Ondt i maven - hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Nårh ja det er rigtigt.. hehe tråden er ved at være så lang, så kan ikke lige huske det hele... SP sagde også at det ikke blev anbefalet, men at det var ok så længe man sørgede for de ikke trillede om på maven...

Ja det var temmelig dyrt, men til gengæld fik vi jo sat ham på plads.. han var jo skæv i bækkenet og stiv i nakken, så selvom det ikke hjalp på maven, synes jeg alligevel det er pengene værd at han ikke får yderligere problemer fordi han havde den der skævhed...

Det er selvfølgelig rigtigt Vi tænkte oz at det var en chance vi gerne ville tage, om det så hjalp eller ej Havde det ik virket havde vi brugt endnu flere penge på zoneterapi, uden garanti for at dét ville virke.. Tror man er villig til at gøre hvad som helst for de små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt Vi tænkte oz at det var en chance vi gerne ville tage, om det så hjalp eller ej Havde det ik virket havde vi brugt endnu flere penge på zoneterapi, uden garanti for at dét ville virke.. Tror man er villig til at gøre hvad som helst for de små

Ja det tror jeg nemlig også.. Vi har også brugt en formue på ham indtil nu i MME, flasker, kiropraktor, afføringsmidler osv osv..

Men det gør ikke spor, der kan jo ikke sættes pris på ens børn...

Anmeld

10. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja det tror jeg nemlig også.. Vi har også brugt en formue på ham indtil nu i MME, flasker, kiropraktor, afføringsmidler osv osv..

Men det gør ikke spor, der kan jo ikke sættes pris på ens børn...

Kender det! alene flasker og tilbehør har stået i 2000-2500 kr herhjemme

Anmeld

10. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Kender det! alene flasker og tilbehør har stået i 2000-2500 kr herhjemme

Ja det er vanvittigt hvad det koster altså....

Anmeld

10. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja det er vanvittigt hvad det koster altså....

Og lige som man tror man har det hele skal de små flasker skiftes ud med store eller sutterne skal skiftes!

Anmeld

10. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Og lige som man tror man har det hele skal de små flasker skiftes ud med store eller sutterne skal skiftes!

Ja lige præcis.. Vi står så overfor den helt store udskiftning, for vi skal både have større og flaske OG have skiftet sutterne på de 3 store flasker vi har i forvejen hehe....

Anmeld

10. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja lige præcis.. Vi står så overfor den helt store udskiftning, for vi skal både have større og flaske OG have skiftet sutterne på de 3 store flasker vi har i forvejen hehe....

Det lyder dyrt Vi har lige købt 3'er sutter til vores 8 flasker... puha!

Anmeld

10. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Det lyder dyrt Vi har lige købt 3'er sutter til vores 8 flasker... puha!

Ja vi skal jo kun have 2'er sutter, så vi skal skifte igen senere, men sådan er det jo bare....

Ja det bliver nok lidt dyrt, skal ned og købe det nu her... Puha, det kan min pengepung ikke lide...

Anmeld

10. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja vi skal jo kun have 2'er sutter, så vi skal skifte igen senere, men sådan er det jo bare....

Ja det bliver nok lidt dyrt, skal ned og købe det nu her... Puha, det kan min pengepung ikke lide...

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.