Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Nettemor

Jeg hedder Lise og er 33 år ung

Jeg bor i gunderup (15 km uden for Aalborg) bor i eget hs med min forlovede og vores 2 piger olivia 4 år og celina 3 år (9 mdr og 30 dage mellem dem) vi har også en sød labrador på 2 år. Jeg går desværre arbejdsløs og er på kontanthjælp, min forlovede arbejder i Norge , 3 uger ude og 1 uge hjemme, det er til tider hårdt at være "græs enke" men nyder det alligevel. Min dejlige jesper kommer hjem i aften

Han skulle da næsten få arbejde på Nordsøen i stedet (self alt efter hvad han laver i Norge) Så ville han være lidt mere hjemme.

Man må da sige at I har fået børn tæt Er de så født i samme år også? Og var det et bevidst valg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Ja for dælen, det ligger til sjældenhederne    

Men vi har ikke købt hus endnu, det vi kiggede på var slet ikke stort nok i forhold til hvad man så på billederne

Men vi har kig på et andet hus, dem der ejer det er desværre ikke lige sådan at slå en handel af med

Det var da ærgerligt Men håber da I finder jeres STORE drømmehus

Har forresten stadig en tekande til at stå med dit navn på Så vi skal snart finde en dag.. !

Anmeld

25. august 2012

Dustmuz

Jeg vil også jeg vil også

Hej Hej..
jeg hedder så Julemanden, tulle, mulle og kæreste..
De fleste kalder mig dog bare Thomas..

Som nogen ved er Jydeinden min kæreste..

jeg er alt for gammel, og render efter "Kun næsten" små piger (ja hun er jo kun 155cm høj, og et hoved mindre end mig)
Det var jydeinden / Maria som sagde hun "Kun næsten" var en lille pige

Derudover har jeg lige afsluttet en HGV, og tager nu niveau B..
til hverdag driver jeg også Jydeinden til vanvid et par gange om dagen (det skal jo holdes ved lige, hun må ikke blive alt for normal, så opdager hun bare jeg driller hende)

øhm ja, hvad kan man ellers sige..
jeg er en anelse tosset når det kommer til at skulle definere hvordan en eventuel sammensætning af diverse ordklasser bør hænge sammen, samt en anelse små skør..

Det var vidst lidt omkring mig

Nogen spørgsmål så skriv til stats ministeren..

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Benjamins'mor skriver:

Jeg hedder Christina Schandorf Christensen. Jeg er 18 år gammel.
Jeg bor i Bjerringbro sammen med min kæreste Kristian på 23 år og vores søn Benjamin på 20 mdr.

I knew that

Meeeen jeg har tænkt på en ting Jeg i begyndt at tænke i barn nr 2?

Anmeld

25. august 2012

Alexander&Lærke

Jeg kan da også lige være med....

Jeg hedder Mette er 30 år lidt endnu... Bor i Ry med min kæreste og vores 2 børn på 5 og 1 år, Alexander og Lærke. som går i henhv. børnehave og dagpleje.

Jeg arbejder til dagl som sosu-ass på et plejehjem, er næsten lige vendt tilbage efter barsel.

Vi har mange projekter herhjemme og er næsten altid i gang med et eller andet pt. er vi ved at sætte hegn op med vores nabo, vores hus er 100 år gammel, så der som regl gøres et eller andet.

Jeg er kreativ af natur, og ville gerne at tiden var der lidt mere til den ting, men syntes pt der er rigeligt med 2 børn og huset og arbejdet... Så det bliver til ikke ret meget på det punkt.... 

Jeg har ikke så mange bekendte, så fritiden bliver mest brugt med vores forældre, som vi ser næsten hver weekend. 

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

isabellasmor skriver:

Ej en hyggelige tråd 

Jeg hedder Kamilla og er 18 år  jeg er forlovet med peter som er 25 

sammen har vi vores dejlige datter Isabella på 10 mdr 

Vi bor i et lille leje-rækkehus lidt udenfor Frederikssund 

vi har lige her for 3 uger siden købt en lille vovse , en cavalier king charles spaniel ved navn Mollie 

Jeg har stadig barsel, men når den slutter tager jeg et år hjemme med datteren som hjemmegående  manden er igang med at tage sin 9.klasse på et ordblindehold på VUC , og derefter vil han gerne igang med noget tømreuddannelse 

Jaa, det var vidst det 

Ej hvor dejligt I har mulighed for at du tager et år mere hjemme..

Årh det er bare en søøød hunderace..

Anmeld

25. august 2012

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

Jeg kan da også lige være med....

