Mette&Alexander skriver:
Jeg kan da også lige være med....
Jeg hedder Mette er 30 år lidt endnu... Bor i Ry med min kæreste og vores 2 børn på 5 og 1 år, Alexander og Lærke. som går i henhv. børnehave og dagpleje.
Jeg arbejder til dagl som sosu-ass på et plejehjem, er næsten lige vendt tilbage efter barsel.
Vi har mange projekter herhjemme og er næsten altid i gang med et eller andet pt. er vi ved at sætte hegn op med vores nabo, vores hus er 100 år gammel, så der som regl gøres et eller andet.
Jeg er kreativ af natur, og ville gerne at tiden var der lidt mere til den ting, men syntes pt der er rigeligt med 2 børn og huset og arbejdet... Så det bliver til ikke ret meget på det punkt....
Jeg har ikke så mange bekendte, så fritiden bliver mest brugt med vores forældre, som vi ser næsten hver weekend. 

Puha kender det med at der altid er noget at lave på huset.. Vores er godt nok kun 60+ år gammel
Nej tror også at når jeg snart
får arbejde så bliver der ikke meget tid til det kreative.. Men så tager vi det med..
Føler du egentlig at aldersforskellen på dine børn er god? (det bliver højst sandsynlig sådan noget i den retning vi kommer til at have her.)
Dejlige billeder af dine børn

Anmeld