Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: kan ikke huske om det var drops, ellers tjekker jeg lige dem også. tak tak
kan ikke huske om det var drops, ellers tjekker jeg lige dem også. tak tak
Det kan jeg nu heller ikke Men jeg kunne forestille mig det!Hvis du kommer igang, så må vi da lave en vi-sidder-lige-her-og-hækler-dag engang i mellem Jeg synes der er seriøs mangel på sådan nogle her i området.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Det kan jeg nu heller ikke Men jeg kunne forestille mig det!Hvis du kommer igang, så må vi da lave en vi-sidder-lige-her-og-hækler-dag engang i mellem Jeg synes der er seriøs mangel på sådan nogle her i området.
det kunne være hyggeligt... vi må se, om jeg kommer igang
Dot D skriver: det kunne være hyggeligt... vi må se, om jeg kommer igang
Jeg hepper på dig
Dinna88 skriver: Jeg hepper på dig
tak tak, hi hi... så må jeg se, hvordan jeg får omprioriteret min tid. nu skal jeg jo snart i skole igen, og måååååske lave en lille kage engang i mellem
Hvor er den fin. Opskrift?
Dot D skriver: tak tak, hi hi... så må jeg se, hvordan jeg får omprioriteret min tid. nu skal jeg jo snart i skole igen, og måååååske lave en lille kage engang i mellem
Bum bum.... Du skal nok finde tiden
twinny skriver: Hvor er den fin. Opskrift?
Jaaa, ik'? Desværre. Den er købt ved min garnpusher, det er sådan nogle hæfter der ser utroligt hjemmelavede ud. Jeg tror måske min mors veninde har scannet den ind, det må jeg lige høre hende ad om.
Zafir skriver: Den er sød
Den er sød
Det siger jeg videre til hende Synes også bare den er så nuttet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128