Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

Tanjadamgaard skriver:

Jeg hedder Tanja og er 22 år gammel. Jeg er bosat i Odense med min dejlige kæreste Rasmus som er fysioterapeut. Vi venter vores første barn sammen, d. 22 august men hun har altså ikke meldt hendes ankomst endnu. Men vi venter spændt på at det snart sker!

Jeg er uddannet Social- og sundhedshjælper i Esbjerg. Men lige pt. er jeg på barsel, men til februar skal jeg starte op på min drømme uddannelse som sygeplejerske.

Sammen har vi vores ragdoll Aýa, som er så fantastisk 

I min fritid spiller jeg fodbold, når jeg ikke gør det bliver der hygget med veninderne og ikke mindst kæresten.

Nu når jeg ikke kan vise et billed af min guldklump i maven endnu, får i et af den anden  

uhhh det bliver spændende hvornår hun kommer så

Du får da lige en ordentlig portion vestøv fra mig

WOOOOOOW hvor er det en fin kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

Ka+Ma=Be skriver:

Det var en god ide! Jeg synes nemlig også, at der er kommet en del nye til. Så kan man læse lidt i tråden og se hvad der rør sig

Jeg hedder stadig Katja og er 25 år gammel
Jeg bor i Valby sammen med min kæreste gennem 6½ år. Sammen har vi den dejlige Benjamin som fylder 1 år her d. 5. september 

Til daglig læser jeg til ergoterapeut, og efter 14 måneders barsel, går det igen løs på mandag  Puuha! Jeg frygter det og glæder mig på samme tid! Der er blot 5 måneder tilbage, så er jeg forhåbentligt færdiguddannet  Med alle de penge man bruger på barsel, er det nok meget godt at jeg kommer ud i den virkelig verden snart

Jamen det er nemlig det at der er kommet en masse nye.. Så det er ikke helt til at følge med.. Håber denne tråd hjælper lidt

Ja kunne godt foretille mig at det var lækkert at komme igang men samtidig mærkeligt.. Men det er da dejligt du kun har 5 mdr tilbage