Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Dustmuz

Nettemor skriver:

Der skal også være plads til de tossesde

Er det Jydeinden der er Statsministeren?

Nej.. det er da Helle Thorning så vidt jeg husker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

Mette&Alexander skriver:

Jeg kan da også lige være med....

Jeg hedder Mette er 30 år lidt endnu... Bor i Ry med min kæreste og vores 2 børn på 5 og 1 år, Alexander og Lærke. som går i henhv. børnehave og dagpleje.

Jeg arbejder til dagl som sosu-ass på et plejehjem, er næsten lige vendt tilbage efter barsel.

Vi har mange projekter herhjemme og er næsten altid i gang med et eller andet pt. er vi ved at sætte hegn op med vores nabo, vores hus er 100 år gammel, så der som regl gøres et eller andet.

Jeg er kreativ af natur, og ville gerne at tiden var der lidt mere til den ting, men syntes pt der er rigeligt med 2 børn og huset og arbejdet... Så det bliver til ikke ret meget på det punkt.... 

Jeg har ikke så mange bekendte, så fritiden bliver mest brugt med vores forældre, som vi ser næsten hver weekend. 

Puha kender det med at der altid er noget at lave på huset.. Vores er godt nok kun 60+ år gammel

Nej tror også at når jeg snart får arbejde så bliver der ikke meget tid til det kreative.. Men så tager vi det med..

Føler du egentlig at aldersforskellen på dine børn er god? (det bliver højst sandsynlig sådan noget i den retning vi kommer til at have her.)

Dejlige billeder af dine børn

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Dustmuz skriver:

Nej.. det er da Helle Thorning så vidt jeg husker

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Haha, SÅ stort behøver det heller ikke at være  Selvom det selvfølgelig ville være rart at bo et sted hvor der var en balsal 

Men en 100-150 kvm ville godt nok være super, frem for 50 når man er tre mennesker, snart fire, der skal leve sammen.... 

Uh jaaah, den har jeg ikke glemt Du siger bare til søde, så skal jeg fortælle dig om det passer ind her Eller omvendt

Ja et dejligt halvstort hus ville da være lækkert

Ja vi må lige finde en dag vi kan slå hovederne sammen.. Evt med mænd og børn.. Skal lige have kigget på hvordan det ser ud i september...

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

VØS skriver:

Halløjsa,
Jeg hedder Louise (27) og har en dejlig søn ved navnet Frederik (fra juni 2011), sammen med min kæreste(31)
Vi er lige flyttet til mørke (Syddjurs) fra Aarhus for et par måneder siden.
Jeg er ny på siden, da jeg jo nok må erkende at jeg ønsker mig en lille guldklump mere, men kæresten endnu ikke er klar til nummer to
Jeg går hjemme da jeg er førtidspensionist, men min søn går i dagpleje, da jeg mener at børn kan give hinanden noget vi ikke voksne ikke kan. Han er da så bare kun på deltid, jeg kan jo ikke undvære min guldklump for længe ad gangen
Jeg kunne godt tænke mig at være lidt kreativ, men synes tålmodigheden mangler lidt nogle gange
Glæder mig til at "lære jer alle lidt bedre at kende".

Hav en dejlig dag, venligst VØS. (Louise)

Kæresten skal nok blive klar

Jeg kan godt forstå du sender ham afsted selv om du er hjemme. .Det har jeg også gjort her mens jeg er på dagpenge. Mest fordi at han trænger til at bruge energien og han nyder at være med de adre børn.. Og så har han bare haft kortere dage

Du må se om du kan finde lidt tålmodighed og dele noget af din kreativitet med og andre

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Kloster skriver:

Åh ja.. Det er noget af et pudslespil at få det at gå op med alt det fodbold, manden lange arbejdsdage og mit weekendarbejde hver 2. weekend  Men jubii, struktur ligge mig nært og jeg finder det yderst tilfredsstillende at få det hele til at gå op.

På den modsatte side, bruger jeg ekstrem meget unødig energi på ustruktureret mennesker/venner/familie. Men det "problem" for mig, arbejder jeg med

Åh ang spl. udd... Er det desværre kun en drøm. Kan nok aldrig komme ned på en su på 5400,- om mdr FØR skat. Mangler ret mange tusinde kr pr måned så.. Også selvom jeg kan tage den på 2½ år. Så er der meget praktik, hvor jeg ikke kan arb ved siden af + bøgerne til uddannelsen er ret dyre. Det kan vi slet ikke klare..

