60 cm lang hæklet flodhest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Dinna88

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, den med snoren har jeg også lært mig selv at bruge, så jeg ikke blir så sur over det
Du må lægge nogle "undervejs" billeder ind

det er den bedste "opfindelse" i hækleverdenen

Det skal jeg nok! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

mariamiss6

Laulund87 skriver:

Det er mig der har købt opskriften i en garnbiks, så nej

Men den var også helt ny..

Okay så.... Kunne være sjovt at sammenligne hoveddelen, med den del fra elgen, for det ser godt nok meget ud som om det er det samme

Eller, formen er vidst den samme, spørgsmålet er måske mere om størrelsen er nøjagtig den samme, eller om den har sit eget tællemønster, som så er forskelligt fra elgen...

Nåh, men, det er jo også ligemeget....

Kender du det, når hjernen bare sætter i sving, og man kan INTET gøre for at stoppe den

Sådan har jeg det ret tit, jeg associerer konstant, og ender ud i nogle underlige ting og sager hehehehe....

Anmeld

2. august 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Jamen, det gør du bare  
Du kan jo også lave den ud fra hovedet - tage ind lidt på må og få og omvendt. Det havde jeg planer om at gøre, men nu har jeg kopieret opskriften, så er det jo lidt mere lige tid 

Det er jo lige det

Nu skal jeg så bare liiiiiiige være færdig med mit tæppe først, og så skal jeg give mig selv tid til at lave nogle små nemme ting Og SÅ kan det være jeg skal lave en elg, og en flodhest.... Og noget andet, helt sikkert...... lol

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Det er jo lige det

Nu skal jeg så bare liiiiiiige være færdig med mit tæppe først, og så skal jeg give mig selv tid til at lave nogle små nemme ting Og SÅ kan det være jeg skal lave en elg, og en flodhest.... Og noget andet, helt sikkert...... lol

Det er også der jeg er - er igang med at lave et kæmpe zigzag tæppe, hvor jeg har købt garn for 800 kr, så det SKAL jeg altså være færdig med først!!!!

Anmeld

2. august 2012

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Okay så.... Kunne være sjovt at sammenligne hoveddelen, med den del fra elgen, for det ser godt nok meget ud som om det er det samme

Eller, formen er vidst den samme, spørgsmålet er måske mere om størrelsen er nøjagtig den samme, eller om den har sit eget tællemønster, som så er forskelligt fra elgen...

Nåh, men, det er jo også ligemeget....

Kender du det, når hjernen bare sætter i sving, og man kan INTET gøre for at stoppe den

Sådan har jeg det ret tit, jeg associerer konstant, og ender ud i nogle underlige ting og sager hehehehe....

Haha man må sige du analyserer Hvis du kommer frem til en flodhest, må du ligge billeder ind af den

Anmeld

2. august 2012

TTM

Hvor er den bare sød!!

gid jeg havde tålmodigheden og evnerne til at hækle...

Men sød, DET er den

Hilsen TTM

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

TTM skriver:

Hvor er den bare sød!!

gid jeg havde tålmodigheden og evnerne til at hækle...

Men sød, DET er den

Hilsen TTM

Evnerne kan du da sagtens finde frem - tålmodigheden er også et problem her, derfor har jeg sååå mange projekter liggende, fordi jeg begynder på noget nyt hurtigt 

Det siger jeg videre

Anmeld

2. august 2012

TTM

Dinna88 skriver:

Evnerne kan du da sagtens finde frem - tålmodigheden er også et problem her, derfor har jeg sååå mange projekter liggende, fordi jeg begynder på noget nyt hurtigt 

Det siger jeg videre

Det samme her...

Pt. har jeg gang i:
Afgrave jord rundt om huset
Lægge flis
Lægge fliser til legehus
Fræse have
Grave render til rottesikring på vores nye skur
Sortere fliser som er s formet og del op i haven.
Bage/kreére 2 prinsessekager til søndag

Og det er i "lav"sæson...

Nemt at distrahere? Nej slet ik.... Hov var det en flue?

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

TTM skriver:

Det samme her...

Pt. har jeg gang i:
Afgrave jord rundt om huset
Lægge flis
Lægge fliser til legehus
Fræse have
Grave render til rottesikring på vores nye skur
Sortere fliser som er s formet og del op i haven.
Bage/kreére 2 prinsessekager til søndag

Og det er i "lav"sæson...

Nemt at distrahere? Nej slet ik.... Hov var det en flue?

HAHA! Tak for et godt grin!!! Det lyder PRÆCIS som mig!

Anmeld

2. august 2012

mariamiss6

Laulund87 skriver:

Haha man må sige du analyserer Hvis du kommer frem til en flodhest, må du ligge billeder ind af den

Haha, jeg kkunne aldrig drømme om at lade være da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.