Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

Tanjadamgaard skriver:

Jeg hedder Tanja og er 22 år gammel. Jeg er bosat i Odense med min dejlige kæreste Rasmus som er fysioterapeut. Vi venter vores første barn sammen, d. 22 august men hun har altså ikke meldt hendes ankomst endnu. Men vi venter spændt på at det snart sker!

Jeg er uddannet Social- og sundhedshjælper i Esbjerg. Men lige pt. er jeg på barsel, men til februar skal jeg starte op på min drømme uddannelse som sygeplejerske.

Sammen har vi vores ragdoll Aýa, som er så fantastisk 

I min fritid spiller jeg fodbold, når jeg ikke gør det bliver der hygget med veninderne og ikke mindst kæresten.

Nu når jeg ikke kan vise et billed af min guldklump i maven endnu, får i et af den anden  

uhhh det bliver spændende hvornår hun kommer så

Du får da lige en ordentlig portion vestøv fra mig

WOOOOOOW hvor er det en fin kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

Ka+Ma=Be skriver:

Det var en god ide! Jeg synes nemlig også, at der er kommet en del nye til. Så kan man læse lidt i tråden og se hvad der rør sig

Jeg hedder stadig Katja og er 25 år gammel
Jeg bor i Valby sammen med min kæreste gennem 6½ år. Sammen har vi den dejlige Benjamin som fylder 1 år her d. 5. september 

Til daglig læser jeg til ergoterapeut, og efter 14 måneders barsel, går det igen løs på mandag  Puuha! Jeg frygter det og glæder mig på samme tid! Der er blot 5 måneder tilbage, så er jeg forhåbentligt færdiguddannet  Med alle de penge man bruger på barsel, er det nok meget godt at jeg kommer ud i den virkelig verden snart

Jamen det er nemlig det at der er kommet en masse nye.. Så det er ikke helt til at følge med.. Håber denne tråd hjælper lidt

Ja kunne godt foretille mig at det var lækkert at komme igang men samtidig mærkeligt.. Men det er da dejligt du kun har 5 mdr tilbage

Hvordan er det så at få arbejde i din branche?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Jeg hedder Tanja, er 29 år. Jeg er godt gift med en SKØN mand
Sammen har vi Elias fra maj 2011 Vi bor tæt på Skive, i et skønt hus:-)

Jeg starter på næste mandag som ernæringsassistent elev, i et køkken på et bosted i Herning. Så vi har været ude og købe en fin lille VW Up! til mig

Vi bruger vores fritid på at være frivillige ved muskelsvindfonden
Det er også der min mand og jeg har mødt hinanden :-) Ja og vores søn er faktisk født den da fonden holdet deres 40 jubilæum :-)

Så er jeg blevet meget glad for baby.dk Her kan jeg snakke om det der ligger og fylder i mit lille hoved:-)

Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive:-)

Har du egentlig fået voksenelev plads? Eller er det almindelig?

Hvad laver I som frivillige for fonden?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

wamse skriver:

Der har været en del at se til igen igen. Aflastningfamilien valgte i sidste uge at sige op, og de taklede det hele yderst uprofessionelt

Så Lærke oplevede endnu et svigt, og det ramte hende hårdt. Der skal findes en ny familie, og der er lang ventetid nu

Ud over det, så har jeg endelig været ved en psykiater, og har fået diagnosen borderline, så alt min anti-depressiv er smidt ud, og jeg er startet på en ny medicin. Føler mig ret meget i ro med diagnosen, og mange af mine besværligheder giver mening nu. Men er sikker på, at det bliver bedre nu

Psykiateren kom frem med nogle udtalelser omkring min barndom, som hun mener, at jeg har fortrængt, og det ryster mig lidt, for jeg tror at hun nok har fat i noget, men jeg ønsker ikke at bore mere i det.

Ej hvad?!?!?! Hvorfor gjorde de det???? (du kan evt skrive pb)  Det kan man da ikke bare (okay er godt klar over at man kan, men det gør man da ikke bare! 

Det er da dejligt du har fået den rigtige diagnose... Det hjælper på det..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Joyce1986 skriver:

Jeg hedder Joyce og er 26 år, født og opvokset i Aarhus!
Bor i Grenaa sammen med min kæreste Jesper og vores lille pige Alma Elisa på 3,5 mdr.
Når jeg ikke er på barsel læser jeg til Psykomotorisk terapeut..
Vi har en lille lang håret dværg gravhund Balou.

Hvad vil det sige at være psykomotorisk terapeut?

Alma var da et sødt navn

Anmeld

26. august 2012

LinLin

Nettemor skriver:

Kwh Uker=jeg ikke?

Hehe ja tænkte også lige at den smiley ikke helt passede med ordene

Tillykke med din snart 3 års jubilæum

Er du egentlig ikke også gravid? Har jeg ikke læst det. Eller har jeg læst I var gået igang med pb eller?

Btw så er jeg vild med dit profil billed så personligt men samtidig lidt anonymt..

Heje - ja ;-) man kan ikke rette fra tlf....

Jeg har lige fået taget spiral ud - så vi er i gang :-)

Og tak - synes også selv det er meget fedt!

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

hehe jo dustmuz

Mente det nok

Anmeld

26. august 2012

wamse

Nettemor skriver:

Ej hvad?!?!?! Hvorfor gjorde de det???? (du kan evt skrive pb)  Det kan man da ikke bare (okay er godt klar over at man kan, men det gør man da ikke bare! 

Det er da dejligt du har fået den rigtige diagnose... Det hjælper på det..

Sender dig lige en pb

Anmeld

26. august 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Har du egentlig fået voksenelev plads? Eller er det almindelig?

Hvad laver I som frivillige for fonden?

Jeg fik heldigvis voksen:-) Eller ville det være lidt svært:-)

Vi er noget som de kalder muskelter. Når der bliver holdt kursus for forældrene er det lidt kedeligt for børn at skulle lytte på nogle kedelige voksne der taler om sygdom.
Så børne kommer og hygger og leger med muskelterne som har planlagt en masse sjove ting hvor alle kan være med. Selvom man sidder i kørestol kan faktisk mange ting. Det er noget af det vi vil prøve at vise dem (og deres forældre)

Sig bare til hvis du vil vide mere:-)

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Nettemor skriver:

I knew that

Meeeen jeg har tænkt på en ting Jeg i begyndt at tænke i barn nr 2?

Hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.