Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

Faith skriver:

Hihi ja det var helt med vilje. Jeg hoppede fra på det tidspunkt hvor der skete en masse dumme ting herinde. Syntes folk var så modbydelige mod hinanden en overgang og der var så mange intriger. Det fik jeg nok af. Så holdt en pause på, bum bum, ½ år tror jeg. Vendte tilbage da jeg blev gravid med Jonathan. Under nyt brugernavn for at starte på en frisk. Kan godt huske dig fra tidligere. Du var/er altid en af de første der skriver et par søde ord når man fks. opretter billedtråde af sine unger

Dejligt at man kan huskes lidt

Ja der var lige en overgang hvor bølgerne gik lidt højt.. Der var jeg så ikke så ekstremt aktiv og kendte ikke rigtig nogle så følte mig ikke så påvirket af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

PT skriver:

Godt initiativ

Jeg hedder Pernille, er 30 år gammel og bor i Hadsten.

Jeg er mor til to fantastiske børn, der dog en gang i mellem er billigt til salg

Min datter bliver 3 om en uges tid. Hendes far blev jeg skilt fra, da hun var ca 7 mdr.

Min søn er 6 mdr, og hans far blev jeg skilt fra, da jeg var gravid.

Så jeg er enlig mor - og jeg har det rigtig godt med det

Jeg er altid frisk på at møde nye mennesker eller bare at tage en sludder over pb/sms, så skriv bare hvis du får lyst

Tak

Årh ja det med at have lyst til at sælge dem meget billigt kender jeg godt.. Både hunden og Sebastian er nogle gange meget billigt til salg. Og det er Frank (manden) også nogle gange faktisk

Dejligt at du føger dig godt tilpas som enlig mor Det gør helt sikkert dagligdagen nemmere at man er afklaret med det

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Mikkala91 skriver:

Det bliver bare SÅ spændende! 

Ja, det bliver en lille dreng, og han skal hedde Marcus 

Ja, jeg er kontorelev med speciale i administration hihi 

Det er så fantastisk med drenge (ville sikkert sige det samme hvis du fik en pige)

Er du glad for dit arbejde?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Animalia skriver:

Hej

Jeg hedder Ann Sophie og er 22 år gammel, bor sammen med min kæreste Allan på 31 år. Vi har været sammen i 4 år og har et lille nedlagt landsted, hvor vi dyrker vores store have, har hængebugsvin, høns, kaniner og katte Vi forsøger at blive forsynende.. Vi har gang i PB og har været igang i 3-4 mdr, desværre uden resultat, endnu

Jeg er ved at være færdiguddannet landmand, og arbejder på et landbrug med 200 RDM (Rød dansk malkerace). Vil gerne ind og læse enten veterinær medicin eller blive kvægbrugskonsulent Blev student i 2010.. Tjah meget mere er der vel ikke at sige

Ej hvor fedt hvis I kan blive selvforsynende!

Det skal helt sikkert også nok blive jeres tur til en lille bebs

Tænker du veterinær sygeplejeske eller? Snakkede lige med en den anden dag der var ved at uddanne sig til det. Hun var rigtig glad for det men siger at det nok ville blive svært for hende at få arbejde bagefter.. Men det er det jo nærmest med alt for tiden..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

DAs mor skriver:

Jeg hedder Linda og er 27... Jeg har David på næsten 6 og Adam på næsten 2. De har ikke samme far.... Jeg bor sammen med min kæreste Ricki (A's far) i e lille by lidt syd for Aarhus. Jeg er i øvrigt indfødt aarhusianer og ikke tænkt mig at forlade kommunen nogensinde!
Jeg er pædagog og arbejder i en integreret institution i et belastet område i Aarhus V. Jeg er glad for ungerne og mine kolleger med ved ikke om det er det jeg skal lave resten af mit liv, da jeg synes det er dybt utilfredsstiftende forhold vi arbejder under! Det tror Kwh Uker jeg kan holde til 40 år + endnu!

Jeg har prøver lidt af hvert: to fødsler, alenemor, sa, frivillig abort og mange andre ting jeg synes jeg Jan bidrage med herinde :-)
Men jeg gider altså ikke når der går hønsegård i en debat ;-)

Jeg må i øvrigt snart have tre års jubilæum herinde!

Kwh Uker=jeg ikke?

Hehe ja tænkte også lige at den smiley ikke helt passede med ordene

Tillykke med din snart 3 års jubilæum

Er du egentlig ikke også gravid? Har jeg ikke læst det. Eller har jeg læst I var gået igang med pb eller?

Btw så er jeg vild med dit profil billed så personligt men samtidig lidt anonymt..

Anmeld

26. august 2012

mille25

Nettemor skriver:

Til en ny omgang præsentationsrunde??

