Min søn døjer også med mavekneb, han er dog brystbarn, men der er ingen tvivl om det genere ham man kan virkelig se hvordan han bare presser.
Snakkede med sundhedsplejersken om det, og hun mente det kunne skyldes overspisning, han havde taget 1400 gram på på 20 dage, jeg skulle så forsøge at strække amningen så der var min.3-4 timer i mellem, før havde jeg tendens til at lægge ham til når han blev ked ca 30-45 minutter efter han sidst havde spist for tænkte han måske var mere sulten og der var jo også ro mens han fik bryst men det startede så igen bagefter. Grunden til han græd var jo at han havde ondt i maven og ikke fordi han var sulten så det gjorde det egentlig bare værre at jeg gav ham mere mad.
Det har faktisk hjulpet lidt ikke at lægge ham til så ofte, men han græder stadig mere end nonrmalt, Før var han nærmest ulykkelig hver gang han var vågen, nu har han gode tider hver dag hvor før kunne der gå dage imellem puha det var hårdt
Vi har prøvet kiropraktor og hun sagde da også han var lidt spændt mellem skulderbladene men da der efter 3 behandlinger ikke var nogen bedring overhovedet stoppede vi behandlingen.
Vi har nu overvejet Zoneterapi det har vidst hjulpet mange , drøftede det med min sundhedsplejerske, det var hende der havde anbefalet kiropraktor, hun sagde at det synes hun vi skulle gøre og havde selv tænkt på det, men at hun ikke måtte anbefale zoneterapi da det er en alternativ behandling
Anmeld