Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Nettemor

Stivdie skriver:

Så smider jeg da også lige en ind.
Jeg hedder Stine og er 27. Jeg bor sammen med min jævnaldrende kæreste på Nordsjælland på 8 år.
Vi har ingen børn endnu, men snakken har været der med jævne mellemrum.

Jeg er uddannet civilingeniør og har arbejdet med det et lille års tid nu. I fritiden løber jeg og danser en del. Derudover syr og strikker jeg lidt en gang imellem og elsker at slappe af med en kop te og en god bog!
Jeg har ikke været på baby.dk så længe, så jeg kender ikke rigtig nogen herinde endnu, men det kommer vel på et tidspunkt. Er rigtig glad for siden og bruger den som opslagsværk og kigger lidt rundt på diverse diskussioner, især de kreative som fungerer som fin inspiration.

Ja der er nemlig super fin inspiration at finde i Kreativ kategorien

Du skal da også lægge noget ind vi andre kan kigge på og blive inspireret af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Nettemor

Marts<3 skriver:

Mit navn er Vania og jeg er 26. Min flotte kæreste er 35, og sammen har vi uden tvivl verden dejligste dreng Storm. Lige nu bor vi på Østerbro men flytter til hørsholm d.1/9

Når jeg ikke er på barsel, så er jeg kontorassistent. 

Vi har haft en lidt hård start med at få barn, da jeg iflg min termin er blevet gravid 10 dage efter vores første møde. Så bruger meget Baby.dk til råd og erfaring fra mødre med lignende oplevelser. 

Puha ja jeg kunne godt forestille mig det var hårdt at starte et forhold med en graviditet Samtidig med at man skal lære hinanden at kende skal man også lige døje med hormoner osv..

Håber da det er gået jer fint alligevel

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

morethanperfect skriver:

Jeg hedder Tine og er 22 ..
Bor sammen med min forlovede og vores søn , på sydfyn ..
Vi venter en lille dreng mere , den 30 sep..

Vores søn hedder Oscar og ham i maven hedder Noel

Jeg er på barsel pt. og er derudover på kontanthjælp , men starter udd. efter sommerferien næste år ..

Vi er lige flyttet i hus som vi lejer , som vi regner med at købe med tiden . Da vi har forkøbsret Det er dejlig stort , og der er stor have , og rum nok til børnene kan få deres eget værelse 

Ja , det var vel nok

Årh den dejlige Oscar!  Det bliver nu spændende at se om lillebror kommer til at ligne

Jeg mener jeg har set billeder af huset? Kan det passe? Kan huske en kæmpe lækker have..

Anmeld

25. august 2012

Zelinasmor

Nettemor skriver:

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der er afhængig

Hvor er din datter skøn herlig

Tak, jeg synes også bare hun er for skøøøøn! 

Anmeld

25. august 2012

JH12

Jeg hedder Joyce og er 26 år, født og opvokset i Aarhus!
Bor i Grenaa sammen med min kæreste Jesper og vores lille pige Alma Elisa på 3,5 mdr.
Når jeg ikke er på barsel læser jeg til Psykomotorisk terapeut..
Vi har en lille lang håret dværg gravhund Balou.

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

jamen det var da en hyggelig ide

jeg hedder maria er 22 (bliver 23 lige om snart) bor sammen med min dejlige kæreste thomas i århus

vi har pt ingen børn og udsigten til at få det er lidt uvis.. til dagligt er jeg sygemeldt og han er igang med en udvidelse til sin hgv

Synes også det var en god ide Og der er da heldigvis kommet mange på banen

Er det ikke noget med at din kæreste også er herinde?

Anmeld

25. august 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

Synes også det var en god ide Og der er da heldigvis kommet mange på banen

Er det ikke noget med at din kæreste også er herinde?

hehe jo dustmuz

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

B&J skriver:

Jeg hedder Jette jeg bor i hjørring med min dejlige kæreste og vores vidunderlig søn

jeg er 25år min kæreste er 36, og vores dreng næsten 2½år gammel

vi bor i en virkelig dejlig lejlighed med vores kanin, hund, og kat

jeg går uden job øv øv men har været i praktik det samme sted i næsten 2år nu og jeg elsker det af hele mit hjerte de har givet mig så meget .... min kæreste er også i praktik som sous (tror jeg det hedder) og håber på at komme til på skole så han kan starte en ny uddannelse

for lidt over 1år siden fik jeg en gastric bypass og har ind til nu tabt 70kg som er helt igennem fantastisk håber på 16kg mere

Jeg har fulgt lidt med i dit vægttab! Synes det er super flot.

Vil din operation egentlig have en indvirkning på en evt ny graviditet?

Er der ikke mulighed for at du kan starte i job der hvor du er i praktik?

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Jeg hedder Sandra og om nap 2 mdr fylder jeg 32. Jeg er gift med Lasse på 34 og bor i en lille landsby lige nord for Aalborg.

Jeg er mor til Tobias som blev født i 2000, men som døde af kræft i 2007. Sammen med LAsse har jeg Sebastian på 5 år, Victor på 3½ år og Daniel på 7 uger.

Lige nu er jeg på barsel, men ellers er jeg studieadjunkt på Aalborg universitet, hvor jeg underviser, vejleder og forsker.

Stedet her blev jeg oprindeligt lokket ind på som følge af kageforaet, og det er også primært der jeg slår mine folder. Forstået på den måde at jeg ikke skriver så meget herinde, men jeg læser lidt med og inspireres en masse af alle de fine kager og opskrifter der ind imellem flashes herinde.

Har før læst om din dreng  Det gør mig virkelig ondt  

Jeg blev faktisk også først lokket herind af alle de flotte kager folk lagde billeder ind af (og en veninde der lokkede) og er jo så siden hen blevet afhængig..

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

maria_wlt skriver:

Jeg hedder Maria og er 29 år i et par uger endnu 

Jeg er gift med Frederik 32 år og sammen har vi Tristan på snart 3 år og Ene 1,5 år. 

Jeg er Sosu-hjælper og Frederik er Rederiinspektør.

Vi har lige købt hus i Odense C med sø i baghaven 

Ps. Jeg har været medlem i 3 år i overmorgen 

Årh ja dine børn er bare så kønne!

Tillykke med det snarlige jubilæum

Forresten så har jeg en god veninde der siger at 30'erne er meget bedre end 20'erne så du kan sagtens glæde dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.