Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Nettemor

Stivdie skriver:

Så smider jeg da også lige en ind.
Jeg hedder Stine og er 27. Jeg bor sammen med min jævnaldrende kæreste på Nordsjælland på 8 år.
Vi har ingen børn endnu, men snakken har været der med jævne mellemrum.

Jeg er uddannet civilingeniør og har arbejdet med det et lille års tid nu. I fritiden løber jeg og danser en del. Derudover syr og strikker jeg lidt en gang imellem og elsker at slappe af med en kop te og en god bog!
Jeg har ikke været på baby.dk så længe, så jeg kender ikke rigtig nogen herinde endnu, men det kommer vel på et tidspunkt. Er rigtig glad for siden og bruger den som opslagsværk og kigger lidt rundt på diverse diskussioner, især de kreative som fungerer som fin inspiration.

Ja der er nemlig super fin inspiration at finde i Kreativ kategorien

Du skal da også lægge noget ind vi andre kan kigge på og blive inspireret af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Nettemor

Marts<3 skriver:

Mit navn er Vania og jeg er 26. Min flotte kæreste er 35, og sammen har vi uden tvivl verden dejligste dreng Storm. Lige nu bor vi på Østerbro men flytter til hørsholm d.1/9

Når jeg ikke er på barsel, så er jeg kontorassistent. 

Vi har haft en lidt hård start med at få barn, da jeg iflg min termin er blevet gravid 10 dage efter vores første møde. Så bruger meget Baby.dk til råd og erfaring fra mødre med lignende oplevelser. 

Puha ja jeg kunne godt forestille mig det var hårdt at starte et forhold med en graviditet Samtidig med at man skal lære hinanden at kende skal man også lige døje med hormoner osv..

Håber da det er gået jer fint alligevel

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

morethanperfect skriver:

Jeg hedder Tine og er 22 ..
Bor sammen med min forlovede og vores søn , på sydfyn ..
Vi venter en lille dreng mere , den 30 sep..