Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

M (: skriver:

Jeg har aldrig boet i Aalborg, men det er der min kæreste læser. Måske du har set det i en eller anden tråd? (:

Ja, kandidaten er 4. og 5. år af en universitetsuddannelse, så han er færdig i sommeren 2014.

Åh, det bliver SÅ lækkert! Glæer mig helt vildt, selvom det også er lidt skræmmende at være "rigtig" sygeplejerske, og ikke "bare" studerende".. Men er jo klinisk sygeplejerske allerede nu, mangler kun én lille opgave + min bachelor, og så er jeg færdig! Det er jo lige om lidt!

Jeg ved ikke hvorfor jeg har tænkt det  Det har sikkert ingen logisk grund..

Ja det bliver da mega fedt for dig.. Hvilken afdeling vil du gerne på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

MortilCilas skriver:

Det er rigtig øv, men chancerne er lige med nul Så nu overvejer jeg at tage sundhedsservicesekretær, men den skulle også være svær at få job som

Ja det er skønt

Jamen jeg  for at du finder enten læreplads eller andet der kan få det hele til at gå op

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Nea85 skriver:

Man bliver simpelthen skør i hovedet af det! Og især fordi jeg det sidste år har gået hjemme med Clara og kun gået i skole mandag aften.. Jeg har dog været til en samtale og skal til en anden i næste uge, men alligevel Jeg glæder mig i hvert fald til at få en rigtig hverdag, hvor man føler at man har andet at stå op til end at skulle aflevere sin datter i vuggestuen for så at vente på hun skal hentes igen

Tjaa, det bliver mest til tullebukser og kjoler, så ikke noget vildt - det kan da godt være at jeg poster lidt herind engang imellem

Tak, jeg synes jo også hun er det dejligste i hele verden

Lige præcis!

Jeg er også bare ved at få spat. Jeg blev gravid sommeren '09. Og kunne derfor ikke forsætte med mit daværende arbejde.. Havde så lidt timer på en grill for at holde mig igang. Men blev sygemeldt december '09.
Fødte marts '10 og gik på barsel indtil februar '11. Siden da har jeg så gået ledig kun afbrudt af lidt kurser osv..

Du skal da endelig dele

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

gædde skriver:

ha ha ha JA det er sådan min mand siger mit navn, for at få mig til at lyde som en rigtig bonderøv 

HEY! han er et !!!!!....... endelig!............... nu kan jeg sove igen

Skønt med nyt hus, men også dyrt.... men vi vil hellere spare på rejser og biffen... også ha en go rede (3 børneværelser.... meeeen vi starter lige med 1  )

nå du mener alligevel at I 'nøjes' med et barn af gangen

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

B&J skriver:

mange tak

jo jeg må gerne blive gravid men de siger der helst skal gå 1år før man må blive gravid men meget gerne to for i 2år taber man sig stille og roligt.... og jeg taber mig stadig og mit ønske er at jeg skal blive alm vægtig når engang jeg skal være gravid igen så jeg kan få en smuk rund mave det ville jeg gerne have

og nej desværre chefen mener han ikke har penge nok selv om han har og de mangler en det kan personalet se men det hjælper desværre ikke.. men gør nu heller ikke så meget for det er mit egen valg at blive de og de er glade for mig så det er fint og jeg slosser også lidt med noget psysisk så er glad for at være et sted jeg er elsket og jeg kan gøre dagens arbejde selv om det kun er på en kontanthjælp

Det kan jeg godt forstå du drømmer om Der er heller intet der er smukkere..

Jamen er du på KH siden du kan få lov at være i praktik det samme sted så længe?

Jamen når de kan bruge dig i praktik så længe så har de vel rent reelt set også brug for den ekstra person.. Hvis du stoppede i praktik der skulle de vel have en anden eller? Men dejligt du er glad for at være der..

Anmeld

26. august 2012

Babydreams

Nettemor skriver:

Det har vi da næsten helt sikkert.. hvor længe har I boet der? /hvor længe har du arbejdet der? Jeg handler stadig engang imellem ved købmanden.. Mine forældre bor i Sjørslev og hvis jeg skal handle på vej hjem er det nogle gang jeg synes det er nemmere at køre den vej end at skulle ind omkring Viborg..

Det er så dejligt når forældre der ikke længere er sammen kan snakke sammen

Altså, jeg har boet her i hele mit liv, og arbejdet ved købmanden siden jeg var 14

Vi ville også gerne til viborg og bo, men man skal jo lige finde det rigtige

Ja, det er nok rigtigt at det er lidt nemmere at køre forbi i rødkærsbro og få noget med hjem - verden er godt nok lille

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Line - med Bobben skriver:

MCO er en ULTRA lækkker kat.. Og så er de jo store..
Jeg har en sølv tortie og en der er krid hvid med blå øjne.. De er nu billigt til salg engang imellem :p hihihi

Det er nemlig derfor min mand gerne vil have en.. Men jeg er ikke til 100% indekat.. Hvordan har de det med at være ude også?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Ja det er lidt tosset men sådan er det jo når man møder drømmende i en tidlig alder Ih tak, ja det det går bare alt for stærkt.. Kan slet ikke forstå det..

Ja man kan jo ikke gøre hverken fra eller til når man møder 'the one'

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

mille25 skriver:

hejsa. jeg hedder camilla og jeg er 26 år og jeg er kærester med christian som er 32 år. vi har lille isabella på 5 måneder som er en rigtig charmebøf. vi bor i vester velling som ligger lidt uden fra randers.

jeg har været medlem af baby.dk i lidt over 1 år. jeg er super glad for siden. elsker at læse om jer allesammen. jeg før ikke så tit skrevet noget til de forskillige tråde, da jeg mest er på mobilen. nu har vi fået net til bærbaren. smil.

så nu kan du rigtig komme på banen med svar

Der er faktisk en del herinde som kommer fra Randers området, -synes jeg

Super godt billed

Anmeld

26. august 2012

Bellas Mor

Jeg hedder Stine, er 25 år og har Isabella på 3½ sammen med min kæreste, Marco på 26 år. (italiener) på 6. år.

Vi venter vores 2. barn, Luca (termin: 7. oktober)

Vi bor i Aalborg i en meget lille lejlighed, da vi er ved at spare op til hus  

Jeg er uddannet kontorassistent ved Nordjyllands Politi i Aalborg og fik arbejde kort efter i et andet firma, men jeg blev fyret fra mit arbejde i april, pga. min graviditet - så kører sag i fagforeningen for tiden.

Marco er elev ved et bilfirma, så nu er det hans tur til at tage en udd.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.