Det er lidt tid siden sidste og der er kommet mange nye siden. + At der sikkert er forhold osv der haar ændret sig for en del

Jeg starter da lige og håber nogle af jer andre følger trop

Jeg hedder Annette og er 26 år (lidt endnu) Jeg er gift med Frank og sammen har vi vores helt igennem fantastisk søn Sebastian på 2
Vi bor i et lille hus i nærheden af Viborg og har en lille d/s gårdhund ved navn Otto

Jeg er desværre pt uden job (og følger jeg har været det i evigheder)
Men skal i noget praktik nu her og det glæder jeg mig heeelt vildt til .

Vi har en 'låne-pige' som kommer hos os ca hveranden weekend

Jeg nyder at udfolde mig kreativt. (og lader det gå ud over jer med billedspam)

Jeg er altid frisk på en sludder for en sladder Både i den åbne debat og i pb

Ellers ved jeg da ikke lige hvad jeg skal komme på at fortælle jer. Men I kan da lige få lov at se et billed af mit guld (har ikke delt mange af dem herinde)

hejsa. jeg hedder camilla og jeg er 26 år og jeg er kærester med christian som er 32 år. vi har lille isabella på 5 måneder som er en rigtig charmebøf. vi bor i vester velling som ligger lidt uden fra randers.

jeg har været medlem af baby.dk i lidt over 1 år. jeg er super glad for siden. elsker at læse om jer allesammen. jeg før ikke så tit skrevet noget til de forskillige tråde, da jeg mest er på mobilen. nu har vi fået net til bærbaren. smil.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Babymor2010 skriver:

Jeg plejer gerne at slappe af i toget - sove, læse og høre musik  I længden ville det ikke betale sig at køre til Kbh. Jeg betaler 1700 kr for mit togkort 

Hihi hvad var det for et billede - det jeg har i min ticker? Jeg ville være lidt mere annonym 

1700 hvor lang tid er det så for?

Det er jo fordelen ved tog at man kan slappe af. Og hvis man ikke vinder det store ved at tage en bil så er det jo en del bedre med toget.. Så kan man i det mindste slappe af.. Det er jo ikke nemt når man kører i myldretid osv

Jaaa! Det billed. Jeg lægger ikke altid mærke til tickerne

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Træls at du skal ud og søge job bagefter.. Det er så surt.. Men heldigvis har du da lidt tid endnu

Det lyder spændende med den nørkleklub. Og hvad laver du når du er til sløjd? Er det lidt ligesom i skolen?

Ja er heldigvis først startet på barsel, så håber da jeg når at finde noget, til når den er slut og ellers så er det også ok!

Vi saver på dekupørsav. Jeg ligger et billede af det jeg vil save på træet, og saver efter det. Har savet et par storker til mine veninder der har fået børn. Billeder af brudepar til æresporte, et utal af bordskåner, julekryber og julepynt. Det meste bliver givet i væk i gaver. Desvære er de fleste billeder gået tabt, da min gamle Tlf pludselig døde

Har lavet en lille tråd i kreativ engang, som hed noget med " lidt i træ"

Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Mother-love

Jeg hedder michelle, er 25 år gammel. Jeg bor sammen med min kæreste på 37 i århus. Sammen har vi vores datter isabella på 15 mdr.
Jeg kom desværre ud for en ulykke og fik et piskesmæld ugen før jeg testede positivt gravid med isabella, så derfor 2 år efter går jeg stadig sygemeldt. Og skal starte i noget arbejdsprøvningnu her.

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Skriver næsten altid i de her tråde!

Nå, men jeg hedder Christina og jeg er 20 år gammel. Jeg bor i Randers med min kæreste Dan - lige i centrum! Vi håber på at flytte indenfor et år, så vi kan få en lejlighed hvor der, med tiden, er plads til et barn eller to

Jeg starter på at læse klassiske sprog om meget få dage, og Dans store drøm er det famøse mili, MEN de chancer er desværre røget i vasken. Så nu aimer han efter at blive tømrer!

Af fritidshalløj er jeg lidt over det hele. Jeg træner meget - både styrke og kondition, men også et specielt program til min ELENDIGE ryg. Derudover fotograferer jeg - både for mig til og for andre. Så maler jeg, skriver, hækler bum bum.. Lytter til en sørens masse musik OG så elsker jeg at læse

Af person/ven er jeg den slags som man ved hvor man har. Kan jeg ikke lide dig, så ved du det (hvis du kommer for tæt på) men kan jeg GODT lide dig, så er du heller ikke i tvivl. Efter gymnasiet valgte jeg mange "venner" fra og har i dag klicheen "få men gode veninder". Jeg ELSKER at være social, men jeg tror jeg har nået et punkt hvor jeg skal ud at møde mennesker der vil noget i livet

Små, sjove ting? Jeg er mors pige - dybt afhængig af chokolade - jeg bander noget så slemt - jeg er en totalt sprognørd... jaa...

Uhh børn! Det glæder jeg mig til at følge med i (ved godt det ikke er nu her)

Eeeeelsker at se dine billeder Men det ved du jo

Der er heller ingen grund til at have 'venner' som ikke er der for en eller som man i bund og grund ikke gider være sammen med..

Det er jo perfekt at du trænger til at møde nye mennesker når du nu skal til at starte på Uni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.