60 cm lang hæklet flodhest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Gud ja Den er til min niece på 2½ - hun bliver helt sikkert ekstatisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Kay

Camillos skriver:

hehe jeg troede det i første omgang var dig der havde lavet den Kay   ... ej skal nok være sød smiler! 

jeg laver ik flodheste jeg er en... og en stor en efterhånden....

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Camillos skriver:

hehe jeg troede det i første omgang var dig der havde lavet den Kay   ... ej skal nok være sød smiler! 

hahaha!!! 

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Dot D skriver:

er nææææsten på vej, var ved at lede lidt efter dem i morges, men så smut tiden fra mig, så jeg må vist kigge igen i aften

jeg vil så gerne hækle et tæppe af firkanter, har før hæklet firkanter til små veste og små dukke tæpper, men vil gerne have et til mig selv, så der skal lige lidt flere firkanter til

Ja okay
Altså, oldemorfirkanterne? De er også søde og nemme - især til veste! Jeg tror jeg skal lave en til Maria  

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Camillos skriver:

rigtig fin flodhest

Tak tak, jeg vil vise min mor denne tråd - så hun kan se jeres kommentarer

Anmeld

2. august 2012

Camillos

Kay skriver:

jeg laver ik flodheste jeg er en... og en stor en efterhånden....

en smuk flodhest..

Anmeld

2. august 2012

Kay

Camillos skriver:

en smuk flodhest..

Anmeld

2. august 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

Ja okay
Altså, oldemorfirkanterne? De er også søde og nemme - især til veste! Jeg tror jeg skal lave en til Maria  

ja, nemlig oldemorfirkanter, men du lagde et link ind på et tidspunkt, har gemt det, for der var flere forskellige mønstre til firkanter, så måske jeg skulle prøve noget nyt

sådan en vest er bare hurtigt færdig, så glæder mig til at se billeder, thi hi....

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Dot D skriver:

ja, nemlig oldemorfirkanter, men du lagde et link ind på et tidspunkt, har gemt det, for der var flere forskellige mønstre til firkanter, så måske jeg skulle prøve noget nyt

sådan en vest er bare hurtigt færdig, så glæder mig til at se billeder, thi hi....

Aaah, det kan jeg slt ikke huske, haha Men ja, hvis du især kigger inde på Drops, så er der bare mange opskrifter!

hehe... Det bliver ikke liiiiiiiiiiiiiige nu. Jeg har gang i så mange ting... Julegaver også Så de skal lige prioriteres, hehe.

Anmeld

2. august 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

Aaah, det kan jeg slt ikke huske, haha Men ja, hvis du især kigger inde på Drops, så er der bare mange opskrifter!

hehe... Det bliver ikke liiiiiiiiiiiiiige nu. Jeg har gang i så mange ting... Julegaver også Så de skal lige prioriteres, hehe.

kan ikke huske om det var drops, ellers tjekker jeg lige dem også. tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.