver spændende hvornår hun kommer så

Du får da lige en ordentlig portion vestøv fra mig

WOOOOOOW hvor er det en fin kat

Ja, må indrømme jeg er ved at være utålmodig  

Men jeg tager imod din potion ve-støv med åbne arme 

Tusind tak, vi er også super glade for hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Fedt at du har fået dig et profil billed

Det lyder da mega fedt.. Kunne være man skulle prøve det engang.. Hvordan kommer man med og forpligter man sig til et vist antal gange om året eller hvordan fungere det?

Tak:-)

Smider dig lige en Sms:-)

Anmeld

26. august 2012

L&V

Nettemor skriver:

Ja man kan jo ikke gøre hverken fra eller til når man møder 'the one'

Nej det er jo os det.. Det har da os været hårdt til tider osv men når man så ser på Laura så har det bare været det hele værd

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Haapshaps skriver:

Jeg hedder Maiken og er en frisk ung pige på 22 år. :p Jeg bliver 23 år til oktober. 

Jeg blev mor til en dejlig lille dreng, dagen efter min 20 års fødselsdag! 

Bor i Hvidovre med min kæreste, som også er far til min søn. Vi har været sammen siden 2006. 

Grundet min søns lidelse er jeg arbejdsløs og pt. på kontanthjælp. Det er næsten umuligt for mig at finde et arbejde der passer til vores hverdag, da min søn er hjemme fra børnehave kl. 15. 

Min søn kom til verden ved akut kejsersnit pga. en meget kompliceret fødsel. Under fødslen fik han en blødning i hjernen og lider derfor idag af Cerberal parese/ spastisk lammelse. 
Han er mildt ramt hvis man ser ham som alm. person, men i fagverdenen er han temmelig hårdt ramt. 

Han kan ikke gå selv, sidde selv eller kravle.
Dog er han verdens mester i at rulle! 
Hverdagen hos os er derfor ikke som hos alle andre. Han går i special børnehave og der får han sin daglige træning i form af fysioterapi, ergoterapi og talepædagog.   

Spørg endelig hvis der er noget i vil vide..  

Det må være hårdt med et sygt barn..

Men det er da dejligt I har kunnet få ham i en børnehave der passer perfekt til ham..

Øv det ikke er nemt med job. Hvad med deltid?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Krussedulle skriver:

Jeg er her også

Jeg hedder Simone og er 23 (snart 24 ) gift med Jukas på 25.
Vi har været sammen i 6 år (lige om lidt) og gift i 1 år og 5 mdr

Vi har 3 skønne drenge Noah på 5, Storm på 18 mdr og Sylvester på knap 6 mdr

Vi bor i Slagelse.. Min mand læser til pædagog, og det skal jeg også igang med, når min barsel slutter

Ja, det var lidt om mig..

Fantastisk med 3 drenge! Der må være liv og glade dage i jeres hjem

Det bliver spændende med uddannelse. Og praktisk at din mand studere det samme. Så kan i bruge hinanden en del der

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

morethanperfect skriver:

Ja det blir rigtig spændende 

Joo ellers så kan du gå ind i mine oprettede debatter .. Tror jeg har lagt lidt billeder ind  

Det må jeg lige smugkigge på her senere

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Miss Church skriver:

Nej Herning  

Ja det bliver super lækkert!

Jeg har en drøm om at blive sundhedsplejerske. Men jeg synes der er rigtig meget som er spændende. 

Jeg har været vikar på en hjertemedicinsk afdeling her i sommerferien og det har også bare været rigtig godt. 

Så jeg er åben overfor det meste

Det lyder som det virkelig er dit kald med sygeplejeske

Men kan godt forstå du gerne vil læse til sundhedsplejeske engang Det må bare være det ultimativ fedeste job ever!

Anmeld

26. august 2012

M (:

Nettemor skriver:

Jeg ved ikke hvorfor jeg har tænkt det  Det har sikkert ingen logisk grund..

Ja det bliver da mega fedt for dig.. Hvilken afdeling vil du gerne på?

Hm, det ved jeg ikke endnu. Lige nu er jeg vikar på CD8, som er lunge-rheuma-hæmatoligisk afdeling, og det synes jeg er spændende og kollegerne er søde, men de har ingen ledige stillinger.. Men jeg ved det ikke endu..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Babymor2010 skriver:

1700 kr er for et månedskort - fra Holbæk til Kbh. For det beløb kan jeg ikke gøre det i en bil  Det er langt hurtigere at tage toget end bilen i forhold til myldretid osv.  Jeg tager forsinkelserne med. Kæresten henter og afleverer Isabella, så jeg skal ikke skynde mig hjem og nå noget 

Haha jeg ææææælsker det billede af hende, en rigtig lille rodbandit 

Jamen så ville det da også være dumt ikke at tage toget Forsinkelserne kan jo også sagtens forekomme i bil
Men ville du ikke gerne at der var en kortere afstand?

Ja det er bare et mega sejt billed!!!

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

FrkZier skriver:

Jeg Hedder Kamilla og er 20 år ( lige indtil d. 9/9) jeg bor i Herlev, i storkøbenhavn, jeg har den seneste tid haft et lidt turbulent forhold til min kæreste andreas, som jeg har været sammen med on/of i noget der minder om 6 år. jeg har endnu ingen børn, men skal da helt sikkert have det

Jeg har en STX eksamen fra 2011, og skal starte i skole igen d. 4/9 hvor jeg skal læse Kemi, og satser på jeg en dag ender ud som bioanalytiker

jeg har været medlem af baby.dk i næsten et år, og er super glad for at være herinde!

Det lyder spændende med det uddannelse

Håber da det går bedre med dig og kæresten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.