Masig skriver:
Vores lille dreng har altså temmelig meget ondt i maven. Det erbåde ved afføring, prutten og efter maden hvor han enten skal eller burde bøvse (han er ikke den store bøvser)...
Han får MME, Nan HA, Vi startede på Nan pro 1 men da han fik ondt gik vi over til Nan HA, det hjalp så nogle dage, men nu har han ondt igen... han har afføring hver dag, og den er rimelig tynd, så det er ikke hård mave/forstoppelse, men det gør åbenbart ondt alligevel og han kæmper virkelig med at få det ud selvom det er tyndt... Og bøvserne trykker altså også rigtig meget...
SP sagde jeg skulle prøve kiropraktor for at se om noget sad forkert/var låst inden jeg begyndte på noget andet, så det har jeg fået en tid til på mandag, men jeg kan da ikke holde ud at skulle se ham skrige af smerter flere gange om dagen hele weekenden....
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, SP virkede ikke særlig bekymret, men synes dog alligevel lige vi skulle snakke om det i næste uge når vi ahr været til kiropraktor...
Nogle der har oplevet det samme og hvad gjorde I? Vi har prøvet med mave massage og cykling, men det virker ikke.....
Vi havde også store problemer med ondt i maven indtil min søn var 3 mdr. Han havde kolik.
Vi havde stor glæde af zoneterapi, så det kan jeg klart anbefale. Der sker intet ved at prøve
Ellers brugte vi biogaiadråber hver dag, de hjalp også. Det er mælkesyrebakterier som i forvejen findes naturligt i tarmen og de hjælper til at opretholde en god balance i tarmen.
Der er også mylicondråber. De hjælper på nogle babyer mod luft i maven. De hjalp desværre ikke her, men det kunne jo være at de kunne hjælpe på din søn.
Håber at du kan bruge noget af det. Og håber at din søn snart får det bedre. Det er så forfærdeligt når ens guldklump har ondt