Ondt i maven - hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Masig

Team Putte skriver:

Det tror jeg ik har noget at sige.. Ida har fået suppleret med mme siden hun var 2 uger og der har aldrig været problemer fordi den har "været kold"  Det er kun de sidste 2 uger det har været skidt med mavsen

Nej kan heller ikke forestille mig det....

Nu har jeg prøvet at lave blandingen i koldt vand og det hjælper faktisk.. synes ikke den skummer så meget, og den skiller slet ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ved hvad den grønne gør godt for! for min sp sagde bare at hvis hun begyndte at få ondt og ikke kom af med afføring skulle vi bruge den grønne i en periode.
Men det er jo ikke sket, så derfor har jeg ikke rigtig sat mig ind i det!

Den grønne skulle være spaltet på en måde som gør at den bedre kan fordøjes og derfor sætter maven lidt igang hvis de har tendens til hård mave... Det er i hvert fald hvad jeg kan læse mig til... Når man googler er det rigtig mange der har haft gavn af den, men selvfølgelig er der jo undtagelser og nogle hvor den ikke rigtig virker på...

Anmeld

31. august 2012

HeidiW86

Masig skriver:

Den grønne skulle være spaltet på en måde som gør at den bedre kan fordøjes og derfor sætter maven lidt igang hvis de har tendens til hård mave... Det er i hvert fald hvad jeg kan læse mig til... Når man googler er det rigtig mange der har haft gavn af den, men selvfølgelig er der jo undtagelser og nogle hvor den ikke rigtig virker på...

Ja selvfølgelig, men min plan er bestemt også at give hende den, hvis hendes mave skulle gå i udu!
Men dejligt han kommet af med det nu.

Anmeld

1. september 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Ja selvfølgelig, men min plan er bestemt også at give hende den, hvis hendes mave skulle gå i udu!
Men dejligt han kommet af med det nu.

Ja men hvis det hele fungerer er det jo også dumt at begynde på den...

Ja det er skønt selvom han stadig har lidt ondt, men vi håber det snart går over...

Anmeld

3. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Nej kan heller ikke forestille mig det....

Nu har jeg prøvet at lave blandingen i koldt vand og det hjælper faktisk.. synes ikke den skummer så meget, og den skiller slet ikke...

Lækkert!

Hvordan går det med maven nu den har været på blå allomin nogle dage?

Anmeld

3. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Lækkert!

Hvordan går det med maven nu den har været på blå allomin nogle dage?

Det er virkelig svært at sige....

Afføringen er lidt hård i det, men den kommer da ud.. Synes dog den er blevet lidt mere hård efter vi er stoppet med laktulosen

Og så græder han meget, men det er svært at sige om det er pga maven eller hans tigerspring... SP mente han måske for forspist sig så kan også være han bare er overmæt... Synes det er rigtig svært at vurdere...

Anmeld

3. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Det er virkelig svært at sige....

Afføringen er lidt hård i det, men den kommer da ud.. Synes dog den er blevet lidt mere hård efter vi er stoppet med laktulosen

Og så græder han meget, men det er svært at sige om det er pga maven eller hans tigerspring... SP mente han måske for forspist sig så kan også være han bare er overmæt... Synes det er rigtig svært at vurdere...

Årh Ida springer oz lige nu.. Dog 12-ugers springet og det er vores hårdeste indtil videre! Hun vil ik spise, hun vil ik sove, hun er krop umulig! Så her har jeg oz svært ved at vurdere om hun har maveproblemer når hun bare skriger og bliver hysterisk!

Hvorfor er i stoppet med lactulosen?

Anmeld

3. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Årh Ida springer oz lige nu.. Dog 12-ugers springet og det er vores hårdeste indtil videre! Hun vil ik spise, hun vil ik sove, hun er krop umulig! Så her har jeg oz svært ved at vurdere om hun har maveproblemer når hun bare skriger og bliver hysterisk!

Hvorfor er i stoppet med lactulosen?

Her vil han gerne spise, men han vil intet andet.. jeg har ikke været ude og gå med barnevognen i snart en uge fordi han bare skriger helt hysterisk når han bliver lagt ned i den.. det er virkelig træls...

Synes godt de kan springe let og elegant over de der spring altså...

Jamen Sp sagde vi skulle stoppe med laktulosen fordi den muligvis gav ham mavekneb, men jeg er lidt bange for vi må starte igen for synes det bliver hårdere og hårdere og han presser mere og mere når det skal ud og bliver ked af det fordi det jo gør lidt ondt nogle gange...

Anmeld

3. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Her vil han gerne spise, men han vil intet andet.. jeg har ikke været ude og gå med barnevognen i snart en uge fordi han bare skriger helt hysterisk når han bliver lagt ned i den.. det er virkelig træls...

Synes godt de kan springe let og elegant over de der spring altså...

Jamen Sp sagde vi skulle stoppe med laktulosen fordi den muligvis gav ham mavekneb, men jeg er lidt bange for vi må starte igen for synes det bliver hårdere og hårdere og han presser mere og mere når det skal ud og bliver ked af det fordi det jo gør lidt ondt nogle gange...

Måske han så skal have et andet afføringsmiddel end lactulose.. De må have flere tricks i ærmet de sp'er der!

Anmeld

4. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Måske han så skal have et andet afføringsmiddel end lactulose.. De må have flere tricks i ærmet de sp'er der!

Ja nogle har jo herinde foreslået Movicol, så det kunne vi jo overveje... er godt nok ikke meget for at fylde ham med alt muligt, men er også synd han ikke kan komme ordentlig af med afføring jo.. I morges lå han og pressede i to timer!!! før der kom noget ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.