Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Kloster

Nettemor skriver:

Årh jeg kunne sagtens forestille mig at jeres hus er fyldt med liv og glade dage med 3 fodboldglade drenge. Der er sikkert aldrig kedeligt hjemme hos jer

Har du søgt ind på sygeplejeske skolen eller er det mere en plan frem i tiden?

Åh ja.. Det er noget af et pudslespil at få det at gå op med alt det fodbold, manden lange arbejdsdage og mit weekendarbejde hver 2. weekend  Men jubii, struktur ligge mig nært og jeg finder det yderst tilfredsstillende at få det hele til at gå op.

På den modsatte side, bruger jeg ekstrem meget unødig energi på ustruktureret mennesker/venner/familie. Men det "problem" for mig, arbejder jeg med

Åh ang spl. udd... Er det desværre kun en drøm. Kan nok aldrig komme ned på en su på 5400,- om mdr FØR skat. Mangler ret mange tusinde kr pr måned så.. Også selvom jeg kan tage den på 2½ år. Så er der meget praktik, hvor jeg ikke kan arb ved siden af + bøgerne til uddannelsen er ret dyre. Det kan vi slet ikke klare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Babydreams

Nettemor skriver:

Hvor I Rødkær bor i? (Nysgerrigheden længe leve) Jeg har faktisk også boet i Rødkær.. Indtil for snart 3 år siden boede vi lige over for købmanden i en lejlighed

Dejligt at samarbejdet kører så I kan se hende

Vi bor nede i det kvarter med alle rækkehusene, ved Østerled så skønt et sted - jeg arbejder inde ved købmanden i min fritid, det godt med lidt ekstra timer
Også har jeg også arbejdet i kiosken, som så er lukket nu, måske vi så har set hinanden, lidt pudsigt

Ja, vi er også bare så glade for at det køre, Det er simpelthen bare så vigtigt, at man kan samarbejde, når man jo har fået et barn sammen!
Og hun er også bare glad for at mor og far kan snakke sammen!
Det har ikke altid kørt med samværet, det var faktisk først da min kæreste og Jeg fandt sammen!
Min kæreste havde nærmest givet op, fordi moren var rigtig svær at "danse" med, men jeg kæmpede for ham, og det gav så pote, jeg elsker hende ligeså højt som jeg elsker min egen søn

Anmeld

25. august 2012

ESV

Godt initiativ :-)
Jeg hedder Lone, jeg er 31 år gammel og mor til en skøn pige der bliver 3 i november. Jeg bor sammen med min datters far og vi har været sammen i 4 år til december.
Jeg læser til sygeplejerske og drømmer om at læse videre til sundhedsplejerske og så drømmer jeg om et hus der kan danner rammer om en familie forøgelse i fremtiden.

Anmeld

25. august 2012

FrkRaarup

Nettemor skriver:

Til en ny omgang præsentationsrunde??

Det er lidt tid siden sidste og der er kommet mange nye siden. + At der sikkert er forhold osv der haar ændret sig for en del

Jeg starter da lige og håber nogle af jer andre følger trop

Jeg hedder Annette og er 26 år (lidt endnu) Jeg er gift med Frank og sammen har vi vores helt igennem fantastisk søn Sebastian på 2
Vi bor i et lille hus i nærheden af Viborg og har en lille d/s gårdhund ved navn Otto

Jeg er desværre pt uden job (og følger jeg har været det i evigheder)
Men skal i noget praktik nu her og det glæder jeg mig heeelt vildt til .

Vi har en 'låne-pige' som kommer hos os ca hveranden weekend

Jeg nyder at udfolde mig kreativt. (og lader det gå ud over jer med billedspam)

Jeg er altid frisk på en sludder for en sladder Både i den åbne debat og i pb

Ellers ved jeg da ikke lige hvad jeg skal komme på at fortælle jer. Men I kan da lige få lov at se et billed af mit guld (har ikke delt mange af dem herinde)

Jeg vil også være meeeeeeeeeeeeeed

Jeg hedder Rikke (21år). Jeg bor sammen med min forlovede Kenneth (34år ) vores (Hold nu godt fast) 3 hunde og 2 skildpadder ! kenneth har en søn på 6½, der lige er startet i skole.. Min helt store kærlighed

Pt. går jeg ledig () Hvilket ikke er skide fedt, men sådan er det nu engang og prøver at få det bedste ud af det!

Det er 2. gang jeg er på Baby.dk - måtte dog holde pause da det hele (sjobt nok) gik op i baby.

Jeg er nu GRAVID og er præcis 3 måneder henne idag! Jeg smed pillerne for 1½ år siden. Vi er begge ovenud lykkelige for Blyppi i mavsen!

