Faith skriver:
Jeg kunne have skrevet nøjagtig det samme for 2 uger siden.
Min søn på knap 10 uger havde bare så ondt i maven. Vi prøvede kiropraktor, zoneterapi og kranio sakral terapi, men det hjalp ikke. Jeg blev indlagt med ham på børneafdelingen, men de sagde bare at jeg overfodrede ham
Så kom sundhedsplejersken forbi, og så skete der endelig noget. Hun sagde det måske kunne være laktoseintolerans og foreslog os at prøve Nutramigen. Det er modermælkserstatning uden laktose, og det kan købes på apoteket. Det koster 216 kr for 400 g, men synes da det er værd at prøve. Virker det på din søn kan du få det på recept, og så koster det "kun" 86 kr.
Min søn ændrede sig fra den ene dag til den anden. Han blev pludselig en glad, smilende og pludrende dreng. Det var som om vi havde fået en helt ny dreng.
Der kan da ikke ske noget ved at prøve det. Virker det ikke, kan du i det mindste udelukke laktoseintolerans.
Pøj pøj
Ja det var da en mulighed.. Også en af de ting jeg selv har tænkt på, men er bare bange for at skifte MME for tit og så ødelægge hans mave endnu mere.. Men jeg snakker med lægen om det her lidt senere og ser hvad han siger, og så ringer jeg til SP og spørger hende til råds... Det er jo lige det der med at finde ud af hvor man skal starte.. Skal man skifte MME, skal man give lactulose eller mylicon, skal man gå til kiropraktor, zoneterapi m.m.... Hvad skal man starte med, det kan jo være hvad som helst der er galt... Det er virkelig svært altså for man vil jo bare gerne gøre noget ved det hurtigst muligt, men kan jo risikere han skal have ondt længe før man finder ud af hvad der er galt... 
Anmeld