Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel
Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting
I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest. Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor er den sød
Kay skriver: ej hvor er den sød
Ja, ikke?! Og STOR! ER du vimmer - 60 cm!
Dinna88 skriver: Ja, ikke?! Og STOR! ER du vimmer - 60 cm!
ja det er godt nok stort den er jo støre end en nyfødt
hvor er den søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød.... det kunne altså være, at jeg snart skal til at finde mine hæklenåle frem igen med alle de fine ting, der kommer frem herinde
Kay skriver: ja det er godt nok stort den er jo støre end en nyfødt
Gud ja Den er til min niece på 2½ - hun bliver helt sikkert ekstatisk
Dot D skriver: hvor er den søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød.... det kunne altså være, at jeg snart skal til at finde mine hæklenåle frem igen med alle de fine ting, der kommer frem herinde
Jaaa, ikke?!
Gør da det!! det er så lækkert at sidde med om aftenen eller på regnvejrsdage.
hehe jeg troede det i første omgang var dig der havde lavet den Kay ... ej skal nok være sød smiler!
Dinna88 skriver: Jaaa, ikke?! Gør da det!! det er så lækkert at sidde med om aftenen eller på regnvejrsdage.
er nææææsten på vej, var ved at lede lidt efter dem i morges, men så smut tiden fra mig, så jeg må vist kigge igen i aften
jeg vil så gerne hækle et tæppe af firkanter, har før hæklet firkanter til små veste og små dukke tæpper, men vil gerne have et til mig selv, så der skal lige lidt flere firkanter til
Dinna88 skriver: okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest. Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader
rigtig fin flodhest
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128