emsaroto skriver:
Hej Baby.

Jeg hedder Emilie Sarah og er 21 år gammel. Jeg har min søn Oskar på 2 år (den 30. August 2010). Jeg er ikke sammen med faren, og har jeg ikke været siden graviditeten blev opdaget. Oskar ser ham dog.
Jeg kommer fra Vejle men holder lige nu til i Horsens. Jeg er lige blevet offentlig partner med Mr. Allan på 35.
Jeg bruger utrolig meget tid på mine kreative interesser. Sang, musik, taske fletning og blog skrivning. Jeg går ellers lige nu arbejdsløs, pga. et andet stort projekt der er kommet ind i mit liv, men det finder I jo nok ud af på et tidspunk
.
Jeg er absolut ikke en sports pige, men prøve da at komme ud og løbe lidt hver dag. Specielt fordi jeg en lidt stor pige, og vil virkelig gerne prøve at komme i gang med et vægttab, hvor man ligger mærke til det!
Jeg kommer fra et katolsk hjem, men det er ikke noget jeg praktisere. Har meldt mig ud af den kirke, pga personlige dårlige oplevelse indenfor familien. Men min tro kan man ikke tage fra mig, og derfor kommer jeg i fri kirke med min søn. Dejligt sted at komme.
Jeg har været spejder i mange år nu, og er det stadig. Men nu er det mere i form af at det er mig der er lederen. Jeg elsker det frie liv, og specielt det samvær der er i den gruppe jeg kommer i. Det er en slags nummer 2 familie for mig
. Slipper dem aldrig!
Jeg er ikke stor forbruger af Baby, men håber da alligevel at nogen ligger en smule mærke til mig 
K.H.
Emilie Sarah
ps. Her er lige et billede af Supermand Oskar og hans mor. En smule gammelt, men ELSKER det billede!