Jeg hedder Mette er 30 år lidt endnu... Bor i Ry med min kæreste og vores 2 børn på 5 og 1 år, Alexander og Lærke. som går i henhv. børnehave og dagpleje.

Jeg arbejder til dagl som sosu-ass på et plejehjem, er næsten lige vendt tilbage efter barsel.

Vi har mange projekter herhjemme og er næsten altid i gang med et eller andet pt. er vi ved at sætte hegn op med vores nabo, vores hus er 100 år gammel, så der som regl gøres et eller andet.

Jeg er kreativ af natur, og ville gerne at tiden var der lidt mere til den ting, men syntes pt der er rigeligt med 2 børn og huset og arbejdet... Så det bliver til ikke ret meget på det punkt.... 

Jeg har ikke så mange bekendte, så fritiden bliver mest brugt med vores forældre, som vi ser næsten hver weekend. 

glemte billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Kloster skriver:

Hej.

Jeg hedder Janne (Kloster er mit mellemnavn, som jeg nærmest kun bruger som efternavn) Jeg er 35 år (36 i dec).

Jeg er gift på 13. år med faren til vores 3 skønne drenge. Rasmus på 14½, Nicolaj på 13 og Mads på 8½ år.

Vi bor i en et-plans alm gulstens villa i en lille by, Torslev, i Jammerbugt kommune. Har en brun han labrador, Kenzo, på 5 år.

Jeg er udlært salgsassistent i 96', sosu-hj i 07' og sosu-ass i 09' Jeg arbejder i fast stilling på et pl.hjem, men er arbejdssøgende til nye udfordringer. Har søgt i over et år nu og stadig uden resultat.

Drengene går alle til fodbold med træning 2 gange om ugen + kampe. Det betyder meget for os. Ren kvalitetstid og hygge med drengene.

Manden er fabrikschef og arbejder ret meget. Det betyder, at jeg prioritere min deltid pænt godt og står for næsten alt i hjemmet, aftaler, indkøb, rengøring osv. Men vi har det super godt med det.

I min fritid bruger jeg en hel del tanker på sundhed. Både i kost og velvære. Jeg motionere en del og prøver på at få kroppen rørt flere gange om ugen. Men det kan også være svært at dreje sig op til det. Jeg løber, går og cykler.

Jeg er overhovedet ikke kreativ med mine hænder. Mine absolut stærke sider er, kommunikation, pæd/psyk, evalueringer, reflekteringer, samtaler, tanker, prioriteringer af tid og energi - de ting, der ikke så godt kan sættes ind i en firkantet kasse.

Min drøm er klart at blive Sygeplejerske. Vil vild gerne arbejde med hud og sår og vil klart elske at undervis i mit eget fag - fx på en sundhedsskole.

Årh jeg kunne sagtens forestille mig at jeres hus er fyldt med liv og glade dage med 3 fodboldglade drenge. Der er sikkert aldrig kedeligt hjemme hos jer

Har du søgt ind på sygeplejeske skolen eller er det mere en plan frem i tiden?

Anmeld

25. august 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Det var da ærgerligt Men håber da I finder jeres STORE drømmehus

Har forresten stadig en tekande til at stå med dit navn på Så vi skal snart finde en dag.. !

Haha, SÅ stort behøver det heller ikke at være  Selvom det selvfølgelig ville være rart at bo et sted hvor der var en balsal 

Men en 100-150 kvm ville godt nok være super, frem for 50 når man er tre mennesker, snart fire, der skal leve sammen.... 

Uh jaaah, den har jeg ikke glemt Du siger bare til søde, så skal jeg fortælle dig om det passer ind her Eller omvendt

Anmeld

25. august 2012

VØS

Halløjsa,
Jeg hedder Louise (27) og har en dejlig søn ved navnet Frederik (fra juni 2011), sammen med min kæreste(31)
Vi er lige flyttet til mørke (Syddjurs) fra Aarhus for et par måneder siden.
Jeg er ny på siden, da jeg jo nok må erkende at jeg ønsker mig en lille guldklump mere, men kæresten endnu ikke er klar til nummer to
Jeg går hjemme da jeg er førtidspensionist, men min søn går i dagpleje, da jeg mener at børn kan give hinanden noget vi ikke voksne ikke kan. Han er da så bare kun på deltid, jeg kan jo ikke undvære min guldklump for længe ad gangen
Jeg kunne godt tænke mig at være lidt kreativ, men synes tålmodigheden mangler lidt nogle gange
Glæder mig til at "lære jer alle lidt bedre at kende".

Hav en dejlig dag, venligst VØS. (Louise)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.