Ja kunne forestille mig at det nogle gange kunne minde om sådan et hjernevrider puslespil at få det hele til at gå op.. Men det bliver vel nemmere på nogle punkter efterhånden som de bliver ældre?

Øv at I ikke kan få det til at hænge sammen med SU. Kender det godt.. Hvordan ville det se ud med SU lån?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

RikkeRasmussen skriver:

Vi bor nede i det kvarter med alle rækkehusene, ved Østerled så skønt et sted - jeg arbejder inde ved købmanden i min fritid, det godt med lidt ekstra timer
Også har jeg også arbejdet i kiosken, som så er lukket nu, måske vi så har set hinanden, lidt pudsigt

Ja, vi er også bare så glade for at det køre, Det er simpelthen bare så vigtigt, at man kan samarbejde, når man jo har fået et barn sammen!
Og hun er også bare glad for at mor og far kan snakke sammen!
Det har ikke altid kørt med samværet, det var faktisk først da min kæreste og Jeg fandt sammen!
Min kæreste havde nærmest givet op, fordi moren var rigtig svær at "danse" med, men jeg kæmpede for ham, og det gav så pote, jeg elsker hende ligeså højt som jeg elsker min egen søn

Det har vi da næsten helt sikkert.. hvor længe har I boet der? /hvor længe har du arbejdet der? Jeg handler stadig engang imellem ved købmanden.. Mine forældre bor i Sjørslev og hvis jeg skal handle på vej hjem er det nogle gang jeg synes det er nemmere at køre den vej end at skulle ind omkring Viborg..

Det er så dejligt når forældre der ikke længere er sammen kan snakke sammen

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

ESV skriver:

Godt initiativ :-)
Jeg hedder Lone, jeg er 31 år gammel og mor til en skøn pige der bliver 3 i november. Jeg bor sammen med min datters far og vi har været sammen i 4 år til december.
Jeg læser til sygeplejerske og drømmer om at læse videre til sundhedsplejerske og så drømmer jeg om et hus der kan danner rammer om en familie forøgelse i fremtiden.

Årh sundhedsplejeske! Det må simpelthen være drømmejobbet! Hvis ikke det var fordi jeg ingen lyst havde til at læse til sygeplejeske eller man kunne hoppe direkte på sundhedsplejeske uddannelsen så var det helt klart den vej jeg skulle gå

Kan godt forstå du drømmer om hus. Det er en lækker ting

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

FrkRaarup skriver:

Jeg vil også være meeeeeeeeeeeeeed

Jeg hedder Rikke (21år). Jeg bor sammen med min forlovede Kenneth (34år ) vores (Hold nu godt fast) 3 hunde og 2 skildpadder ! kenneth har en søn på 6½, der lige er startet i skole.. Min helt store kærlighed

Pt. går jeg ledig () Hvilket ikke er skide fedt, men sådan er det nu engang og prøver at få det bedste ud af det!

Det er 2. gang jeg er på Baby.dk - måtte dog holde pause da det hele (sjobt nok) gik op i baby.

Jeg er nu GRAVID og er præcis 3 måneder henne idag! Jeg smed pillerne for 1½ år siden. Vi er begge ovenud lykkelige for Blyppi i mavsen!

Tillykke med bebsen i maven 

Det var dælme da noget af en dyre 'samling'

Hader også bare at gå ledig.. Men i det mindste har man mere tid til at være på baby

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg ville gerne være med men jeg ser helst at jeg ikke bliver genkendt af nogen herinde. Men jeg kan da sige så meget at jeg er en kvinde på 25 som bor i Sønderjylland med min kæreste og vores datter på snart 1 år. Jeg arbejder til daglig som Social og Sundhedsassistent  Mit navn vil jeg ikke ud med men så ved I da noget om mig

Man bestemmer heldigvis selv hvor meget andre herinde skal vide om en Jeg startede også med at være forholdsvis anonym men det er da gået lidt fløjten

Men dejligt du ville være med alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.