60 cm lang hæklet flodhest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.925 visninger
63 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Dinna88

okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel

Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting  

I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest.  Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den  Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Kay

ej hvor er den sød

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Kay skriver:

ej hvor er den sød

Ja, ikke?!  Og STOR! ER du vimmer - 60 cm!

Anmeld

2. august 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Ja, ikke?!  Og STOR! ER du vimmer - 60 cm!

ja det er godt nok stort  den er jo støre end en nyfødt

Anmeld

2. august 2012

Dot D

hvor er den søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød.... det kunne altså være, at jeg snart skal til at finde mine hæklenåle frem igen med alle de fine ting, der kommer frem herinde

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Kay skriver:

ja det er godt nok stort  den er jo støre end en nyfødt

Gud ja Den er til min niece på 2½ - hun bliver helt sikkert ekstatisk

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Dot D skriver:

hvor er den søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød.... det kunne altså være, at jeg snart skal til at finde mine hæklenåle frem igen med alle de fine ting, der kommer frem herinde

Jaaa, ikke?!

Gør da det!! det er så lækkert at sidde med om aftenen eller på regnvejrsdage.

Anmeld

2. august 2012

Camillos

Kay skriver:

ej hvor er den sød

hehe jeg troede det i første omgang var dig der havde lavet den Kay   ... ej skal nok være sød smiler! 

Anmeld

2. august 2012

Dot D

Dinna88 skriver:

Jaaa, ikke?!

Gør da det!! det er så lækkert at sidde med om aftenen eller på regnvejrsdage.

er nææææsten på vej, var ved at lede lidt efter dem i morges, men så smut tiden fra mig, så jeg må vist kigge igen i aften

jeg vil så gerne hækle et tæppe af firkanter, har før hæklet firkanter til små veste og små dukke tæpper, men vil gerne have et til mig selv, så der skal lige lidt flere firkanter til

Anmeld

2. august 2012

Camillos

Dinna88 skriver:

okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel

Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting  

I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest.  Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den  Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader 

rigtig fin flodhest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.