Anmeld

25. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg ville gerne være med men jeg ser helst at jeg ikke bliver genkendt af nogen herinde. Men jeg kan da sige så meget at jeg er en kvinde på 25 som bor i Sønderjylland med min kæreste og vores datter på snart 1 år. Jeg arbejder til daglig som Social og Sundhedsassistent  Mit navn vil jeg ikke ud med men så ved I da noget om mig

Anmeld

25. august 2012

M (:

Nettemor skriver:

Jeg ved ikke hvorfor men troede faktisk du boede i Aalborg..

Det må være lækkert med familien så tæt omkring jer.

Hvornår begynder man på sin kandidat? Efter 3 år? Det bliver da dejligt for dig at være færdig uddannet..

Jeg har aldrig boet i Aalborg, men det er der min kæreste læser. Måske du har set det i en eller anden tråd? (:

Ja, kandidaten er 4. og 5. år af en universitetsuddannelse, så han er færdig i sommeren 2014.

Åh, det bliver SÅ lækkert! Glæer mig helt vildt, selvom det også er lidt skræmmende at være "rigtig" sygeplejerske, og ikke "bare" studerende".. Men er jo klinisk sygeplejerske allerede nu, mangler kun én lille opgave + min bachelor, og så er jeg færdig! Det er jo lige om lidt!

Anmeld

26. august 2012

MortilCilas

Nettemor skriver:

Øv at du ikke har fået en læreplads! Det skulle ellers være en super god uddannelse. Jeg har en veninde der er gået den vej og hun er rigtig glad for det!

Dejligt at bo tæt på familien!

Det er rigtig øv, men chancerne er lige med nul Så nu overvejer jeg at tage sundhedsservicesekretær, men den skulle også være svær at få job som

Ja det er skønt

Anmeld

26. august 2012

Nea85

Nettemor skriver:

Kender alt til din frustration over at være ledig..  Det er bare mega irriterende. Og hårdt faktisk

Du skal da til at vise noget af dine kreative sysler frem herinde

Hvor er din datter da bare lækker..

Man bliver simpelthen skør i hovedet af det! Og især fordi jeg det sidste år har gået hjemme med Clara og kun gået i skole mandag aften.. Jeg har dog været til en samtale og skal til en anden i næste uge, men alligevel Jeg glæder mig i hvert fald til at få en rigtig hverdag, hvor man føler at man har andet at stå op til end at skulle aflevere sin datter i vuggestuen for så at vente på hun skal hentes igen

Tjaa, det bliver mest til tullebukser og kjoler, så ikke noget vildt - det kan da godt være at jeg poster lidt herind engang imellem

Tak, jeg synes jo også hun er det dejligste i hele verden

Anmeld

26. august 2012

gædde/gitte

Nettemor skriver:

Nu tror jeg, at jeg ved hvor dit profilnavn kommer fra

Elsker også hjemlig hygge.. Findes der noget bedre?

Du skal da vise nogle af dine kreative sysler frem

Humor er vel ikke den værste genfejl man kan have Den genfejl er jeg også indehaver af Især den der medfører dårlig (ifølge mange) humor

Årh det må være lækkert med et nyt hus

Småfolkene skal nok komme!

Nej det er egentlig rigtig.. HVORNÅR skal man egentlig bruge den smiley.. Vi må sørge for at bruge den lidt i denne tråd så den ikke bliver alt for forsømt

ha ha ha JA det er sådan min mand siger mit navn, for at få mig til at lyde som en rigtig bonderøv 

HEY! han er et !!!!!....... endelig!............... nu kan jeg sove igen

Skønt med nyt hus, men også dyrt.... men vi vil hellere spare på rejser og biffen... også ha en go rede (3 børneværelser.... meeeen vi starter lige med 1  )

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Jeg hedder Stine, er 33. Bor samen med min kærste på 10'ne år. Vi har thea på 4 år til sep og alberte på 7 uger. 

Vi bor i gjellerup, ved herning, med vores 2 tosset katte, Felis og colombo.

Til dagligt arbejder jeg med handicappet børn, men mit vikariat er desvære lige slut.så efter endt barsel, ska jeg ud og søge. Øv Øv!!

Jeg er rimelig kreativ, hvis jeg selv ska sige det. Jeg er med i en nørkleklub, hvor vi syer, leger med kager og alt muligt andet. Desuden går jeg til sløjdt. 

Humm tror det ca var det, der lige var om mig.. Vh stine

Træls at du skal ud og søge job bagefter.. Det er så surt.. Men heldigvis har du da lidt tid endnu

Det lyder spændende med den nørkleklub. Og hvad laver du når du er til sløjd? Er det lidt ligesom i skolen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.