Ondt i maven - hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

HeXeri

Masig skriver:

Men nu har han jo så vidt jeg kan se ikke hård mave, afføringen er jo netop meget tynd, så ved slet ikke omlactulose vil virke, selvom jeg har overvejet det...

Nej, der kan jeg heller ikke hjælpe dig.. Tag fat i din læge, så råder vi dig ikke til noget dumt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

kekp

Masig skriver:

Puha der er godt nok mange ting man kan forsøge sig med...

Tror vi starter med kiropraktoren, og hvis ikke der er noget der, må vi overveje enten zoneterapi eller noget medicin af en art jo... Men må jo tage en ting ad gangen.. Kan jo også være MME'en der er forkert...

Ja der er rigtig mange ting man kan prøve. Jeg prøvede meget for var helt desperat fordi han havde så ondt. Men ja ret vigtigt at prøve en ting ad gangen så man ved hvad der evt hjælper

Anmeld

19. august 2012

Masig

HeXeri skriver:

Nej, der kan jeg heller ikke hjælpe dig.. Tag fat i din læge, så råder vi dig ikke til noget dumt

Skal jo også til lægenmed ham i morgen alligevel, så det passer jo fint nok, og nej ingen grund til at råde forkert men man vil alligevel gerne lige høre om folks erfaringer så man har lidt at gå ud fra jo...

Anmeld

19. august 2012

Masig

kekp skriver:

Ja der er rigtig mange ting man kan prøve. Jeg prøvede meget for var helt desperat fordi han havde så ondt. Men ja ret vigtigt at prøve en ting ad gangen så man ved hvad der evt hjælper

Ja man er jo helt desperat og ivrig efter bare at afprøve det hele for at undgå han skal have ondt længere tid end højest nødvendigt jo, men det gør nok bare tingene værre at lave for meget om på én gang...

Anmeld

19. august 2012

kekp

Masig skriver:

Ja man er jo helt desperat og ivrig efter bare at afprøve det hele for at undgå han skal have ondt længere tid end højest nødvendigt jo, men det gør nok bare tingene værre at lave for meget om på én gang...

Lige præcis.

Vi har heldigvis ikke problemer mere. Det gik som sagt over da han blev ca 3 mdr. Men det føles som en evighed når det er nu han har ondt din søn, det ved jeg. Håber at lægen har et godt råd eller at kiropraktoren kan hjælpe

Anmeld

19. august 2012

Masig

kekp skriver:

Lige præcis.

Vi har heldigvis ikke problemer mere. Det gik som sagt over da han blev ca 3 mdr. Men det føles som en evighed når det er nu han har ondt din søn, det ved jeg. Håber at lægen har et godt råd eller at kiropraktoren kan hjælpe

Ja jeg frygter jo hver dag, fordi jeg er bange for han får ondt... der er intet om natten, han sover rigtig fint, men om dagen så begynder det faktisk alelrede fra om morgenen og fortsætter jo så on/off hele dagen, og man vil for alt i verden undgå at skulle se ham gå det igennem hver dag, så håber også virkelig nogen/noget kan hjælpe...

Anmeld

19. august 2012

crille

Masig skriver:

Ja håber jeg også, det er bare slet ikke sjovt altså...

Nej jeg kan kun forestille mig det skærer. Men helt forstå det tror jeg man skal være mor for at kunne.. 

Anmeld

19. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Masig skriver:

Mange tak... Vi har nu prøvet at stoppe med d-dråberne for at se om det er der problemet ligger.. Det har ikke været så slemt idag, så nu prøver vi lige et par dage uden dråber og så giver vi dem igen om et par dage og ser om der er nogen forskel...

Ja giv det lige et par dage med de dråber der. Vi gav det et par dage med vores datter og 1,2,3 så stoppede hendes skrigeture pga. ondt i maven.

Anmeld

19. august 2012

Faith

Jeg kunne have skrevet nøjagtig det samme for 2 uger siden.

Min søn på knap 10 uger havde bare så ondt i maven. Vi prøvede kiropraktor, zoneterapi og kranio sakral terapi, men det hjalp ikke. Jeg blev indlagt med ham på børneafdelingen, men de sagde bare at jeg overfodrede ham

Så kom sundhedsplejersken forbi, og så skete der endelig noget. Hun sagde det måske kunne være laktoseintolerans og foreslog os at prøve Nutramigen. Det er modermælkserstatning uden laktose, og det kan købes på apoteket. Det koster 216 kr for 400 g, men synes da det er værd at prøve. Virker det på din søn kan du få det på recept, og så koster det "kun" 86 kr.

Min søn ændrede sig fra den ene dag til den anden. Han blev pludselig en glad, smilende og pludrende dreng. Det var som om vi havde fået en helt ny dreng.

Der kan da ikke ske noget ved at prøve det. Virker det ikke, kan du i det mindste udelukke laktoseintolerans.

Pøj pøj

Anmeld

20. august 2012

Masig

crille skriver:

Nej jeg kan kun forestille mig det skærer. Men helt forstå det tror jeg man skal være mor for at kunne.. 

Ja kan godt være... Der er mange ting jeg ikke forstod inden jeg blev mor, hvor jeg tænkte hvorfor folk dog går så og så meget op i dit og bekymrer sig så meget over dat.. Men det forstår jeg så sandelig da godt nu hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.