Ondt i maven - hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Faith

Masig skriver:

Ja det var da en mulighed.. Også en af de ting jeg selv har tænkt på, men er bare bange for at skifte MME for tit og så ødelægge hans mave endnu mere.. Men jeg snakker med lægen om det her lidt senere og ser hvad han siger, og så ringer jeg til SP og spørger hende til råds... Det er jo lige det der med at finde ud af hvor man skal starte.. Skal man skifte MME, skal man give lactulose eller mylicon, skal man gå til kiropraktor, zoneterapi m.m.... Hvad skal man starte med, det kan jo være hvad som helst der er galt... Det er virkelig svært altså for man vil jo bare gerne gøre noget ved det hurtigst muligt, men kan jo risikere han skal have ondt længe før man finder ud af hvad der er galt...

Ja det er simpelthen så svært. Hvis bare der fulgte en manual med når man fik børn. De kan være så svære at tyde. Man vil jo bare så gerne hjælpe sit barn.

Håber du finder en løsning så din lille dreng bliver en glad baby uden smerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Masig

Faith skriver:

Ja det er simpelthen så svært. Hvis bare der fulgte en manual med når man fik børn. De kan være så svære at tyde. Man vil jo bare så gerne hjælpe sit barn.

Håber du finder en løsning så din lille dreng bliver en glad baby uden smerter

Ja det er virkelig svært, især når de er så små, man ved jo ikke rigtigt hvorfor de græder.. eller kan godt se at noget gør ondt, men hvad og hvorfor, det er bare umuligt at vide jo....

Nu er vi startet på laktulose og der kom da også noget ud hele fire gange igår, men der er så til gengæld intet kommet idag... Håber det begynder at virke efter nogle dage, ellers ved jeg snart ikke havd jeg ellers skal gøre... Vi overvejer stadig at skifte til Allomin, da det er væsentligt billigere end Nan HA, som ikke lader til at have nogen effekt på hans maveproblemer alligevel... Må lige se hvad SP siger til det...

Anmeld

23. august 2012

KarinaBF

Masig skriver:

Jeg har faktisk overvejet det, men hvad gør man så istedet? Han spiser jo hvis vi propper en flaske i munden på ham, og så er han også stille, men har godt overvejet om han får for meget, han gylper nemlig også meget....

Men hvad skal vi så gøre, når han virker sulten, men faktisk næsten lige har spist...?

ved ikke om dette er blevet skrevet da jeg ikke lige har læst hele tråden

men prøv at give ham lidt vand i stedet for mad for det kan jo være han er tørstig

det er ikke rart når de små har ondt

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

Masig skriver:

Ja det er virkelig svært, især når de er så små, man ved jo ikke rigtigt hvorfor de græder.. eller kan godt se at noget gør ondt, men hvad og hvorfor, det er bare umuligt at vide jo....

Nu er vi startet på laktulose og der kom da også noget ud hele fire gange igår, men der er så til gengæld intet kommet idag... Håber det begynder at virke efter nogle dage, ellers ved jeg snart ikke havd jeg ellers skal gøre... Vi overvejer stadig at skifte til Allomin, da det er væsentligt billigere end Nan HA, som ikke lader til at have nogen effekt på hans maveproblemer alligevel... Må lige se hvad SP siger til det...

Min pige på 2 mdr har fået allomin lige siden vi startede dvs i godt 1 mdr. Og hun har 7-9-13 endnu ikke haft ondt overhovedet, hun kommer med god afføring hver dag.

Anmeld

23. august 2012

Masig

KarinaBF skriver:

ved ikke om dette er blevet skrevet da jeg ikke lige har læst hele tråden

men prøv at give ham lidt vand i stedet for mad for det kan jo være han er tørstig

det er ikke rart når de små har ondt

Det har jeg prøvet, har heller ikke virket

Anmeld

23. august 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Min pige på 2 mdr har fået allomin lige siden vi startede dvs i godt 1 mdr. Og hun har 7-9-13 endnu ikke haft ondt overhovedet, hun kommer med god afføring hver dag.

Ok, det er også noget billigere end Nan, så tror også vi vil prøve at gå over på det hvis ikke det bliver bedre om en uges tid...

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

Masig skriver:

Ok, det er også noget billigere end Nan, så tror også vi vil prøve at gå over på det hvis ikke det bliver bedre om en uges tid...

Jeg for at det kommer til at hjælpe din lille bebs, det jo ikke sjovt at se dem have ondt.

Anmeld

23. august 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Jeg for at det kommer til at hjælpe din lille bebs, det jo ikke sjovt at se dem have ondt.

Nej bestemt ikke. Man føler sig total magtesløs og vil bare gøre alt for at hjælpe den lille stakkel... Hvis man dog bare kunne tage deres smerter...

Anmeld

23. august 2012

HeidiW86

Masig skriver:

Nej bestemt ikke. Man føler sig total magtesløs og vil bare gøre alt for at hjælpe den lille stakkel... Hvis man dog bare kunne tage deres smerter...

Ja for Søren, hvis bare man kunne tage deres smerte! Hvad de dog ikke skal igennem de små pus.

Anmeld

23. august 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Ja for Søren, hvis bare man kunne tage deres smerte! Hvad de dog ikke skal igennem de små pus.

Ja det burde være forbudt at lide på nogen måde inden man blev voksen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.